студен старт?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- plam81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 28.05.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
- Мечтае да кара: М5
студен старт?
Вярно ли е,че при студен старт трябва да се чака колата да излезе от синята зона и чак тогава да се потегля?
Това ме посъветва колега.
Или може да се потегли и да се кара на ниски обороти до кам 1500макс.
Вие как процедирате?

Или може да се потегли и да се кара на ниски обороти до кам 1500макс.
Вие как процедирате?
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
да добре е да се чака да отвори големия кръг и тогава да тръгваш (това му е куцото на редови шестак без печка
) Аз лично до като не се качи на 12ч стрелката не вдигам повече от 2000 оборота

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
В ръководството пише да се тръгва веднага след палене.
Това неозначава че трябва да си на втора още преди бендикса да е освободил
Налягането на маслото се вдига почти моментално и е изчислено да осигурява нормална и безопасна работа на двигателя при крайно неблагоприятни климатични условия. Препоръката е по-скоро да избягва продължителна работа на място. Пичината е, че колите с интеркулери и с автоматични скоростни кутии се нуждаят от охлаждане, което е пасивен тип - с обтичащия въздух при движение. Такива са и други агрегати по останалите ватомобили. 525 тдс има 5 радиатора и само два (почти три) са с принудителна циркулация на въздуха. Това е, най-общо казано.
Аз тръгвам почти веднага и до като не мине стрелката на темпереатурата втората чертичка не превишавам 2500 об/мин.
И съм твърдо убеден, че подгряването на място е убийствено за нашите двигатели.
Това неозначава че трябва да си на втора още преди бендикса да е освободил

Налягането на маслото се вдига почти моментално и е изчислено да осигурява нормална и безопасна работа на двигателя при крайно неблагоприятни климатични условия. Препоръката е по-скоро да избягва продължителна работа на място. Пичината е, че колите с интеркулери и с автоматични скоростни кутии се нуждаят от охлаждане, което е пасивен тип - с обтичащия въздух при движение. Такива са и други агрегати по останалите ватомобили. 525 тдс има 5 радиатора и само два (почти три) са с принудителна циркулация на въздуха. Това е, най-общо казано.
Аз тръгвам почти веднага и до като не мине стрелката на темпереатурата втората чертичка не превишавам 2500 об/мин.
И съм твърдо убеден, че подгряването на място е убийствено за нашите двигатели.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани