Премигват фарове и плафони?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Премигват фарове и плафони?

Мнение от titto » 23 Сеп 2008, 15:02

Колеги помагайте! :help:
На една Е39-ка бензин и премигват фаровете и плафоните вътре, само на празен ход на двигaтеля (на място)!
Алтернаторът си зарежда нормално. Маса ли се губи, какво? Предположения? :help:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 23 Сеп 2008, 16:09

Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 23 Сеп 2008, 17:16

същия проблем го имаше на една Х5-ца и се оказа ,че акумулатора е по-малко ампер часа от каталожните ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 23 Сеп 2008, 17:48

shnitzera написа:същия проблем го имаше на една Х5-ца и се оказа ,че акумулатора е по-малко ампер часа от каталожните ;)


може също и от разхлабена клема ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 23 Сеп 2008, 20:06

Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.
Май от това ще се окаже, проверихме всички клеми,кабели към алтернатора, акумолаторът зарежда с 13-14 волта(?), при включени консуматори...! :roll:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

плочка

Мнение от mashina » 25 Сеп 2008, 23:23

Къде е тази плочка бе МЕН?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Сеп 2008, 0:10

а дали не е лайт чек модул а?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 26 Сеп 2008, 1:49

titto написа:
Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.
Май от това ще се окаже, проверихме всички клеми,кабели към алтернатора, акумолаторът зарежда с 13-14 волта(?), при включени консуматори...! :roll:
колко е това 13-14волта щото двете нямат нищо общо в смисал ако е 13в нее добре ако е 14в е супер но за бмв нее присащо да зарежда 14в освен ако акумулатора нее отпреде в моторния отсег,според мен върви при някои който разбира от генератори и стартери,доколкото знам неса много кадарните майстори на тези работи в софия...

П.с а иначе съмненията ми са в генератора и по точно в релето,четките и колектора,релето върви в комплект с четките,най вероятно колектора ти е вкопан и от савкупността от трите неща се получава колебаене в напрежението което се отразява на всички ел.модули в колата но ти го забелязваш само в светлините,но имай предвид че това са само догатки,нее при мен колата несъм замервал нищо прая се на баба ванга в момента с цел да ти помогна :)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Сеп 2008, 2:06

Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.

За да не повтярам колегата, ще го кажа по друг начин:

Тitto,
аз на твое място бих проверил точно това предложение на колегата Теодор.
Успех и да пишеш дали сме били прави! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 26 Сеп 2008, 3:07

ICE написа:
Teogop написа:Най-вероятно диодна плочка на алтернатора.

За да не повтярам колегата, ще го кажа по друг начин:

Тitto,
аз на твое място бих проверил точно това предложение на колегата Теодор.
Успех и да пишеш дали сме били прави! 8)
точно това предположение е грешно,ако знаеш какво е диод ще знаеш че тои или работи или не,ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблем :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 26 Сеп 2008, 3:45

Vilio-SAXOTO написа:
ICE написа:
Teogop написа:...

....
Точно това предположение е грешно, ако знаеш какво е диод ще знаеш че той или работи или не, ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблем :idea:


Да, ама не точно... Аз имах проблем с алтернатора, че преди време не зареждаше и се оказа ИЗГОРЯЛ диод на диодния блок... Майстора каза, че най добре да се смени целия блок, но аз го питах дали може да се ремонтира и той каза, че може, но не може да даде гаранция за крайния резултат, защото целия комплект диоди се напасва да е със сходни характеристики преди да се монтират... Каза също, че ако изкара и един месец ще е добре. Сега резултата след смяната на изгорелия диод е, че като го меря показва, че зарежда на 14,2-3 волта, но лампата за акумулатора на таблото мъждука съвсем слабо и се вижда само на тъмно... Колата може да се кара, но не зарежда достатъчно и през известно време ми пада акумулатора и трябва да се зарежда отделно... Иначе вече карам така пожече от половин година без сериозни проблеми...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 26 Сеп 2008, 15:35

Kartoff написа:
Vilio-SAXOTO написа:
ICE написа:
Teogop написа:...

....
Точно това предположение е грешно, ако знаеш какво е диод ще знаеш че той или работи или не, ако неработи някои диод няма да му светкат фаровете а директно няма да му зарежда генератора което ще доведе и до светване на лампата за акумолатори при точно този проблем :idea:


Да, ама не точно... Аз имах проблем с алтернатора, че преди време не зареждаше и се оказа ИЗГОРЯЛ диод на диодния блок... Майстора каза, че най добре да се смени целия блок, но аз го питах дали може да се ремонтира и той каза, че може, но не може да даде гаранция за крайния резултат, защото целия комплект диоди се напасва да е със сходни характеристики преди да се монтират... Каза също, че ако изкара и един месец ще е добре. Сега резултата след смяната на изгорелия диод е, че като го меря показва, че зарежда на 14,2-3 волта, но лампата за акумулатора на таблото мъждука съвсем слабо и се вижда само на тъмно... Колата може да се кара, но не зарежда достатъчно и през известно време ми пада акумулатора и трябва да се зарежда отделно... Иначе вече карам така пожече от половин година без сериозни проблеми...
абе човек изгорял диод води до незареждане :!: :evil: диоди ссам сменял и ще се сменят и за напред но го правя само за много големи антики,за всички останали се купува нов диоден блок,твоя проблем с лампата че миждука нети е в сменения диод :idea: статора ти бере душа :idea: на човека проблема е савсем различен,защо се обаждаш като ти нито си го правил нито разбираш от това?по-добре си замалчи :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 26 Сеп 2008, 19:38

anzak написа:а дали не е лайт чек модул а?


8) на мен преди ми премигаха габаритите оказа се лайт модула, за щастие намерих човек, който ми го оправи ...че нов е :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 26 Сеп 2008, 21:15

Vilio-SAXOTO написа:
Kartoff написа:
Vilio-SAXOTO написа:
ICE написа:
Teogop написа:...
....
...
...

Добре, но не съм казал, че лампите ми премигват, нито пък, че не разбирам или, че нещо не съм правил за да го кажеш така направо... Аз просто споделих при мен какво се получи след като си ремонтирах алтернатора... А относно статора не съм сигурен какво му е положението, но релето, колектора и четките са ми сменени... Все пак си мисля да си взема направо цял алтернатор в скоро време, а може и нов акумулатор...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 26 Сеп 2008, 21:26

Kartoff написа:
Vilio-SAXOTO написа:
Kartoff написа:
Vilio-SAXOTO написа:
ICE написа:
Teogop написа:...
....
...
...

Ами то е ясно бе батенце, ако си майстор няма да отидеш на майстор :idea: мен по ми се струва че четеш между редовете без да мислиш :roll: никаде несъм казал че твоите четки, реле, колектор не са сменени, нито че ти премигват лампите :idea:
А за статора ти, майстора, на който си го носил, трябва да знае какво му е положението и трябва да знае от какво ти межделее лампата, ако не знае си смени майстора :idea: а недей се хварля за нов генератор така правят тези който не могат да ги ремонтирват добре :idea:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook