Не мога да стопля двигателя!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Не мога да стопля двигателя!!!
Колеги , сигурно има други теми по въпроса, но аз които четох не са точно по моя проблем!
Така , вече се захлади и ....колата не иска да загрее, аха позагрее и веднага охлажда като луда, понякога стига чак синята зоня! Без климатика си загрява, ама карали се без топлинка? Един маистоп ми каза че е запади втората перка на климатика и тя охлаждала много барзо, вчера беше над 12 С на и колата си работеше перфектно, после падна мъглата и стана студ и пак все студена!
Та някой имал ли е такав проблем? Термостат ли е? Шлюзовете на радятора ли не работят както трябва? а колата е 2,5 тдс!!!
Така , вече се захлади и ....колата не иска да загрее, аха позагрее и веднага охлажда като луда, понякога стига чак синята зоня! Без климатика си загрява, ама карали се без топлинка? Един маистоп ми каза че е запади втората перка на климатика и тя охлаждала много барзо, вчера беше над 12 С на и колата си работеше перфектно, после падна мъглата и стана студ и пак все студена!
Та някой имал ли е такав проблем? Термостат ли е? Шлюзовете на радятора ли не работят както трябва? а колата е 2,5 тдс!!!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Сигурно е термостат. От щорите на радиатора не ми се вярва да не може да загрее. Пипни си водните съедининия на големия кръг дали са топли. Ако са значи е термостатче.
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
100 % термостат,съветвам те да си вземеш оригинален от Дару или Камор ,че тия ТДС-ии ....да пази господ
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
аз като сменях водната помпа смених и термостата, но тя излезе дефектна и какво ме ухапа пак сложих стария, щото нали оригинален, а новия ми некав френски!
аре разбираемо е да си правите колите с части ментета например нещо по ходовата част ама може ли да купуваш боклуци ментета водна помпа и термостат френски за немска колам, от които зависи нормалната работа на охладителната с-ма т.е двигателя и т.н.
шах и маттт
смени си термостата с оригинален 200 лв с работа в дару + още некои там пръстен

шах и маттт
смени си термостата с оригинален 200 лв с работа в дару + още некои там пръстен
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Прав си колега, аз за това си сложих стария, ама може и да му е дошло времето!!!!
ама ако не е от него????
ама ако не е от него????
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги сега е сезона на термостатите ,в лицензираните сервизи всяка 3 -та кола за термостат ,имам познати приемчици казват на ден по 7-8 термостата
И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо 3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години
И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт
Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи 






Нищо лично ,Просто бизнес !
i4koo Може да се се позмислиш малко, както си тръгнал да разсъждаваш.
Едно е фирмена нова френска кола с гаранция 3-5 години и 100000 км, а друго е БМВ на старо на поне 150000. Което естествено предишния собственик е карал до последно без да провери дори маслото преди да го продаде.
Сравнително малко нормални хора карат ново БМВ за 100к. ПОвечето сме на по 100 000 км и нагоре.
Още повече "оригинални" части ама пак къде са правени си е божа работа.
И последно колкото и да са оригинални и нови винаги го има елемента на изненада "карък". То затова има и гаранция която много малко сервизи дават.
Едно е фирмена нова френска кола с гаранция 3-5 години и 100000 км, а друго е БМВ на старо на поне 150000. Което естествено предишния собственик е карал до последно без да провери дори маслото преди да го продаде.
Сравнително малко нормални хора карат ново БМВ за 100к. ПОвечето сме на по 100 000 км и нагоре.
Още повече "оригинални" части ама пак къде са правени си е божа работа.
И последно колкото и да са оригинални и нови винаги го има елемента на изненада "карък". То затова има и гаранция която много малко сервизи дават.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани