За ръчната на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
За ръчната на Е39
Значи да почна с тфа откак сам я купил колата все ръчната не държи. Първия път едното жило било скъсано и накладите били аут. Сложиха ги и ръчната пак не работи. Вторият път натегнаха ръчната от кам лостта - разлика почти нулев. Разчетох форума и видях че трябвало откам накладките да се натегна - казах го туй на последния майстор - направи я. Обаче пак не кове. Ходих последния път и му казвам. а той - накладките за ръчната са отделни и доста по малки - не очаквай да кове - ще държи колата на наклон. Абе туй да бе ама едно от качествата на бмв не ли да дърпаш ръчната в завой - та рекох с вас да се консултирам как са ваште ?
Re: за ръчната на е39
Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 20:04, променена общо 2 пъти
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: за ръчната на е39
WALL написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=60 това е за дрифт колега. Е39 е за комфорт да не забравяме. Вземи си тройка по-добре...![]()
![]()
Тъй е бе колега ама разказвам за реална случка един приятел дава на едно момиче да му кара колата и онова се панира по някое време и забравя да натисне спирачката - той дърпа ръчната и колата си спира. Това се случва при 50-60 км/ч - ако аз ако я дръпна ще спре ама малко след колата отпред

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Освен накладките е необходимо да се сменят и дисковете (не си спомням точно на колко смени на накладките). Гнездото на челюстите на ръчната в задните дискове задържа вода и ръждясва.Това е съпроводено от ронене на метала и разширяване на диаметъра на гнездото, а също и с намаляване на повърхността на триене.
Та с две думи - ако не си сменял дисовете - смени ги, сложи тогава новите накладки и ги регулирай.
Отделно, като профилактика, веднъж-два пъти седмично придърпвай леко ръчната (докато спираш на светофар примерно) за да се почиства повърхността на гнездото.
А пък ако държиш много на дрифта - сменяй колата с тройка или с М5
Та с две думи - ако не си сменял дисовете - смени ги, сложи тогава новите накладки и ги регулирай.
Отделно, като профилактика, веднъж-два пъти седмично придърпвай леко ръчната (докато спираш на светофар примерно) за да се почиства повърхността на гнездото.
А пък ако държиш много на дрифта - сменяй колата с тройка или с М5

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
абе имойта не държи кой знае колко, ама ми и свети една лампичка на таблото удивтелна в скобки...дали е заради това или иска смяна на спирачната течност
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Mitaran написа:абе имойта не държи кой знае колко, ама ми и свети една лампичка на таблото удивтелна в скобки...дали е заради това или иска смяна на спирачната течност
значи дискове за смяна и/или накладки за смяна и то скорошна за смяна
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
pazokolarov написа:Освен накладките е необходимо да се сменят и дисковете (не си спомням точно на колко смени на накладките).
сменях дисковете заедно с накладките и от тогава си беше същия х*й...
от мненията ви съдя - явно неможе да се разчита на спиране от ръчната при е39...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: за ръчната на е39
vlindos написа:Абе туй да бе ама едно от качествата на бмв не ли да дърпаш ръчната в завой -


















Така, така. Това се прави особено често от шофьорите на V-образните
6-цилиндрови недозавиващи БМВ-та с предно


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
[/quote]
значи дискове за смяна и/или накладки за смяна и то скорошна за смяна[/quote]
А така, значи дискове защото накладките имат още живот... мерси колега
значи дискове за смяна и/или накладки за смяна и то скорошна за смяна[/quote]
А така, значи дискове защото накладките имат още живот... мерси колега
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: за ръчната на е39
vlindos написа:Абе туй да бе ама едно от качествата на бмв не ли да дърпаш ръчната в завой - та рекох с вас да се консултирам как са ваште ?
Тц.

П.П. И моята ръчна не държи особено...
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd



А бе ще ме спукате от смях!
Първо вижте накладките какво представляват и после "доразвивайте" темата


Ами те са като на едновремешните Балкан-чета!
Как си го представяте да блокираш колело на 2 тона машина с тея черупки?! Просто - никога, само на хлъзгави повърхности може да се получи от части желания ефект.



- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Да ви питам тези които скоро сте минавали технически преглед - какво ви казаха за ръчната?
Щото мойта също не държи както трябва, и го потвърдиха хората на прегледа. А не вярвам да не е "пресметната" от инжинерите на BMW - не казвам че трябва да "кове" ама все пак трябва да държи...
Щото мойта също не държи както трябва, и го потвърдиха хората на прегледа. А не вярвам да не е "пресметната" от инжинерите на BMW - не казвам че трябва да "кове" ама все пак трябва да държи...
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
pazokolarov написа::mhihi:![]()
![]()
А бе ще ме спукате от смях!
Първо вижте накладките какво представляват и после "доразвивайте" темата![]()
![]()
Ами те са като на едновремешните Балкан-чета!
Как си го представяте да блокираш колело на 2 тона машина с тея черупки?! Просто - никога, само на хлъзгави повърхности може да се получи от части желания ефект.
![]()
![]()
Моя майстор каза същото ама и аз мисля като колегата:
ben_g написа:Да ви питам тези които скоро сте минавали технически преглед - какво ви казаха за ръчната?
Щото мойта също не държи както трябва, и го потвърдиха хората на прегледа. А не вярвам да не е "пресметната" от инжинерите на BMW - не казвам че трябва да "кове" ама все пак трябва да държи...
При моята ако е скоростта над 10-20 км я спре някога я не, ако е в тези граници спира ама много бавно (около 2 метра). Иначе не сам я пробвал на голям наклон, но май държи.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани