тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
тдс
Здравейте,колеги.Искам да ви питам понеже си купих колата преди 3 месеца! Изчетох много теми, но вече минах по патя с главата.Моля ви за помощ,не можах да разбера дали са ме набутали,или аз сам я строшил но не сам прегрявал колата.Затова моля ви кажете ми освен с прегряване дали с ръчкане до към 4000 оборота може да се спука главата. Благодаря ви предварително.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Re: тдс
ivo_motul написа:Здравейте,колеги.Искам да ви питам си купих колата преди 3 месеца! Изчетох много теми, но вече минах по патя с главата.Моля ви за помощ,не можах да разбера дали са ме набутали,или аз сам я строшил но не сам прегрявал колата.Затова моля ви кажете ми освен с прегряване дали с ръчкане до към 4000 оборота може да се спука главата. Благодаря ви предварително.



- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Няма как да стане колега ,и до 7-8 хиляди оборота да я вкараш,сметнали са го механици и конструктори 

Нищо лично ,Просто бизнес !
Re: рсйсрйс
RASI написа:колега може и да са те прецакали но може и кърък да си да и е дошло времето
Бреййй, много се разсписа напоседък

А, до колегата: Може и наистина да и е дошло времето. Чакам да вида и на мене кога ще ми дойде времето

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Re: тдс
WALL написа:... освен с прегряване дали с ръчкане до към 4000 оборота може да се спука главата...
Колеги според мен с прегряване не би могло да се пукне чак глава(мнogo злобно прегряване, аз го изкл. просто) , криви се... ТДС пука глава от чип. Ти имаш ли колега чип?
Другото което съм прочел е АГР клапана. Ако не работи (изолиран или не отваря) горивната смес става по богата на кислород. В ниските обороти е супер за мотора,няма засмукване на отработели газове, но във високите като надуе турбината става мн бързо изгаряне, повишаване на t в горивната камера, а от там и... Нещо като детонация (аванса чука при бензиновите). Аз на мойта съм пробвал с изолиран клапан при ниски обороти както казах е супер, но във високи дори над 3хил оборота не поема... Така се променя съотношението на горивната смес, което води до детонация мн бързо изгаряне, което фабрично по зададени данни от ЕКЮто не трябва да е така. Това би могло да е една от причините, може и да греша, за което sorry
Напълно си прав колега, много хора хора изолират този клапан а не трябва!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани