Безкрайния спор (С КРАЙ!!!)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Безкрайния спор (С КРАЙ!!!)

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2008, 4:08

520И или 525 ТДС ???
Пробвах с търсачката - нищо съществено не намери.
Знам,че е технически форум , но не виждам по-добро място за сравнение на 5ци.
Скоро ще си вземам първата 5ца(първтат лична кола въобще) и от сега се чудя - дизел или бензин.Понеже нямам 15-18 000 за 525Д или 528И , за сега съм се спрял на най-масовите петици . Това което ми е ясно е че двигателите са близки по вървеж и разход (все пак 1 литър се компенсира от по-скъпата цена на дизеловото гориво) . Знам и че бензина ще е с по-плавен ход , с по-добър звук , но пък нафтата има много повече тяга , а на тази голяма машина и трябват НМ . За да ви улесня ще подредя въпросите по номера и може направо на тях да отговаряте
1 Надежност - кой според вас е по надеждния мотор
2 Пъргавина - 0-100 са близки времената , но кой е по-еластичния мотор
3 Разход - с колко горе долу е по-икономичен дизела
4 Поддръжка - все пак при ТДС е доста сложна системата - Турбо+интеркулър , чувал съм и че дюзите се запушват
5 Звук - тук май бензина е безпорен победител , но все пак който иска може да остави мнение
Извън темата е въпроса с ЧИП ТУНИНГА - знам , че това дава нови измерения на динамиката на ТДСа и почти никакви на бензина . Който кара Чипка , може да сподели всичко - наистина ли пада разхода,има ли някакви проблеми с експлоатацията.

ПС:Ако модераторите предценят , че мястото на темата не е тук , нямам нищо против да бъде преместена в ... извън темата , например

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 17 Авг 2008, 11:25

като за начало икономията за гориво си я избии от главата освен ако не слагаш газ/метан на 520
звука на бензиновия 6-так е готин но и на тдс съскането особено с чип е доста приятно
кажи колко км караш годишно и сам ще разбереш дали си за бензин или дизел
и все пак ако искаш да ръчкаш колата мисля не си за тдс че ти го гъзиш ама после тои тебе :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2008, 12:55

Ca_Ma написа:като за начало икономията за гориво си я избии от главата освен ако не слагаш газ/метан на 520
звука на бензиновия 6-так е готин но и на тдс съскането особено с чип е доста приятно
кажи колко км караш годишно и сам ще разбереш дали си за бензин или дизел
и все пак ако искаш да ръчкаш колата мисля не си за тдс че ти го гъзиш ама после тои тебе :mhihi:

Икономията не ми е от приоритетите и съм я сложил на 3то място . Основното за мен е надежността и еластичността на двигателя .
А тва ти го гъзиш , после то тебе ме разби :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 17 Авг 2008, 13:01

Чудя се на кой от въпросите не можа да намериш отговор в темите вече обсъждани в раздела?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 17 Авг 2008, 15:56

модераторите ако те видат ше те остават на место :mhihi:

на тая тема еднозначен отговор НЯМА да получиш, за всеки неговото гардже си е най-хубаво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Авг 2008, 17:48

По-добре да не пишем в тази тема, че пак ще се скараме :mhihi:

пп: Ако не си привърженик на дизелите (като мен) или на бензините (като много други) си избери най-запазената и най-оборудваната.

пп2: Прави ми впечатление, че от известно време се продават много гадни и ефтини е39-ки. Човек трябва много да внимава. Видях една е39, на която като изкарах щеката на маслото и на нея нямаше масло ами буца червена грес :shock: . Сдухани коли с добавки в маслото и като смениш масло новото ще изтече от фугите.

Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Безкрайния спор :

Мнение от bobih » 17 Авг 2008, 18:08

acho.rs написа:520И или 525 ТДС ???
1 Надежност - кой според вас е по надеждния мотор
2 Пъргавина - 0-100 са близки времената , но кой е по-еластичния мотор
3 Разход - с колко горе долу е по-икономичен дизела
4 Поддръжка - все пак при ТДС е доста сложна системата - Турбо+интеркулър , чувал съм и че дюзите се запушват
5 Звук - тук май бензина е безпорен победител , но все пак който иска може да остави мнение

Еми колега моето мнение е.
1.За мене е дизела по надежден, но е много важно в какво състояние ще си го намериш, защото всички знаем, който кара БМВ много, много нея жали :mhihi: иначе всички викат че карат с 50км/ч
2.Първо дизела е известно, че не желателно много да го ръчкаш затова има бензинови мотори иначе ускорява и то доста бързо както вика моя майстор дизела като дадеш газ и да изкара черно отзад да не може да видят тия зад тебе кога си изчезнал :mhihi: ... и както каза колегата по-горе е вярно колкото повече я газиш толкова та даже и повече тя тебе после
3.Това също е много относително зависи колко ти тежи крака :mhihi: моя примерно на магистралата на автопилот с 140км/ч включена клима даде 6.7-7.0 разход на 100км. в града окол 8.5-9.5, имам приятел с бензинка вика, ако ще да го бутам под 15 не пада :lol:
4.Това пак зависи в какво състояние ще земеш иначе коя кола няма поддръжка!? дюзи се запушват често и от "хубавата нафта която има в България"
5.Тука вече може да се спори аз лично смятам, че дизела има по хубав шум...бензиновата ми идва като повечето коли шума, докато дизела поне при мене макар аз да съм със common real като дам газ и направо свършвам. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 17 Авг 2008, 18:54

кажи колко пари ще дадеш за Е39 че като гледам какво пишеш - какво ще е това Е39 525д за 15 000 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2008, 21:01

Ca_Ma написа:кажи колко пари ще дадеш за Е39 че като гледам какво пишеш - какво ще е това Е39 525д за 15 000 :mhihi:

Казах 15-18 000 а за толкова се намира 525Д . Аз колко пари ще дам , ще ги дам за 520и или 525тдс . 525Д ми беше първоначално идеята , но не ми се дават 6000 лева отгоре (50% от цената на ТДСа)само за комън-рейл системата.Знам , че двигателя е много по-добър , но за мен такава разлика в цената може да бъде обусловена единствено от разлика в класа (да речем колата да е 7 серия) . Това си е мое мнение и не искам никой да ме оборва защото,никой няма да купува вместо мене .
А на въпроса какво по точно не съм намерил в раздела - ами тъй като си е технически форум , темите са основно за определени проблеми,не за 2те коли като цяло . Ако някой пък пусне линк към подобна тема няма да му се сърдя.
Не искам никой да спори и да се кара , просто ако иска да изрази преки впечатления от тези 2 коли .
Както казах нямам нищо против , темата да бъде преместена в ИЗВЪН ТЕМАТА , ако тези които трябва сметнат за необходимо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 17 Авг 2008, 21:29

Acho, просто разгледай из раздела колко колеги са писали за проблеми с ТДС двигателите и колко с бензиновите. Едно е ясно, като са добре гледани и подържани и двата изкарват по над 500 000км. Голям проблем е прегряването при тези коли, защото 6-таците са дълги и по лесно кривят глави, но дали е прегряван един двигател трудно можеш да прецениш на око. Също, по нагоре в мненията прочетох, че те много ги юркали БМВ-тата, това важи в по голяма степен за 3-та серия като че ли. 5-ицата е семеен автомобил и по рядко си го купуват (като нов) младежи със спортни амбиции (така си мисля аз)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2008, 21:54

DjFace написа:Acho, просто разгледай из раздела колко колеги са писали за проблеми с ТДС двигателите и колко с бензиновите. Едно е ясно, като са добре гледани и подържани и двата изкарват по над 500 000км. Голям проблем е прегряването при тези коли, защото 6-таците са дълги и по лесно кривят глави, но дали е прегряван един двигател трудно можеш да прецениш на око. Също, по нагоре в мненията прочетох, че те много ги юркали БМВ-тата, това важи в по голяма степен за 3-та серия като че ли. 5-ицата е семеен автомобил и по рядко си го купуват (като нов) младежи със спортни амбиции (така си мисля аз)

Така е и аз съм останал с впечталението че бензина е по-надежден . А за юркането е много относително - за 3ката определно е виждала много зор , която и да е - то не са дрифтинги , то не са светофари . Това че петицата е по-скоро семеен автомобил , ме ориентира и към нея . Но като говорим пак за юркане - бензина вероятно ще е видял повече натискане от дизела , но пък дизела е избягал пък повечко километри :confused: Абе голяма лутаница ...
Засега много ми се наби в очи фразата за дизела - ако ти го натискаш , после той ще те натиска тебе . Което ми припомня , че дизела не е направен да бяга а да тегли.
Някой със ЧИП , но от повечко време , ако може да сподели нещо , защото ако си взема ТДС много ще ме изкуши да МУ ЪПГРЕЙДВАМ СОФТУЕРА :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Авг 2008, 23:03

От написаното по-горе разбирам, че мислиш да си купиш е39 за около 9000 лв., така ли? Чип се слага на перфектен двигател. А за толкова пари се съмнявам да намериш такъв тдс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2008, 23:26

Воденичаров написа:От написаното по-горе разбирам, че мислиш да си купиш е39 за около 9000 лв., така ли? Чип се слага на перфектен двигател. А за толкова пари се съмнявам да намериш такъв тдс.

От написаното става ясно , че мисля да си купя бензин или дизел за 11-12 и то по нова година.Знам че на собственицте на Е39 им се иска колите има да струват повече , но истината е че ТДСките се обезценяват супер бързо и до коледа за тея пари ще се намери сносна ТДСка или М52ка :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Авг 2008, 23:46

На мен лично не ми се иска нищо :!:
За 11-12к ще намериш със сигурност. Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 17 Авг 2008, 23:59

Още една тема с неясен край. Смислени въпроси , но без смислени отговори . Не защото колегите не дават такива , а поради простата причина че никоя кола не си прилича с друга. Както хората казват , всичко е на късмет. Тук обаче ще обърна внимание на нещо друго , а именно че поддръжката и на двете коли не е безплатна. Която и да е , каквато и да е ... особено в нашата мила родина , поради безброи причини се хвърлят много пари за това и онова и всеки ще ме подкрепи в това ми словоизявление. Така ,че мислите сериозно за това и не си купувайте "евтините" 5-ци преди да помислите за отражението на себестойността им. Колкото до бензина и дизела. Хиляди теми и накрая пак никой нищо не е разбрал , затова защото никой не се ангажира да говори от името на няколко автомобила , просто споделя собствената си събда с личния си автомобил , който е единствен и неповторим. Всички коли се чупят !!! Това го твърдя смело , защото съм имал какви ли не.... при това горе долу при еднакви обстоятелства , пробези , манипулации и експлоатации. Всеки един автомобил изисква своевременна грижа . Когато една кола не е била твоя от излизането и от завода , принципа се нарушава и еднозначен отговор за състоянието и несъщтествува, да не говорим за някакво базисно сравнение !!!

Решенията в живота трябва да се взимат бързо и смело. Харесай си 2-3 коли , покарай ги , провери ги в оторизиран сервиз , приготви пари за смяна на основни консумативи и купувай. Всичко останало е късмет. Тази максима винаги е стояла на дневен ред при мен.

Съществуват и много други небезизвестни правила , като например да не купуваш най-евтиното , да изискваш историята на автомобила и т.н. Винаги всичко се подлага на съмнение , такива са хората , да не говорим за българите :)

Лично аз съм за Дизел . Моторите са еластични , може да се каже и инокомични. Звукът от мотора е много приятен ,стига да е в добра кондиция :) Карал съм основно common rail-и , но и ТDS-a ми е попадал в ръцете. При почти всички модели се развалят рейки , разбиват се тампоните на кормилната щанга , при дизела свещи, дюзи, термостати , водни помпи, тампони на двигателя , турбини , електрически и механични блокове на горивната помпа при ТДС-а и т.н. и т.н. Бензина е значително по-здрав , макар че и при него стават бели - кабели , свещи , проблеми с ваноса , датчици , горят си масълце и си харчат доста гориво. Може да се кажат още хиляди неща , но според мен е излишно. Купи колата , която ти харесва. Времето ще покаже що за стока е !!!

Успех с избора !!!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook