Смяна на тройника на главата на 525d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Смяна на тройника на главата на 525d
Понеже вече пети ден съм без кола, искам да споделя тук малко опит, за да го имате предвид, и да не стоите като мен без кола дълго време.
Всичко започна от това, че тройника (фланеца) на главата капеше (между тройника и главата)(на схемата позиция 10).
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/j/229.png
Това по мнението на моя майстор е често срещан проблем при 525д. Казвам си ок, ще го сменим.
Като подготовка за зимата мислехме да сменим антифриза, като момента беше подходящ да сменим и тройника.
Купихме тройника от Дару Кар на цената от 27 лева и започна ремонта.
След като сменихме тройника, напълнихме системата с антифриз започнахме да слагаме колектора (за да се смени тройника трябва да се свали колектора). В резултат се видяхме, че капе от големия маркуч (на схемата позиция 1).
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/s/29.png
Оказа се че проблемът е о-пръстена, който беше станал квадратен. Отгоре на всичко е нестандартен и се предлага заедно с маркуча на цена от 75 лева оригинален. За капак го няма наличен никъде.
Така че имайте си едно наум, когато сменяте тройника, купете си и маркуча с о-пръстена, за да не стоите и да чакате доставка 3-4 дни.
Моля модераторите да го добавят към често срещани проблеми при Е39, ако сметнат за нужно.
Всичко започна от това, че тройника (фланеца) на главата капеше (между тройника и главата)(на схемата позиция 10).

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/w/j/229.png
Това по мнението на моя майстор е често срещан проблем при 525д. Казвам си ок, ще го сменим.
Като подготовка за зимата мислехме да сменим антифриза, като момента беше подходящ да сменим и тройника.
Купихме тройника от Дару Кар на цената от 27 лева и започна ремонта.
След като сменихме тройника, напълнихме системата с антифриз започнахме да слагаме колектора (за да се смени тройника трябва да се свали колектора). В резултат се видяхме, че капе от големия маркуч (на схемата позиция 1).

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/s/29.png
Оказа се че проблемът е о-пръстена, който беше станал квадратен. Отгоре на всичко е нестандартен и се предлага заедно с маркуча на цена от 75 лева оригинален. За капак го няма наличен никъде.
Така че имайте си едно наум, когато сменяте тройника, купете си и маркуча с о-пръстена, за да не стоите и да чакате доставка 3-4 дни.
Моля модераторите да го добавят към често срещани проблеми при Е39, ако сметнат за нужно.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
И да добавя за тези които са решили да сменят трмостата на картинките са с номера 4 и 5 да знаете че са два различни вида, привидно еднакви но на диния дупките са по различен начин и преди да го смените си купете термостат не за 525Д или 530Д а по номер на шаси защото са различни.. аз така стоях един ден за смяна на термостат който струваше 90 лева 

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Дам този тройник е много гаден !! аз си го купих от камор преди 6 месеца за около 11лв и го смених наскоро !! и час която струва 10лв в дару ме изръсиха с 210 !!! та който чисти колекторите да го сменя това чудо .. ако знаех като ги чистих колекторите като я взех щях да го сменя !! че бели прави това безобидно нещо !!!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани