Ел. схема на подгряване на седалки???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Ел. схема на подгряване на седалки???
Колеги , не се справих с търсачката . Някой може ли да ми даде ел. схема на подгряването на седалките и да ми каже ако знае кои са предпазителите и къде са релетата ?
- Нещо искам да проверя - и на двете седалки долната част ми се струва ,че не грее или грее слабо , а облегалките са значително по - топли.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
BMW WDS - всички възможни ел.схеми на Е38 Е39 Е46 Е53 и т.н. програмата е на едно двд, имаше я и онлайн някъде ама .... не помня къде
PS: кажи коя година и кои месец е колата да ти дам схемата - ама не е многоооо ..... как да го кажаааа ... вършеща работа (според мен)
PS: кажи коя година и кои месец е колата да ти дам схемата - ама не е многоооо ..... как да го кажаааа ... вършеща работа (според мен)
Последна промяна spacepl на 12 Дек 2008, 23:16, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
http://spaghetticoder.org/bmw/wds/
Отваря се с IE 5.5 и нагоре, трябва да имате инсталирана JAVA и Adobe SVG plugin
Отваря се с IE 5.5 и нагоре, трябва да имате инсталирана JAVA и Adobe SVG plugin
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
грешки на подгряващи седалки
ще си поиграя за нещо полезно (може и във "Важни" да иде
)
Mониторинг на грешките.
Подгряването на седалките се проверява за грешки чрез вграден термометър и чрез нагревателите.Ако има прекъсване и късо съединение към температурния датчик, подгряването се изключва автоматично за да се предпази седалката от прегряване.
Индикатор за грешки.
Ако системата открие грешка диода на копчето за подгряване започва да мига за 12 секунди, също така мига и ако повредата е била вече налична при включването на подграването
Кодове на премигването.
Различните видове премигване индикират различни проблеми в подгряващата инсталация.
Стартиране на тест за грешки.
Тестът се стартира по следния начин:
1 Изключете контакта (тука не е ясно ключа в положение 0 или 1 трябвада е, ето оригинала ( Switch off ignition ))
2 натиснете и задръжте бутона за подгряване.
3 дайте на контакт (положение 2)
4 пуснете бутона и го натиснете пак за кратко (като за включване на подгряването)
Следващите индикации са възможни:
единично премигване
дефект в ключето за пускане на отоплението или във потенциометърът му или прегряване на ключето поради късо съединение във веригата на отоплението.
двойно премигване
температурния сензор не работи (изгорял е) или има късо съединение в неговата верига
3 пъти
всички 4 подгряващи елементи са прекъснати или дали "на късо"
ето оригинала защото е възможно да съм допуснал грешки - ще се радвам на поправка
=============================================
Fault monitoring
The seat heating electronics monitors the temperature sensor and the heating elements for faults.
If a break or short occurs at the temperature sensor, the seat heating is switched off in order to prevent overheating.
Fault indicator
If a fault is recognized, the function LED installed in the switch flashes for 12 seconds when the fault occurs, or, if the fault is already present, when the seat heating is switched on.
Flash code
A flash code shows what faults the electronic circuitry has currently detected.
Flash code output is started by following procedure:
Switch off ignition
Press and hold the button for seat heating
Switch on ignition (terminal 15) with button depressed
Release the button and press it again briefly
The following faults can be indicated:
Flashing
Defect
Once
Switch faulty (potentiometer or electronics) or switch overheating due to a short-circuit
Twice
Temperature sensor has break or short
3 times
All 4 heating elements broken or have a short (probably break or short in wiring harness)
===============================================
ИНФОРМАЦИЯТА Е ОТ BMW WDS ver. 12.0

Mониторинг на грешките.
Подгряването на седалките се проверява за грешки чрез вграден термометър и чрез нагревателите.Ако има прекъсване и късо съединение към температурния датчик, подгряването се изключва автоматично за да се предпази седалката от прегряване.
Индикатор за грешки.
Ако системата открие грешка диода на копчето за подгряване започва да мига за 12 секунди, също така мига и ако повредата е била вече налична при включването на подграването
Кодове на премигването.
Различните видове премигване индикират различни проблеми в подгряващата инсталация.
Стартиране на тест за грешки.
Тестът се стартира по следния начин:
1 Изключете контакта (тука не е ясно ключа в положение 0 или 1 трябвада е, ето оригинала ( Switch off ignition ))
2 натиснете и задръжте бутона за подгряване.
3 дайте на контакт (положение 2)
4 пуснете бутона и го натиснете пак за кратко (като за включване на подгряването)
Следващите индикации са възможни:
единично премигване
дефект в ключето за пускане на отоплението или във потенциометърът му или прегряване на ключето поради късо съединение във веригата на отоплението.
двойно премигване
температурния сензор не работи (изгорял е) или има късо съединение в неговата верига
3 пъти
всички 4 подгряващи елементи са прекъснати или дали "на късо"
ето оригинала защото е възможно да съм допуснал грешки - ще се радвам на поправка
=============================================
Fault monitoring
The seat heating electronics monitors the temperature sensor and the heating elements for faults.
If a break or short occurs at the temperature sensor, the seat heating is switched off in order to prevent overheating.
Fault indicator
If a fault is recognized, the function LED installed in the switch flashes for 12 seconds when the fault occurs, or, if the fault is already present, when the seat heating is switched on.
Flash code
A flash code shows what faults the electronic circuitry has currently detected.
Flash code output is started by following procedure:
Switch off ignition
Press and hold the button for seat heating
Switch on ignition (terminal 15) with button depressed
Release the button and press it again briefly
The following faults can be indicated:
Flashing
Defect
Once
Switch faulty (potentiometer or electronics) or switch overheating due to a short-circuit
Twice
Temperature sensor has break or short
3 times
All 4 heating elements broken or have a short (probably break or short in wiring harness)
===============================================
ИНФОРМАЦИЯТА Е ОТ BMW WDS ver. 12.0
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колата е 09. 1997 г. Това с теста ще го пробвам утре .
- Говоря малко испански ,но другите езици са ми тъмна Индия .
- Все пак много благодаря ,колеги.Ще го реша въпроса но иска търпение .
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
дa
Ами като гледам схемата няма релета ама и нашите коли имат малко релета ,- използват се електронни суичове. Според мен проблмите ти идват от термо елемента (подаващ сигнал на ключа) които се намира в одеалото (отоплителния елемент)на седалката и му казва колко се е нагряло одеалото, от своя страна ключа(не е само ключ отворих един заради теб ,имам няколко резервни за всеки случаи )регулира тока към отоплителните елементи или с 2 думи; Ако се е скапал датчика измерващ температурата на седалката и лъже ключа тои не пуска достатъчно ток и ти е студено
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колега , златен си . Страшно съм ти благодарен ,защото като гледах куплунга под седалката и кабелите не ми изглеждаше да има прекъснато или прегоряло .
- Пробвах да направя теста но нищо не стана . Сега ще търся датчик .
- А къде се намира датчика, в смисъл в седалката отгоре под тапицерията или , или на по- достъпно място ?
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
За сажеление не сам си отварял седалките и не искам да те лъжа, но мисля че трябва да е на одеалото под тапицерията в близост до нагревателите. Ако си се решил да проверяваш почваи от шофиорската, че на другата има датчик за тегло за аирбака и може да стане беля с него а тои е скъп. Вземи един мултицет и проследи нагреватела дали е здрав, а датчика трябва да е термо резистор и тои може да се замери на съпротивление студен и загрят, ако откачиш буксата под седалката веднага щи светне лампата на аирбага за тва го караи внимателно . Успех!!!
Re: Ел. схема на подгряване на седалки???
Някой пробвал ли е този тест дали работи?
Аз като се опитам да го стартирам просто ми се включва подряването на седалката. Или пък това означава, че не открива грешки?
Аз като се опитам да го стартирам просто ми се включва подряването на седалката. Или пък това означава, че не открива грешки?

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани