Ужасно свирене около 1500 до 2500 оборота !! Помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Ужасно свирене около 1500 до 2500 оборота !! Помощ

Мнение от CreAt1ve » 22 Авг 2008, 15:59

Колеги, имам ужасно свирене от двигателя от известно време на сам и започвам страшно много да се дразня на това. Смениха ми ролките не е от това, а преди да стане постоянно беше само като пусна педала на газта и тогава се чуваше, а вече е постоянно ! Щом сам от 1500 до 2500 оборота. Помогнете. Мерси предварително ! :help:
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 22 Авг 2008, 17:41

алтернтор,хидравлика,водна помпа....и куп други работи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 22 Авг 2008, 18:04

Плаче за нова турбина щото старата е трагнала и няма да кара още много време ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 22 Авг 2008, 22:43

Братле, ролките се чуват и на тихи обороти, ако е от тях. Смени сервиза и отиди някъде дето разбират, щото ако е от турбото... може да ти стопи двигателя, ако засмуче масло. Няма гасене докато не изгори тия 6-7 л. масло и това става на максимални обороти. Прави си сметка кво ше ти остане след това. По-добрата вероятност е да се заблуждаваш, че е от мотора и да имаш вибрации някъде по окачването или по гърнета, катализатори, тръби и т.н. Установи от къде точно идва. Щом преди е виело само като пуснеш газта е много вероятно да е от ауспуха някъде. И дано да е! Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 23 Авг 2008, 13:23

bmw_n00b написа:Братле, ролките се чуват и на тихи обороти, ако е от тях. Смени сервиза и отиди някъде дето разбират, щото ако е от турбото... може да ти стопи двигателя, ако засмуче масло. Няма гасене докато не изгори тия 6-7 л. масло и това става на максимални обороти. Прави си сметка кво ше ти остане след това. По-добрата вероятност е да се заблуждаваш, че е от мотора и да имаш вибрации някъде по окачването или по гърнета, катализатори, тръби и т.н. Установи от къде точно идва. Щом преди е виело само като пуснеш газта е много вероятно да е от ауспуха някъде. И дано да е! Успех!


Приятел как така няма да може да загасиш двигателя ако засмуче масло турбината я ми обясни че ми стана интересно.

А по темата само ще кажа кога надува турбината в кои обороти се слуша най добре ? ? ? ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 23 Авг 2008, 13:33

много лесно, не си ли гледал Х5 дизел как се форсира сам колко душа има и няма гасене, а отзад стават едни чеерни облаци

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 23 Авг 2008, 13:42

До сега никога не сам виждал подобно нещо :roll:
Колега даи нещо линк ако има да я видя тая Х5.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 23 Авг 2008, 13:48

ето колега немците се чудат какво става
http://www.youtube.com/watch?v=YmI7Nx026jU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 23 Авг 2008, 13:49

Ca_Ma написа:много лесно, не си ли гледал Х5 дизел как се форсира сам колко душа има и няма гасене, а отзад стават едни чеерни облаци


Колега сега кат се замислих на ТДС-а просто няма как да стане така.Поне на мен не ми се случи това а ако на някои колега с ТДС му се е случило нека да сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 23 Авг 2008, 14:16

Колеги ходих в реал турбо и момчето ми каза че турбото няма нищо общо днес смених някакъв амортесиор на оптегача и свиренето се намали на половина, а въпросът ми е дали е възможно и да е от самият оптегач ? А турбината няма нищо общо, защото свиренето е на малките обороти само ! :(
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook