Не пали 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Не пали 520i
Вчера сутринта за първи път откакто имам колата /520и '99/ не запали. Дори не превърта стартера. Чува се само едно "цък" като врътна и това е! След това по някаква случайност запали от 8-9 пъти пробване. До вечерта я покарах и палеше, вярно малко трудно палеше, но все пак палеше. Под трудно палене имам предвид, че врътва 1 оборот все едно акомулатора е паднал и след това от втория оборот пали. Това беше до днес. Днес окончателно спря да пали. На бутане запали за половин метър. И така вече само с бутане половин метър пали, не и трябва повече.
Който е имал проблем ще се радвам да сподели, ако е намерил решение!
Мерси предварително!
П.П. Изключете вариант акомулатор, защото е на 2 месеца и е 100Аh. Работи отлично пробвах го!
Който е имал проблем ще се радвам да сподели, ако е намерил решение!
Мерси предварително!
П.П. Изключете вариант акомулатор, защото е на 2 месеца и е 100Аh. Работи отлично пробвах го!
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Малко вероятно да е стартера колега това не е фиат все пак. По скоро си смени свещите, ако не си ги сменял. Обикновено това е едно от първите неща, което се прави като си купиш кола. Щом завърта стартер има от там нататък щом не пали свещите са виновни или няко бушон или бензинова помпа но тя е вече в най-краен случай според мен.
Аз бих сменил свещи и отишъл на диагностика за начало.
Аз бих сменил свещи и отишъл на диагностика за начало.
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
DroW написа:Малко вероятно да е стартера колега това не е фиат все пак. По скоро виш си смени свещите ако не си ги сменял обикновено това е едно от първите неща което се прави като си купиш кола. Щом завърта стартер има от там нататък щом не пали свещите са виновни или някои бушон или бензинова помпа но тя е вече в най-краен случай според мен.
Аз бих сменил свещи и отишъл на диагностика за начало.
В гоооляма заблуда си.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
най-тънкото решение (в България сме, в Българиа сме
- вземаш сигурен акомулатор от приятел и пробваш, ако се оправи - акомулатор, ако не се оправи стартера на доктор


При мен, когато акумулатора беше слаб се чуваха серия припуквания откъм двигателя, но не завърташе стартера. А когато бензиновата помпа е сдала багажа тогава дори да успее да я запали с бутане за малко няма кой да подава гориво оттам нататък и пак следва угасване.
Това от личен опит, дано сме му били от полза на колегата.
Това от личен опит, дано сме му били от полза на колегата.
Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!
- Каква яка графика!
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Сега ще поясня малко симптомите...
Когато не съм я палил два дни:Когато врътна ключа, завърта стартера все едно е умрял акомулатора,но при втория оборот/нямам предвид че въртя повторно ключа/колата пали. Още веднъж същата процедура- пак същото.След това оставих я да загрее покарах 10-тина КМ. След това гася и пак опитвам да паля и пали все едно никога не съм имал проблем.
Това прилича на развален акумулатор, но когато я оставя загряла и се опитам да запаля час след последното качване в колата и няма никой. Чува се само "цък".
Възможно ли е да е датчик на вал и какви са симптомите при развален датчик на вал?
Утре съм в Дару и когато я оправят ще споделя какво е било!
Мерси на отзовалите се!
Поздрави!
Когато не съм я палил два дни:Когато врътна ключа, завърта стартера все едно е умрял акомулатора,но при втория оборот/нямам предвид че въртя повторно ключа/колата пали. Още веднъж същата процедура- пак същото.След това оставих я да загрее покарах 10-тина КМ. След това гася и пак опитвам да паля и пали все едно никога не съм имал проблем.
Това прилича на развален акумулатор, но когато я оставя загряла и се опитам да запаля час след последното качване в колата и няма никой. Чува се само "цък".
Възможно ли е да е датчик на вал и какви са симптомите при развален датчик на вал?
Утре съм в Дару и когато я оправят ще споделя какво е било!
Мерси на отзовалите се!
Поздрави!
Последна промяна lakmus на 28 Сеп 2008, 19:46, променена общо 1 път
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
на 100% е акумулатор,който може да се е прецакал в следствие на неизправен алтернатор или консумация на ток(извън нормите).
- endjov_1974
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Пазарджик
Акумулатора е пич,да не забравяме,че времето захладня и що е акумулатор дарак,почва да изпляква.Няма кво да буташ алал мангизи за диагностики-купувай акумулаторче(100 Аh.) и газ.
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
endjov_1974 написа:Акумулатора е пич,да не забравяме,че времето захладня и що е акумулатор дарак,почва да изпляква.Няма кво да буташ алал мангизи за диагностики-купувай акумулаторче(100 Аh.) и газ.
Акомулатора е 100Аh. Купен е през юли. Провериха го изряден е! Дару казаха, че е стартер.
Сега колата е в Дару и си чака стартера от германия!!!
Мерси все пак за отговорите!
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани