ПОМОЩ Трудно загряване на колата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ПОМОЩ Трудно загряване на колата
КОЛЕГИ ПОМОЩ Трудно загряване на колата сутрин работи 30мин. на място и пак не згрява после като тръгна стига средата но на Цариградко почва леко да се охлажда 

- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Смени си термостата и ще загрява по-бързо, както и няма да изстива като спускаш наклон или караш бързо.
Може да провериш дали със сигурност е той, като пипнеш маркучите на радиатора. Ако и двата са топли, докато не е загряла напълно колата - значи термостатът отваря по-рано или изобщо не затваря.
Може да провериш дали със сигурност е той, като пипнеш маркучите на радиатора. Ако и двата са топли, докато не е загряла напълно колата - значи термостатът отваря по-рано или изобщо не затваря.
- Ivaka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: London,UK
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 Convertible
Re: ПОМОЩ Трудно загряване на колата
DON_BOBI написа:КОЛЕГИ ПОМОЩ Трудно загряване на колата сутрин работи 30мин. на място и пак не згрява после като тръгна стига средата но на Цариградко почва леко да се охлажда
100% е термостат.
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....
при мен много бързо загрява след смяна на термостата в оторизират сервиз, иначе и при мен температурата седеше не на 12 ч, а на 11ч.. и по бавно загряваше, но след смяна на термостата колата е направо като печка, палиш и след малко има "жешко"
загрява много бързо, за 3-4-5 мин и си е на средата стрелката, като преди това не се надвишават 2000-2300 оборота (бензинова е)
и аз смятам че е 100% термостат

загрява много бързо, за 3-4-5 мин и си е на средата стрелката, като преди това не се надвишават 2000-2300 оборота (бензинова е)
и аз смятам че е 100% термостат
- SCRAPY
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Shumen
- Кара: 330xd 2011
Re: ПОМОЩ Трудно загряване на колата
DON_BOBI написа:КОЛЕГИ ПОМОЩ Трудно загряване на колата сутрин работи 30мин. на място и пак не згрява после като тръгна стига средата но на Цариградко почва леко да се охлажда
Колега, току що приключих решението на същия проблем според съвета на ICE за което сърдечно му благодаря. Не бързай да сменяш основния термостат при мен се оказа другия термостат, който е на EGR клапана, но за съжаление след като смених основния термостат. Провери този другия като го извадиши покарай-ако ти се реши проблема значи е той. Поне аз така направих - в сервиза ми го махнаха - покарах, загря бързо, смених го и сега също бързо загрява. Преди това за около 7-8 минути каране сутрин стрелката едва излизаше от синьото. Успех!
shu
- signala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: ПОМОЩ Трудно загряване на колата
SCRAPY написа:DON_BOBI написа:КОЛЕГИ ПОМОЩ Трудно загряване на колата сутрин работи 30мин. на място и пак не згрява после като тръгна стига средата но на Цариградко почва леко да се охлажда
Колега, току що приключих решението на същия проблем според съвета на ICE за което сърдечно му благодаря. Не бързай да сменяш основния термостат при мен се оказа другия термостат, който е на EGR клапана, но за съжаление след като смених основния термостат. Провери този другия като го извадиши покарай-ако ти се реши проблема значи е той. Поне аз така направих - в сервиза ми го махнаха - покарах, загря бързо, смених го и сега също бързо загрява. Преди това за около 7-8 минути каране сутрин стрелката едва излизаше от синьото. Успех!
Само че колегата е с бензинова кола и е с един термостат

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: ПОМОЩ Трудно загряване на колата
DON_BOBI написа:КОЛЕГИ ПОМОЩ Трудно загряване на колата сутрин работи 30мин. на място и пак не згрява после като тръгна стига средата но на Цариградко почва леко да се охлажда
Колега за предпочитане е колата да не загрява само на място а в движение като я караж лекичко и не надвишава 2000 оборота.Сутрин като я запалиш изчакай 2-3 минути и тръгвай но без да я настъпваш излишно-ще ти загрее за 7-8 минути.Успех!
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
иии баси като ги казвате тия 7-8 минути в движение, направо ми оправихе деня, щото и аз си мислих че моята бавно загрява, на на мен след 3тата духа топло а е напълно загряла на 5тата. Говоря само за вдижение, паля и тръгвам, без свтофари и тн.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Doberman_vas написа:иии баси като ги казвате тия 7-8 минути в движение, направо ми оправихе деня, щото и аз си мислих че моята бавно загрява, на на мен след 3тата духа топло а е напълно загряла на 5тата. Говоря само за вдижение, паля и тръгвам, без свтофари и тн.
Е,колега говоря принципно,че колата не може да загрява за 30 мин.

Иначе всичко е относително и зависи от много фактори като външна температура,движението по наклон ли е,трафик и т.н.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани