525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??
Здравейте колеги,
Днес ходихме малко на разходка и забелязах неща, които не са фатални, но да се допитам до вас:
1. Колата леко придърпва на около 2000 оборота при бавно ускоряване но не винаги. Когато дам газ си поема без проблем. При рязко ускоряване всичко си е нормално. Ако оборотите паднат на 2000 от по-високи не се наблюдава феномена. Дали е от турбото, съединител или някоя дюза или? По принцип колата не пуши освен над 4000 при газ до ламарината.
2. При нощното каране извън града ми направи впечатление, че малко не виждам в лявата част на автомобила (фаровете се настройват автоматично на височина но ми се стори малко ниско левият), а и останах с впечатлението, че самият ксенон свети каточели малко слабо.
До сега не съм карал с такова осветление но ми изглежда слабо в сравнение с коли с ксенон с които се разминавам. Пусна ли дългите и е ден а късите все едно попиват в асфалта. Дали са за смяна кружките и има ли начин да премеря дали светят нормално?
Е това е които може да сподели мнения.
Днес ходихме малко на разходка и забелязах неща, които не са фатални, но да се допитам до вас:
1. Колата леко придърпва на около 2000 оборота при бавно ускоряване но не винаги. Когато дам газ си поема без проблем. При рязко ускоряване всичко си е нормално. Ако оборотите паднат на 2000 от по-високи не се наблюдава феномена. Дали е от турбото, съединител или някоя дюза или? По принцип колата не пуши освен над 4000 при газ до ламарината.
2. При нощното каране извън града ми направи впечатление, че малко не виждам в лявата част на автомобила (фаровете се настройват автоматично на височина но ми се стори малко ниско левият), а и останах с впечатлението, че самият ксенон свети каточели малко слабо.
До сега не съм карал с такова осветление но ми изглежда слабо в сравнение с коли с ксенон с които се разминавам. Пусна ли дългите и е ден а късите все едно попиват в асфалта. Дали са за смяна кружките и има ли начин да премеря дали светят нормално?
Е това е които може да сподели мнения.
Re: 525d 2002 - Леко предърпва и въпрос за ксенон??
По първия въпрос:Не е лошо да отидеш на диагностика,препоръчвам НН сервиза преди летището.По вторият:Виж в ПРОДАВА колегата BABUNA.Успех
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Колега,
По втория ти въпрос може да са няколко причините за това фаровете ти да светят наблизо. Щом си с фабричен кеснон, при който сами се регулират фаровете, имаш два датчика, отпред и отзад наколата, които са свързани с подобно на малка биалетка съединение към предния и задния носач от дясно (пасажерската страна). При мен проблемът беше, че отпред се беше откачило рамото на този датчик от щангата за която беше захванат. Да уточня - това засяга и двата фара.
Ако всичко е наред гореспоменатите датчици, и проблема ти е само от ляво можеш допълнително да си регулираш фаровете сам (имаше отделна тема във форума посветена на това) посредством винтовете зад тях предназначени за целта (ляво - дясно, горе - долу) или ако не ти се занимава сам, може да го направят в някой сервиз в който предлагат такива услуги. Принципно винаги левия фар свети по-наблизо от десния.
Поздрави!
По втория ти въпрос може да са няколко причините за това фаровете ти да светят наблизо. Щом си с фабричен кеснон, при който сами се регулират фаровете, имаш два датчика, отпред и отзад наколата, които са свързани с подобно на малка биалетка съединение към предния и задния носач от дясно (пасажерската страна). При мен проблемът беше, че отпред се беше откачило рамото на този датчик от щангата за която беше захванат. Да уточня - това засяга и двата фара.
Ако всичко е наред гореспоменатите датчици, и проблема ти е само от ляво можеш допълнително да си регулираш фаровете сам (имаше отделна тема във форума посветена на това) посредством винтовете зад тях предназначени за целта (ляво - дясно, горе - долу) или ако не ти се занимава сам, може да го направят в някой сервиз в който предлагат такива услуги. Принципно винаги левия фар свети по-наблизо от десния.
Поздрави!
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
виж да не ти е мръднала крушката, мойта едната все е на свое мнение, загледай дали свети през лупата и иди да ги регулират 5 до 12 кинта е в сервизите
Ами като дойде тампона на мотора, така и така ще ходя в сервиза (надявам се тази седмица) и ще ги накарам да ги проверят.
Сега ще погледна да видя, из форма, какви са симптомите на съединителя и ще ги накарам в сервиза да го проверят ако има начин. При отпускане на съединителя с малко газ голата загасва и не буксува ама може някоя бемпферна пружина да е заминала.
А може и да е от тампона на мотора ама в сервиза ще кажат.
Благодаря
Сега ще погледна да видя, из форма, какви са симптомите на съединителя и ще ги накарам в сервиза да го проверят ако има начин. При отпускане на съединителя с малко газ голата загасва и не буксува ама може някоя бемпферна пружина да е заминала.
А може и да е от тампона на мотора ама в сервиза ще кажат.
Благодаря
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
По втория въпрос - всичко си работи ОК.
Левият фар винаги свети по-ниско от десния за да не заслепява
насрещното движение. А че ксенона има различна светлина,
в началото може да ти се струва, че "попива" и т.н., и на всички
коли с фабричен е така, а така и трябва да.
Ако е китайски, може да свети като халогенна крушка
Левият фар винаги свети по-ниско от десния за да не заслепява
насрещното движение. А че ксенона има различна светлина,
в началото може да ти се струва, че "попива" и т.н., и на всички
коли с фабричен е така, а така и трябва да.
Ако е китайски, може да свети като халогенна крушка

BMW - Усещане за автомобил
Проблема по точка 1 е решен.
Оказа се, че всичките мизерии са от тампона на мотора. Днес го смениха и колата заспа.
Относно пушенето - ресетнаха нещо по компютъра, така че турбото и обогатяването на сместа да се самообучи наново, спрямо моят стил на каране или нещо подобно. Сега е като бензинова
За ксенона май вече му свикнах.
Оказа се, че всичките мизерии са от тампона на мотора. Днес го смениха и колата заспа.
Относно пушенето - ресетнаха нещо по компютъра, така че турбото и обогатяването на сместа да се самообучи наново, спрямо моят стил на каране или нещо подобно. Сега е като бензинова

За ксенона май вече му свикнах.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
hafte написа:Проблема по точка 1 е решен.
Оказа се, че всичките мизерии са от тампона на мотора. Днес го смениха и колата заспа.
Относно пушенето - ресетнаха нещо по компютъра, така че турбото и обогатяването на сместа да се самообучи наново, спрямо моят стил на каране или нещо подобно. Сега е като бензинова![]()
Как се случи това нещо имап ли идея?
С клемите на акумулатора дали става? или трябва и аз да я карам на сервиз? Малко странно ми звъчи с рестарт на турбото да спре да пуши!
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Ми незнам точно какъв е рестарта и дали става с откачане на акумолатора. Тия нови машини вече са ми пулна индия. Толко електроника има, че ми става лошо. Едно време като завършвах ДВГ единствената електроника която се ползваше в някои коли беше. електронно запалване.
Както и да е но, обясниха ми че обогатяването на сместа е вързано с надуването на турбото и коляновия вал (нещо като ванос при бензина). Когато се ресетвала някаква част от компютъра (управлението на турбото) компютъра наново се обучава според стила на каране, т.е. ако си я карал на газ до дупка компютъра се стреми да докара макс ускорение, обогатява сместа и пуши.
Сега трябва да мина 200 км за да се обучел
Незнам колко е верно но колата вече не пуши като икарус като и дам газ до дупка.
Попушва но се вижда вечер когато светят фарве зад мен. Все пак е уж на 165000.
Ще заредя на ОМВ другия път, че сега е с V-power да видия дали и това няма да окаже влияние.
Както и да е но, обясниха ми че обогатяването на сместа е вързано с надуването на турбото и коляновия вал (нещо като ванос при бензина). Когато се ресетвала някаква част от компютъра (управлението на турбото) компютъра наново се обучава според стила на каране, т.е. ако си я карал на газ до дупка компютъра се стреми да докара макс ускорение, обогатява сместа и пуши.
Сега трябва да мина 200 км за да се обучел

Попушва но се вижда вечер когато светят фарве зад мен. Все пак е уж на 165000.
Ще заредя на ОМВ другия път, че сега е с V-power да видия дали и това няма да окаже влияние.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани