Имам сериозен неиндифициран проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Имам сериозен неиндифициран проблем
От скоро имам следния проблем :
Понякога когато завъртя ключа да запаля ,двигателя пали но тресе и се чува силен шум (нещо като чукане ) , като врна ключа и после пак опитам пали нормално , двигателя работи перфектно .Въпроса ми е може ли това да е бендикс-а да не отлепя и да продължава да върти маховика или не пали добре някой цилиндър .Абе ще полудея все се моля да запали нормално да не се излагам пред хората. Ужас
525тдс 2000г.
Понякога когато завъртя ключа да запаля ,двигателя пали но тресе и се чува силен шум (нещо като чукане ) , като врна ключа и после пак опитам пали нормално , двигателя работи перфектно .Въпроса ми е може ли това да е бендикс-а да не отлепя и да продължава да върти маховика или не пали добре някой цилиндър .Абе ще полудея все се моля да запали нормално да не се излагам пред хората. Ужас
525тдс 2000г.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Аз мисля, че е по-добре да започнеш от акумулатора - направи му една проверка. След това, което е по-важното, провери затягането на всички кабели към акумулатора и после тези на стартера.
Когато няма достатъчно тоци при паленето DDE-то не "отработва" правилни сигнали и се нарушава "центровката".
Надявам се да не стигаш до ремонт на стартера или друга по-солена процедура!
Когато няма достатъчно тоци при паленето DDE-то не "отработва" правилни сигнали и се нарушава "центровката".
Надявам се да не стигаш до ремонт на стартера или друга по-солена процедура!
- endjov_1974
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Пазарджик
Здравей! Много е вероятно да са и подгревните свещи. Ако се окажат свещите - внимавай при развиването, защото много лесно се късат в основата. А пък ако се окаже стартера, ще имаш проблем при смяната на четките (ако е необходима такава) - заваряват се САМО с точков апарат!!!
Когато качваш стартера внимавай с ламаринката, която е между него и кожуха - прехапва я и я повлича на вътре и после ядове.
УСПЕХ!!!
Когато качваш стартера внимавай с ламаринката, която е между него и кожуха - прехапва я и я повлича на вътре и после ядове.
УСПЕХ!!!
Днес си изчистих въздуховодите и огледах двигателя, някои беше махал капачето на филтъра за гориво преди ГНП-то и го беше счупил. платката вътре беше малко ръждясъла (някои знаели какво праи тая платка на тоз филтър ).поизчистих я и сега пали добре , ше следя нещата дано е от това,може да не е отчитала нещо по горивото 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани