На Климатик губи мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
На Климатик губи мощност
Като карам на климатик,при всяко потегляне все едно се мъчи колата, като дам по рязко газ в движение пак все едно се мъчи( като с 40км. на 5-та скорост). Като карам примерно с 140км/ч като включи компресора се получава едно като спъване за 1-2 секунди.Та въпроса ми е дали някой лагер или ролка да е сдала багажа, и от какво може да се получи това губене на мощност. Колата е Е39 520 бензин, ръчни скорости, '97 .
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Ми колега аз мисля ,че е напълно нормално да губи мощност все пак не е малко натоварването аз не знам за някоя кола ,която да не умира поне малко от климата
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
shnitzera написа:Ми колега аз мисля ,че е напълно нормално да губи мощност все пак не е малко натоварването аз не знам за някоя кола ,която да не умира поне малко от климата
На същото мнение съм, карал съм 528 и казано честно климатика не се усеща мнг, макар пак да се усеща!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
аз не бих казал че се усеща при мене - така че те съветва профилкатично да изчистиш радиаторите (има тема къде как и колко пари)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
asasin18 написа:аз не бих казал че се усеща при мене - така че те съветва профилкатично да изчистиш радиаторите (има тема къде как и колко пари)
и при мен имаше такъв проблем, но аз го реших със смяната на дебитомера (не го реших...той просто си изчезна)
- bobih
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: 25.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10
И при мен има разлика и ми се струва,че е по-голяма от колкото трябва!Особено на първа като тръгвам се замисля много ако не е с много газ.Не мисля,че трябва да е така,обаче не ми се разправя с неуки майстори които да си правят експерименти на моята кола.Колегата хем е с по-тежко купе,а аз съм с е36 и ми се струва доста немощна с тоя климатик. Иначе мотора е един и същ.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Мойта и е по-трудно до 2000 оборота само докат няма турбо, след това си е същата като без клима. Ако има разлика, тя е минимална.
Re: (Без заглавие)
Колега нормално е в турбо дупката да ти намаля мощноста но ако го прави и след 2000 об. вероятно - дебитомер особено ако с времето се увеличава загубата на мощност. Виждал съм и друг проблем - мръсен интеркулер......особено ако си взел колата от някой парлапанин дето е карал без филтър за въздуха... Провери и катализатора
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
миналата седмица махнах катализатора, защото и на мен ми падна мощността и сега не се задъхва и грам или поне разликата е мииииинимална, докато с катализатора си се усещаше и то здраво
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- FNC_VeNoM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39
Аз знам че попринцип не трябва да има разлика.Явно има някакво проблемче.Аз на мойта като пусна климатроника не усещам никакви спадове на мощности или каквото и да било
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Karlo написа:А да не ти е разшлякан компресора като на много от нас?
При траква ли като работи?
Ако притраква има ли оправия? Кво ще рече разшлякан?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мдааа ,и моя притраква ,какво е решението,иначе работи безупречно ,след 1 мин прави як студ при 35 градусаb2 написа:Karlo написа:А да не ти е разшлякан компресора като на много от нас?
При траква ли като работи?
Ако притраква има ли оправия? Кво ще рече разшлякан?

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами решението е нов компресор
а за тези от нас, като мен, които
не мислят да дават 1,200 лв. за такъв компромисното решение е да си
намерим на старо (рискувайки) или да си оправим настоящия, срещу
100-200лв. и много търпение... Но първо се сменете ролката и ремъка
с чисто нови, за да сте сигурни, че проблема е от компресора. При мен
естествено се оказа, че е баш оттам
Чувал съм от не особено
добри специалисти, че не трябва въобще да се пуска компресора ако е
преХбан, за да не пъни системата със стружки... В което има логика разбира се.

не мислят да дават 1,200 лв. за такъв компромисното решение е да си
намерим на старо (рискувайки) или да си оправим настоящия, срещу
100-200лв. и много търпение... Но първо се сменете ролката и ремъка
с чисто нови, за да сте сигурни, че проблема е от компресора. При мен
естествено се оказа, че е баш оттам

добри специалисти, че не трябва въобще да се пуска компресора ако е
преХбан, за да не пъни системата със стружки... В което има логика разбира се.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани