Май изпържих двигателя на Е-39 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Май изпържих двигателя на Е-39 525tds
Колеги вчера май прецаках мотора?Както я карах стрелката на температурата хукна изведнъж и докато взема решение какво да правя ми светна червената зона.Направо изтръпнах ви казвам!На момента я спрях и я зарязах на пътя докато се охлади.След около половин час се върнах да видя кво става и се оказа,че казанчето на антифриза е почти празно,направо ми причерня.Веднага ме налегнаха мисли за крива или пукната глава.Проверих и маслото да не е станало на боза,нищо му нямаше.Случва ми се за пръв път и затова съм в паника.
Долях антифриз и пак я карам но много по рядко от преди.Защото незнам ама ми се струва,че звука и се промени.Може да си внушавам но вече със страх сядам зад волана.
Затова се обръщам към вас за помощ,колеги.Какво може да съм направил?И от една такава случка трябва ли да отписвам двигателя?Какво да очаквам в най-скоро бъдеще
Долях антифриз и пак я карам но много по рядко от преди.Защото незнам ама ми се струва,че звука и се промени.Може да си внушавам но вече със страх сядам зад волана.
Затова се обръщам към вас за помощ,колеги.Какво може да съм направил?И от една такава случка трябва ли да отписвам двигателя?Какво да очаквам в най-скоро бъдеще

- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
Колега не знам твоя случай дали ще има последици но зависи от състоянието на колата!
Имам един приятел който има ТДС Е36 и го сцепва от ръчкане загрява от време на време до червено и нищо и няма на колицата,а имам един друг приятел който кара Е39 ТДС и си варди колата момчето,но му се зави свят да прави ремонти!
Аз също имах ТДС Е34 но го карах няма седмица,защото и на него му се оказа проблем загряването!
Искренно ти пожелавам да и няма нищо на колата!Успех!
Имам един приятел който има ТДС Е36 и го сцепва от ръчкане загрява от време на време до червено и нищо и няма на колицата,а имам един друг приятел който кара Е39 ТДС и си варди колата момчето,но му се зави свят да прави ремонти!

Искренно ти пожелавам да и няма нищо на колата!Успех!


- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Не се спичай колега един приятел за 10мин 3пъти си прегря е38цата 2.5тдс и нищо и нямаше само доляхме 6литра вода щото се оказа че радиятора е спукан ама още си върви колата




- Денислав Шишев
- DS Motorsport
-
- Мнения: 578
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 M3 & E90 LCI
- Детайли за колата: 04' E46 M3 Coupe, 6 speed manual transmission, titansilver metallic, Full options, full Magnaflow exhaust system, K&N intake
`DaRkMaN написа:тея коли не са толкова кекави...въпреки че ако четеш някой мнения ...всеки понеделник сряда и петък тдс-а пука глава
Един приятел кара ТДС и каза,че главата е като консуматив

Но това се получава защото всичките са на по 100000-120000км


Нормално за година се въртят по 100000км и после повечето хора си копуват примерно ТДС на 8-9години и като ги попиташ на колко км е и те казват на реални 150000км

Последна промяна Денислав Шишев на 21 Окт 2008, 23:56, променена общо 2 пъти

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
За главата е рано да се притесняваш. Моята си изхвърли цялата вода, после като доливах събра 8 литра от 10
. Но трябва да си изясниш защо е изгубила водата. При мен беше водната помпа, въпреки че беше чисто нова...

Абе тя и мойта си върви не е спряла
ама ми се струва,че мотора взе да работи по твърдо сега.Затова се юркам толкова.
А,и още нещо!Когато ми се случи това(светна червената зона)още преди стрелката да достигне средата и, колата сама се угаси.Възможно ли е да е някаква защита на компютъра и той да я изключва преди да е станало по лошо?
Абе и аз вече няма да повторя с ТДС ама трябва да го пласирам на някой сега моя.Ама се свършиха бълъците

А,и още нещо!Когато ми се случи това(светна червената зона)още преди стрелката да достигне средата и, колата сама се угаси.Възможно ли е да е някаква защита на компютъра и той да я изключва преди да е станало по лошо?
Абе и аз вече няма да повторя с ТДС ама трябва да го пласирам на някой сега моя.Ама се свършиха бълъците

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Има вероятност да е спукана главата!Аз съм виждал на е39 525 тдс.Купена и от софия до морето от морето до Турция и от Турция до София и колата прегря!
Гледам на разпределителния вал пише М3
Мисля си че освен главата трябва да наместиш и веригата!Поразпитай някой БМВ спец. защото точно това правеха на снимките!
Съжалявам че те плаша но това е което съм чул и видял!Аз дори го карах това бмв и върви добре а то се оказа...
p.s. Да допълня малко!
За веригата-тази от разпределителния вал и сваляха зъбното колело но веригата не,държаха я опъната за да не се размества от другото зъбно колело чрез което то пък има още една верига която се свързва към зъбното колело и започваха да откачат другата верига за да я нагласят по белег-т.е. според мен завъртяха коляновия вал за да прескочат 1-2-3 ли там каквото му се вика на веригата за да пасне белега на веригата и белега на зъбното колело!Абе не съм запознат с тая работа просто предварително гледаха 2-3 принтирани схеми който означаваха нещо за веригите !
Гледам на разпределителния вал пише М3


Мисля си че освен главата трябва да наместиш и веригата!Поразпитай някой БМВ спец. защото точно това правеха на снимките!
Съжалявам че те плаша но това е което съм чул и видял!Аз дори го карах това бмв и върви добре а то се оказа...

p.s. Да допълня малко!
За веригата-тази от разпределителния вал и сваляха зъбното колело но веригата не,държаха я опъната за да не се размества от другото зъбно колело чрез което то пък има още една верига която се свързва към зъбното колело и започваха да откачат другата верига за да я нагласят по белег-т.е. според мен завъртяха коляновия вал за да прескочат 1-2-3 ли там каквото му се вика на веригата за да пасне белега на веригата и белега на зъбното колело!Абе не съм запознат с тая работа просто предварително гледаха 2-3 принтирани схеми който означаваха нещо за веригите !
Последна промяна cucko на 22 Окт 2008, 0:19, променена общо 1 път
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
Колеги сега се сетих че като прегряваше е 38цата стрелката стигаше в началото на червената зона и колата гаснеше след това като я запалехме стрелката след 15-тина сек. се връщаше на 12часа
Та дали тдс няма някаква защита от прегряване или нещо от високата температура двигатела се еб...ше и нещеше да работи

Та дали тдс няма някаква защита от прегряване или нещо от високата температура двигатела се еб...ше и нещеше да работи

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
`DaRkMaN написа:да бе прави сте всички нали ви казах понеделник сряда и петък ..някой път и четвъртък зависи ако има магнитна буряаз ставам в 5 до 10 сменям главата после си върша работата вечер пия кафе после я прегрявам....дърпам я до нас и после в 5 на другия ден пак глава



А сериозно - може би дизеляците имат някаква спирачка при прегряване, свързана със самозапалването и високата компресия. Та, danieldst , възможно е някакви фини настройки да е нужно да направиш. Вярвам ти безрезервно, че чувстваш промяна в двигателя. BMW е машина само за маняци и ако не я усещаш няма как да я обичаш, ако не я обичаш, няма как да я мразиш



- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
а бе човек. Карай си колата и не се занимавай с глупости ако и има нещо ще го усетиш ако не го усещаш кво ти пука (дори и да го има)
Работела по твърдо ?????? виж си маслото и антифриза и ако трябва долей/смени и карай смело.
колега сутрин и вечер пак, не само по веднъж на ден
и последно ако си скпукал главата имам ваучер за 25% отстъпка в камор пиши на лс ако ще купуваш нова
Работела по твърдо ?????? виж си маслото и антифриза и ако трябва долей/смени и карай смело.
`DaRkMaN написа:тея коли не са толкова кекави...въпреки че ако четеш някой мнения ...всеки понеделник сряда и петък тдс-а пука глава
колега сутрин и вечер пак, не само по веднъж на ден


и последно ако си скпукал главата имам ваучер за 25% отстъпка в камор пиши на лс ако ще купуваш нова
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Като чета си мисля ,че най -голямата грешка ,която правите е именно ,че гасите колата -така НЕ СЕ ПРАВИ с прегрял дизел ,даже като угасне сама я запалете и пускате парното на МАКСИМАЛНО топло ,и за няколко секунди /5-20/ всичко се нормализира и водата вместо да ви излезе през капачката завърта през радиатора на парното и температурата пада както казах за секунди .Другия проблем който става при изгасването е ,че на практика спирате циркулацията на водата и ако температурата е била 150-160 градуса тя автоматично става над 200 и от там идват белите
Карал съм 5 год. ТДС-и и малки и големи ,случвало ми се е да ми тръгне стрелката ,но с горе описаното винаги съм овладявал ситуацията на момента.
Всичко написано по горе го знам от Агоп , най-стария и добър дизелджия в България /повечето от вас го знаят/
Другото нещо което съм правил да ми е мирна главата /и мойта и на колата / е ,като хванат жегите си слагах едно старо виско с постоянно зацепена перка ..... е да неприятно е звукът на мотора е като на излитащ Боинг ,нооо маторя ми е на ладно
....... и така общо взето докато моите приятели както каза колегата дадоха по 5 хил. лева за глави и заварки ,аз си карах само с вратите
Успех
Карал съм 5 год. ТДС-и и малки и големи ,случвало ми се е да ми тръгне стрелката ,но с горе описаното винаги съм овладявал ситуацията на момента.
Всичко написано по горе го знам от Агоп , най-стария и добър дизелджия в България /повечето от вас го знаят/
Другото нещо което съм правил да ми е мирна главата /и мойта и на колата / е ,като хванат жегите си слагах едно старо виско с постоянно зацепена перка ..... е да неприятно е звукът на мотора е като на излитащ Боинг ,нооо маторя ми е на ладно

Успех

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани