луфт в окачването - направо си бие към рейка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

луфт в окачването - направо си бие към рейка

Мнение от `DaRkMaN » 30 Сеп 2008, 19:05

колеги може и да си внушавам но ми се струва че имам някакъв луфт ...сменил съм амортисьори и 4 броя носачи, биалетките ми са здрави като карам по павета не се чува нищо обаче като мина през някоя дупка и се усеща като луфт някво..майстора в сервиза където ходя ми вика ако искаш кажи кво да сменя като искаш да сменим нещо и ще го сменя ама той не намирал нещо което трябва да бъде сменено...обаче няма как да си внушавам просто има нещо :confused: някакви идеи ? а забравих да кажа със 17-ки съм ама не мисля че е това проблема все пак това не е корса или фиеста :) също може и да звучи странно но когато вали луфта изчезва не знам по каква логика но е така нещо се намокря и колата става друга
Последна промяна `DaRkMaN на 30 Сеп 2008, 23:54, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 30 Сеп 2008, 20:00

Вдигни предницата, хвани гумата от двете и страни (не отгоре и отдолу, а отстрани с двете ръце) и провери за луфт.
Така както го описваш, за мен е 90% рейка, решенията са: рециклиране (изкарва от 6месеца до година според зависи от километрите които въртиш) или нова от Дару за 3000лв+гаранция 2 години или от ebay.de за 350Е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 30 Сеп 2008, 20:02

ако е рейка защо като се намокри изчезва луфта идея ? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 30 Сеп 2008, 20:39

Като се намокри колата много шумове изчезват :mhihi:
В интерес на истината, наистина има моменти в които спира да трака, например сутрин като тръгнеш не трака, но след това започва.Защо е така не мога да кажа.Като сменя моята ще разглобя старата да видя защо така става и тогава мога да кажа ;)
За сега трябва да намеря свободно време да я хвърля във Варна Карс.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 30 Сеп 2008, 23:03

И при мен е абсолютно същото, както сте го описали. Съмнявах се да са биалетки, и мислех да ги сменям, ама като гледам май нещата отиват към смяна на рейката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 30 Сеп 2008, 23:24

смяна не ама рециклиране...новата е луди пари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 30 Сеп 2008, 23:41

Това си е проблем, който неимоверно сполита всяка Е39.Рециклирането, както казах и по-горе не е решение, още повече щом се отнася за толкова важна част свързана със сигурността, но всеки сам си преценява как да си поддържа колата.
Има и по-евтини решения, дал съм пример в първият си пост.1000лв не би трябвало да са чак толкова много пари за човек решил да кара луксозна кола :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 30 Сеп 2008, 23:53

еми да ти кажа дадох 3 бона за амортисьори и носачи и какво беше още там (вярно без видима причина просто реших да сменя всичко)...1000 лв. за 2-те възглавници на нивомата и 1000 лв. за гуми не карам новата 5-ца мисля ебаси :) луксозна кола ...хората навън гледат да си ги махат защото са стари само в нашата страна още ги мъчим не са лоши коли безспорно ама луксозна не е баш :) та онази рейка която си показал няма никва гаранция че след 10 000 км няма да стане дроб нали така :) предпочитам за 300 лв. да си я рециклирам и като имам 1 година гаранция пак файда...омръзна ми да давам само цифри за 10 годишна кола разбираш ли :winky:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Окт 2008, 1:51

Имам чисто нова оригинална рейка за Е39 в кашон, ако на някой му трябва давам я на ценаприлична, под тази на Дару.
Навремето се бях уплашил,и си я купих от Германия, тук се чакаха по 2-3 седмици..
Седеше резерва, ама вече колата я няма, та и тя не ми трябва вече.
8)

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 01 Окт 2008, 8:53

Принципно нова ZF е към 1800 лв.
Рейка няма смисъл да се рециклира освен ако не ти се дават излишно пари :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 3.04.2008
Местоположение: Варна

Мнение от pigeon » 01 Окт 2008, 13:37

Колега "Darkman" защо не потърсиш из форума някой който продава колата на части ????Може с малко късмет и да намериш читава рейка !!!Така или иначе като си купувал колата, не ми казвай, че си я купил с нова такава ???? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 01 Окт 2008, 17:10

аз не съм тръгнал и да търся още мисля че някой първо трябва да ми каже че имам проблем с рейката и тогава да сменям всичко останало тука са предположения :) аз и затова съм пуснал темата за да бъда насочен просто :) за което благодаря на всички :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 01 Окт 2008, 18:56

Колега ,според мен не е рейка ,тук във форума нещо да тропа и луфт да има и веднага -РЕЙКА :mhihi: Да има проблем с нея ,но нека се замислим ,ти караш с 17" а мад_пресли с 15" 205 ,аз например съм с 225/55/16 много ясно че по широката гума обира повече дупки и неравности ,особенно по паветата.Направи един тест ,това е моя съвет ,ще струва 50 лв за монтаж и демонтаж ,сложи едни 205 на 15 " бирени капачки и тогава провери за луфта ,успех :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 01 Окт 2008, 19:48

i4koo написа:...а мад_пресли с 15" 205 ....

Къде ме видя с 15" Изображение.Kарам с 16" и 17", такива са и на снимките в галерията ми :mhihi:

Иначе, рейка много трудно се диагностицира, могат да го кажат и запознатите с проблема.Обикновено преди това се изръсваш ~1000лв за накрайници, биелетки, тампони на носачи и цели носачи и чак тогава се установява, че няма от какво друго да е.Начинът, който съм посочил в първия си пост е най-добрият за проверка, като най-добре е докато един клати гумата, друг да натиска накрайника, за да се установи от къде точно идва луфта ;)

Giorceto написа:Принципно нова ZF е към 1800 лв.
Рейка няма смисъл да се рециклира освен ако не ти се дават излишно пари :)

Снощи ми изтекоха очите да чета за тези ZF и в интерес на истината никъде не попаднах на някакво читаво мнение относно марката.А иначе, хората си имат и доста добър сайт: http://www.zf.com/corporate/en/homepage/homepage.html , както и доста добра техническа литература относно всяка една част, в частност рейките: http://www.zf-lenksysteme.com/upload/ed ... kung_D.pdf (на немски е!!!)

Та въпросът е, някой пробвал ли се е с такава рейка, да изрази някакво мнение, защото в ebay.de са по 350-360Е, което си е съвсем съвсем прилична цена :D

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 4.07.2008

Re: луфт в окачването - направо си бие към рейка

Мнение от vladi2828 » 02 Окт 2008, 15:10

`DaRkMaN написа:колеги може и да си внушавам но ми се струва че имам някакъв луфт ...сменил съм амортисьори и 4 броя носачи, биалетките ми са здрави като карам по павета не се чува нищо обаче като мина през някоя дупка и се усеща като луфт някво..майстора в сервиза където ходя ми вика ако искаш кажи кво да сменя като искаш да сменим нещо и ще го сменя ама той не намирал нещо което трябва да бъде сменено...обаче няма как да си внушавам просто има нещо :confused: някакви идеи ? а забравих да кажа със 17-ки съм ама не мисля че е това проблема все пак това не е корса или фиеста :) също може и да звучи странно но когато вали луфта изчезва не знам по каква логика но е така нещо се намокря и колата става друга
И АЗ ИМАХ СЪЩИТЕ ОПЛАКВАНИЯ И СЕ ОКАЗА НЕЩО СУПЕР ПРОСТО /СМЕНИХ ГУМИЧКИТЕ КОИТО ДЪРЖАТ СТАБИЛИЗИРАЩАТА ЩАНГА 2бр. - струват 40 лв. в ДАРУ/ И СЕГА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ

от модераторския екип:
ВНИМАВАЙ С ГЛАВНИТЕ БУКВИ, те са недопустими ТУК!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook