Губи мошност 525тдс (над 5'000 об/мин)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Губи мошност 525тдс (над 5'000 об/мин)

Мнение от koman4i » 24 Юли 2008, 22:45

Здравейте,
от скоро и аз съм собственик на BMW, още не мога да кажа горд, но скоро и това ще стане. Като всички начинаещи и аз имам някои въпроси:
1. На 2-ра скорост като стигне до 5000 оборота и забива-спира да ускорява, това нормално ли е?
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 24 Юли 2008, 23:02

Колега добре дошъл във форума.

Само искам да те питам ти нафтата до колко оборота искаш да я вкараш след 5000 ???? Мини на 3та, или опищи по - точно проблема :mhihi: Колата ти не е М3, а е ТДС КОМБИ :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 528iA вече:)

Мнение от BoyVel » 24 Юли 2008, 23:12

Вече си влезнал в червеното май, и си на прекъсвач. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от koman4i » 24 Юли 2008, 23:23

Благодаря,за бързите
отговори,това ми е първата дизелова кола и затова питам.Минавам на 2-ри вапрос-нещо чука от долу когато освободя от скорост и двигателят има неравномерни вибрации що е то?Данке
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 24 Юли 2008, 23:37

koman4i написа:Благодаря,за бързите
отговори,това ми е първата дизелова кола и затова питам.Минавам на 2-ри вапрос-нещо чука от долу когато освободя от скорост и двигателят има неравномерни вибрации що е то?Данке

Абе човек , ти да не мислиш че тук са събрани врачки и гадаят :mhihi: Обясни малко по подробно. Нещо чукало. Ами виж да не би някой да иска да влиза отдолу. :mhihi: Айде давай със 3-ят въпрос.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.09.2007
Местоположение: петри4
Детайли за колата: www.transmaks.com

Мнение от iii » 25 Юли 2008, 0:14

преброени са дните на този тдс :mhihi: 6том до 5000 об се вкарва правили хубав звук на 5000оборота на първа :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 25 Юли 2008, 0:54

батка смени тдс-а за бензинова Е39 повярваи глава ше те боли след време :mhihi: а и сега сипах бензина е станал 2.35 почна да пада :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 25 Юли 2008, 1:28

Ха ха ха не искало да върви :shock: Абе ти как искаш да върви при положение, че тоя мотор се кара мах до 4800 а ти 5000 си направил ? И не дей да се чудиш какво трака при положение, че караш дизел - нормално е да има тракане и доволно вибрации... Пази си колата, че така ако я караш няма да живее дълго :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от koman4i » 25 Юли 2008, 22:25

Сега вече знам повече за тези коли ,благодаря на всички много ми помогнахте между другото колата е в много добро състояние и не виждам защо да и са преброени дните с едно вкарване червеното.Тези коли за дни ли са направени или за години?А чукането не идва от двигателя,аот някъде от долу под шофъора и като натисна съединитела изчезва,а сега да видим?
ЛИТНАХ ОТ КЪЩИ С БМВ-ТО.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 25 Юли 2008, 23:50

аксиален лагер или демпферния маховик!
A1Automobile

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Юли 2008, 1:53

Възможна и много вероятна причина са също така и двата тампона на двигателя. Съветвам да провериш първо тях. Лесно се вижда, особено при единия, когато има проблем. Сменят се и двата! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Юли 2008, 13:00

koman4i написа:Сега вече знам повече за тези коли ,благодаря на всички много ми помогнахте между другото колата е в много добро състояние и не виждам защо да и са преброени дните с едно вкарване червеното.Тези коли за дни ли са направени или за години?


абе то за години си е направено, ама с това каране да не пукнеш главата само че после бая кинти ще дадеш за ремонти :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от vemca » 03 Авг 2008, 2:46

А чукането не идва от двигателя,аот някъде от долу под шофъора и като натисна съединитела изчезва,а сега да видим?

Това чукане идва от "съединителя" (точно немога да обясня, не съм спец :(), но поне така ми казаха като попитах в Дарукар :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E61 530d

Мнение от krasikamex » 06 Ное 2008, 19:44

Колега и мойто комби трака от време на време по същия начин, вероятно е от демфер или нещо такова, оправя се със смяна на целия съединител които струва над 1500, не знам точно.
Вече повече от година карам така и съм минал 60-70 000 км.
Ако те дразни тракането на празен ход /мен ме дразни/ пробвай да подадеш малко газ, до около 1000 оборота, при мен над тези обороти не трака.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 06 Ное 2008, 22:44

И в краина сметка разбра ли от какжо е тожа тракане и моето трака на свободна само като е загряла колата и скоросния лост леко се покла6та :?:
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook