На Климатик губи мощност

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

На Климатик губи мощност

Мнение от sajonara » 16 Авг 2008, 22:55

Като карам на климатик,при всяко потегляне все едно се мъчи колата, като дам по рязко газ в движение пак все едно се мъчи( като с 40км. на 5-та скорост). Като карам примерно с 140км/ч като включи компресора се получава едно като спъване за 1-2 секунди.Та въпроса ми е дали някой лагер или ролка да е сдала багажа, и от какво може да се получи това губене на мощност. Колата е Е39 520 бензин, ръчни скорости, '97 .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 17 Авг 2008, 12:40

Ми колега аз мисля ,че е напълно нормално да губи мощност все пак не е малко натоварването аз не знам за някоя кола ,която да не умира поне малко от климата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 17 Авг 2008, 13:49

shnitzera написа:Ми колега аз мисля ,че е напълно нормално да губи мощност все пак не е малко натоварването аз не знам за някоя кола ,която да не умира поне малко от климата

На същото мнение съм, карал съм 528 и казано честно климатика не се усеща мнг, макар пак да се усеща!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 17 Авг 2008, 15:52

аз не бих казал че се усеща при мене - така че те съветва профилкатично да изчистиш радиаторите (има тема къде как и колко пари)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 17 Авг 2008, 17:34

asasin18 написа:аз не бих казал че се усеща при мене - така че те съветва профилкатично да изчистиш радиаторите (има тема къде как и колко пари)


и при мен имаше такъв проблем, но аз го реших със смяната на дебитомера (не го реших...той просто си изчезна)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 17 Авг 2008, 18:12

При мене също няма разлика поне не усещам :winky:
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 19.03.2008

Мнение от boris_dy » 17 Авг 2008, 19:31

И при мен има разлика и ми се струва,че е по-голяма от колкото трябва!Особено на първа като тръгвам се замисля много ако не е с много газ.Не мисля,че трябва да е така,обаче не ми се разправя с неуки майстори които да си правят експерименти на моята кола.Колегата хем е с по-тежко купе,а аз съм с е36 и ми се струва доста немощна с тоя климатик. Иначе мотора е един и същ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 17 Авг 2008, 19:51

Мойта и е по-трудно до 2000 оборота само докат няма турбо, след това си е същата като без клима. Ако има разлика, тя е минимална.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Re: (Без заглавие)

Мнение от Morskiq » 20 Авг 2008, 8:08

Колега нормално е в турбо дупката да ти намаля мощноста но ако го прави и след 2000 об. вероятно - дебитомер особено ако с времето се увеличава загубата на мощност. Виждал съм и друг проблем - мръсен интеркулер......особено ако си взел колата от някой парлапанин дето е карал без филтър за въздуха... Провери и катализатора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 21 Авг 2008, 16:08

миналата седмица махнах катализатора, защото и на мен ми падна мощността и сега не се задъхва и грам или поне разликата е мииииинимална, докато с катализатора си се усещаше и то здраво

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 21 Авг 2008, 17:09

А да не ти е разшлякан компресора като на много от нас?
При траква ли като работи?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Мнение от FNC_VeNoM » 22 Авг 2008, 8:49

Аз знам че попринцип не трябва да има разлика.Явно има някакво проблемче.Аз на мойта като пусна климатроника не усещам никакви спадове на мощности или каквото и да било
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 22 Авг 2008, 14:07

Karlo написа:А да не ти е разшлякан компресора като на много от нас?
При траква ли като работи?


Ако притраква има ли оправия? Кво ще рече разшлякан?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 22 Авг 2008, 16:00

b2 написа:
Karlo написа:А да не ти е разшлякан компресора като на много от нас?
При траква ли като работи?


Ако притраква има ли оправия? Кво ще рече разшлякан?
Мдааа ,и моя притраква ,какво е решението,иначе работи безупречно ,след 1 мин прави як студ при 35 градуса :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 22 Авг 2008, 19:52

Ами решението е нов компресор :mhihi: а за тези от нас, като мен, които
не мислят да дават 1,200 лв. за такъв компромисното решение е да си
намерим на старо (рискувайки) или да си оправим настоящия, срещу
100-200лв. и много търпение... Но първо се сменете ролката и ремъка
с чисто нови, за да сте сигурни, че проблема е от компресора. При мен
естествено се оказа, че е баш оттам :mhihi: Чувал съм от не особено
добри специалисти, че не трябва въобще да се пуска компресора ако е
преХбан, за да не пъни системата със стружки... В което има логика разбира се.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook