луфт в окачването - направо си бие към рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
луфт в окачването - направо си бие към рейка
колеги може и да си внушавам но ми се струва че имам някакъв луфт ...сменил съм амортисьори и 4 броя носачи, биалетките ми са здрави като карам по павета не се чува нищо обаче като мина през някоя дупка и се усеща като луфт някво..майстора в сервиза където ходя ми вика ако искаш кажи кво да сменя като искаш да сменим нещо и ще го сменя ама той не намирал нещо което трябва да бъде сменено...обаче няма как да си внушавам просто има нещо
някакви идеи ? а забравих да кажа със 17-ки съм ама не мисля че е това проблема все пак това не е корса или фиеста
също може и да звучи странно но когато вали луфта изчезва не знам по каква логика но е така нещо се намокря и колата става друга


Последна промяна `DaRkMaN на 30 Сеп 2008, 23:54, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Вдигни предницата, хвани гумата от двете и страни (не отгоре и отдолу, а отстрани с двете ръце) и провери за луфт.
Така както го описваш, за мен е 90% рейка, решенията са: рециклиране (изкарва от 6месеца до година според зависи от километрите които въртиш) или нова от Дару за 3000лв+гаранция 2 години или от ebay.de за 350Е.
Така както го описваш, за мен е 90% рейка, решенията са: рециклиране (изкарва от 6месеца до година според зависи от километрите които въртиш) или нова от Дару за 3000лв+гаранция 2 години или от ebay.de за 350Е.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Като се намокри колата много шумове изчезват
В интерес на истината, наистина има моменти в които спира да трака, например сутрин като тръгнеш не трака, но след това започва.Защо е така не мога да кажа.Като сменя моята ще разглобя старата да видя защо така става и тогава мога да кажа
За сега трябва да намеря свободно време да я хвърля във Варна Карс.

В интерес на истината, наистина има моменти в които спира да трака, например сутрин като тръгнеш не трака, но след това започва.Защо е така не мога да кажа.Като сменя моята ще разглобя старата да видя защо така става и тогава мога да кажа

За сега трябва да намеря свободно време да я хвърля във Варна Карс.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
И при мен е абсолютно същото, както сте го описали. Съмнявах се да са биалетки, и мислех да ги сменям, ама като гледам май нещата отиват към смяна на рейката.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Това си е проблем, който неимоверно сполита всяка Е39.Рециклирането, както казах и по-горе не е решение, още повече щом се отнася за толкова важна част свързана със сигурността, но всеки сам си преценява как да си поддържа колата.
Има и по-евтини решения, дал съм пример в първият си пост.1000лв не би трябвало да са чак толкова много пари за човек решил да кара луксозна кола
Има и по-евтини решения, дал съм пример в първият си пост.1000лв не би трябвало да са чак толкова много пари за човек решил да кара луксозна кола

еми да ти кажа дадох 3 бона за амортисьори и носачи и какво беше още там (вярно без видима причина просто реших да сменя всичко)...1000 лв. за 2-те възглавници на нивомата и 1000 лв. за гуми не карам новата 5-ца мисля ебаси
луксозна кола ...хората навън гледат да си ги махат защото са стари само в нашата страна още ги мъчим не са лоши коли безспорно ама луксозна не е баш
та онази рейка която си показал няма никва гаранция че след 10 000 км няма да стане дроб нали така
предпочитам за 300 лв. да си я рециклирам и като имам 1 година гаранция пак файда...омръзна ми да давам само цифри за 10 годишна кола разбираш ли 




- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Имам чисто нова оригинална рейка за Е39 в кашон, ако на някой му трябва давам я на ценаприлична, под тази на Дару.
Навремето се бях уплашил,и си я купих от Германия, тук се чакаха по 2-3 седмици..
Седеше резерва, ама вече колата я няма, та и тя не ми трябва вече.
Навремето се бях уплашил,и си я купих от Германия, тук се чакаха по 2-3 седмици..
Седеше резерва, ама вече колата я няма, та и тя не ми трябва вече.

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Принципно нова ZF е към 1800 лв.
Рейка няма смисъл да се рециклира освен ако не ти се дават излишно пари
Рейка няма смисъл да се рециклира освен ако не ти се дават излишно пари

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,според мен не е рейка ,тук във форума нещо да тропа и луфт да има и веднага -РЕЙКА
Да има проблем с нея ,но нека се замислим ,ти караш с 17" а мад_пресли с 15" 205 ,аз например съм с 225/55/16 много ясно че по широката гума обира повече дупки и неравности ,особенно по паветата.Направи един тест ,това е моя съвет ,ще струва 50 лв за монтаж и демонтаж ,сложи едни 205 на 15 " бирени капачки и тогава провери за луфта ,успех 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
i4koo написа:...а мад_пресли с 15" 205 ....
Къде ме видя с 15"


Иначе, рейка много трудно се диагностицира, могат да го кажат и запознатите с проблема.Обикновено преди това се изръсваш ~1000лв за накрайници, биелетки, тампони на носачи и цели носачи и чак тогава се установява, че няма от какво друго да е.Начинът, който съм посочил в първия си пост е най-добрият за проверка, като най-добре е докато един клати гумата, друг да натиска накрайника, за да се установи от къде точно идва луфта

Giorceto написа:Принципно нова ZF е към 1800 лв.
Рейка няма смисъл да се рециклира освен ако не ти се дават излишно пари
Снощи ми изтекоха очите да чета за тези ZF и в интерес на истината никъде не попаднах на някакво читаво мнение относно марката.А иначе, хората си имат и доста добър сайт: http://www.zf.com/corporate/en/homepage/homepage.html , както и доста добра техническа литература относно всяка една част, в частност рейките: http://www.zf-lenksysteme.com/upload/ed ... kung_D.pdf (на немски е!!!)
Та въпросът е, някой пробвал ли се е с такава рейка, да изрази някакво мнение, защото в ebay.de са по 350-360Е, което си е съвсем съвсем прилична цена

Re: луфт в окачването - направо си бие към рейка
И АЗ ИМАХ СЪЩИТЕ ОПЛАКВАНИЯ И СЕ ОКАЗА НЕЩО СУПЕР ПРОСТО /СМЕНИХ ГУМИЧКИТЕ КОИТО ДЪРЖАТ СТАБИЛИЗИРАЩАТА ЩАНГА 2бр. - струват 40 лв. в ДАРУ/ И СЕГА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ`DaRkMaN написа:колеги може и да си внушавам но ми се струва че имам някакъв луфт ...сменил съм амортисьори и 4 броя носачи, биалетките ми са здрави като карам по павета не се чува нищо обаче като мина през някоя дупка и се усеща като луфт някво..майстора в сервиза където ходя ми вика ако искаш кажи кво да сменя като искаш да сменим нещо и ще го сменя ама той не намирал нещо което трябва да бъде сменено...обаче няма как да си внушавам просто има нещонякакви идеи ? а забравих да кажа със 17-ки съм ама не мисля че е това проблема все пак това не е корса или фиеста
също може и да звучи странно но когато вали луфта изчезва не знам по каква логика но е така нещо се намокря и колата става друга
от модераторския екип:
ВНИМАВАЙ С ГЛАВНИТЕ БУКВИ, те са недопустими ТУК!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани