За газифицираните :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
За газифицираните :)
Можете ли да ми кажете от къде вземат вода вашите изпарители, моя взема вода от входящия маркуч на парното и я връща в изходящия на шофьорската страна. След като смених антифриза тва чудо няма обезвъздушаване, преди ми обръщаше на 40 градуса - тва е точно на края на сньото, сега ми обръща или като стигна 90 или ако е над 40 градуса и изгася колата и я запаля пак. (не е проблем с електрониката - пипах изпарителя, тогава си загрява). Та си мисля да хвана вода от някъде другаде защото там явно има проблем с налягането, ама от къде другаде да я взема.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Няма от къде другаде да я хванеш, това е положението.Трябва да е на малкия кръг, а това е единственото място, където маркучите от маликия кръг излизат извън двигателя
Иначе, решение има, слагаш един обезвъздушител на изхода от изпарителя и обезвъздушаваш.Аз само се каня да го направя, но все не му остава ред, а и се сещаш само когато сменяш антифриз, което не е от честите процедури

Иначе, решение има, слагаш един обезвъздушител на изхода от изпарителя и обезвъздушаваш.Аз само се каня да го направя, но все не му остава ред, а и се сещаш само когато сменяш антифриз, което не е от честите процедури

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ави и аз си мислех за обезвъздушител, ще взема да го сложа най-накрая, писна ми вече парно има - изпарителя студен 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Какви са тия работи, не става, не може. И моя изпарител е хватат от там, близо до ел.клапана на парното. Я вземи виж хубавко твоя изпарител, всеки си има по един болт точно за тази цел - да му извадиш въздуха.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
е явно по-хубавите си имат, ама моя няма. Днеска сложих маркуч със пробка за обезвъздушаванае на него (от някакъв форд май - каква гордост за тоя маркуч а ?
) и уж стана работата, ще видим сутринта 


- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: За газифицираните :)
spacepl написа:Можете ли да ми кажете от къде вземат вода вашите изпарители, моя взема вода от входящия маркуч на парното и я връща в изходящия на шофьорската страна. След като смених антифриза тва чудо няма обезвъздушаване, преди ми обръщаше на 40 градуса - тва е точно на края на сньото, сега ми обръща или като стигна 90 или ако е над 40 градуса и изгася колата и я запаля пак. (не е проблем с електрониката - пипах изпарителя, тогава си загрява). Та си мисля да хвана вода от някъде другаде защото там явно има проблем с налягането, ама от къде другаде да я взема.
40 градуса не са ли междинната чертичка между синьото и 90 градуса. Поне моята е направена да превключва на 40, и откакто е сложена винаги обръща когато стрелката застане точно там. Моята също превключва бавно, но аз така исках, защото се разтрисаше при преминаване на газ, и увеличихме времето между отделните дюзи. Гледам, че си от Плевен, иначе щях да те пратя при мойте газаджии да ти я видят.
- maty_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.09.2008
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев бряг
- Кара: Е38
Ca_Ma написа:пичове я кажете сега каква е фаидата с газта, като бензина от 168 с отстъпката става на 163 на ЛУК ? може би като беше 2.50 имаше.. :>
1.20 на...



Последна промяна maty_m на 16 Дек 2008, 11:25, променена общо 1 път
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Ca_Ma написа:пичове я кажете сега каква е фаидата с газта, като бензина от 168 с отстъпката става на 163 на ЛУК ? може би като беше 2.50 имаше.. :>
пък и като гледам от коментарите, като карате колите поне първите километри когато харчи наи много, тя пак е на бензин
Ами файдата е, че газта е 0.95 с отстапка 0.92, което ПРИМЕРНО при разход 15, ти прави около 10-11 лв. икономия на 100 км. или около 1000 лв. на 10000 км. Или ако караме средно около 20000км годишно (както аз) ти прави 2000 лв. годишно икономия, които примерно ми отиват за подръжката на колата. А отделно стои въпроса колко дълго ще се радваме на тази цена на бензина 1.60-70. До няколко месеца е повече от сигурно (за мен), че ще се върне на 2-2.10 за 95Н.
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
badsharki, не се заблуждавай... Аз преди, когато цената на горивата започнта да пада рязко надолу казах, че Ноември или най-късно Декември ще сипваме нафта на под 1,80... Е от една страна го казах от надежда а от друга от съображения с цените на петрола на световния пазар...
Сега както и преди казвам, че цената на горивата по родните бензиностанций ще продължава да пада и другата година очаквам да сипвам нафта на 1,20лв., което и за мен е невероятно, но така ми се иска
Гадното е, че цената на барел петрол пада и стигна стойности от $44, обаче ние тук си имаме акциз дето спъва работата и цените
Иначе вече щяхме да сипваме на под левче за литър...
Сега както и преди казвам, че цената на горивата по родните бензиностанций ще продължава да пада и другата година очаквам да сипвам нафта на 1,20лв., което и за мен е невероятно, но така ми се иска

Гадното е, че цената на барел петрол пада и стигна стойности от $44, обаче ние тук си имаме акциз дето спъва работата и цените

Иначе вече щяхме да сипваме на под левче за литър...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз ако се заблуждавам трябва да ме уволнЪт от работа
... Истината е, че когато петрола беше на $147 за барел, самия председател на ОПЕК се изказа, че цената е нереално висока. Сега когато е на нива $40-45 е супер за крайните потребители, но прекалено ниска за страните производителки и обезмисля инвестициите в добиването на нефт, от където ще се получава голямо търсене, но свиване на предлагането, което неименуемо ще доведе до покачването на цените в средносрочен план. Цената на която от ОПЕК считат за "satisfying", както се изрази председателя на организацията, е $75 за барел и точно това ще се опитат да постигнат на срещатата си утре, на която ще решат да орежат значително доставките на петрол, като най-вероятно Русия ще ги подкрепи като ореже и нейните доставки (Русия не е член на ОПЕК)............бля, бля, бля.....все пак това е технически форум за БМВ и да не се разливаме с някакви анализи. Истината е, че и аз предпочитам да си карам колата на бензин, защотото е проектирана да върви на това гориво. Но защо да не направя минимум компромис и да си спестя някой лев. 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани