Обръщане на волан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
JANI написа:умници колегата ви обясни4е когато оставиш 20-30м дистанция и нямаш грижи особено като си с нормален 4,4л мотор , никви грижи в крайна сметка вси4ко зависиот това колко километра имаш зад гърба си един истински шофиор трябва да умее еднакво добре да кара всякакви автомобили без това да му коства нищо така 4е правете си изводитеanzak написа:blacksapphire написа:Ако си достатъчно добър шофьор, ако ще и на задната седалка да е волана, пак ще се справиш. Факт е, че много бързо се свиква, не е трудно и въпрос на бързина на приспособяванеКогато те подкрепят достатъчно коне и торк под предния капак, и изпреварванията не са толкова трудни
Малко по-голяма дистанция се оставя за по-добра видимост и това е .
п.п Повечето автомобилни предавания от "Острова" не съм видял да се оплакват господата водещи от леви волани или да имат някакви затрудненияВъпрос на навик и професионализъм.
Десният волан е компромисен вариант, но пък караш кола, за която би платил тройно с ляв волан
пусна 3 пъти поста за по голяма достоверност ли и да ти кажа колега с десен волан си като СЛЯП пък нали се сещаш че и на Шумахер да му вържат очите и той ще се изложи вземи първо покарай кола с десен волан на двупосочно с по една лента в посока и после сподели впечатление относно ситуация с камион пред теб каращ с 50 как ли ще го изпревариш единия вариант е да имащ към 2 метра шия да погледнеш от ляво кой е насреща а другия вариант е да затвориш очите и каквото сабя покаже и да тръгнеш на сляпо . И без лоши чувства за англииските коли но днес бях свидетел на една катастрофа с кола с десен волан точно по тази причина бяха се сблъскали поради липса на видимост и неубедено изпреварване от страна на шофьора на колата с десен волан и замислете се кое ли е по добре да караш по нова кола несъвместима с БГ движението и да застрашаваш живота на колегите на пътя и своя собствен или да си караш кошницата с нормална дирекция и да ти е мирна главата.
яни или жани незнам как точно се чете ника ти 30 метра дистанция лятото в трафика как ли ще оставиш без както написа колегата някои да се навре между вас и тя бая права отсечка трябва да е за да имаш мегдан да оставиш такава дистанция разбирам че или имаш и вкарваш коли с дясна дирекция лошо няма на части да ги пуснеш да си правиш лев ама тези коли колега за непригодни за движение у нас аз карах такава по неволя близо 2 месеца и ми е ясна картинката така че моето мнение е че тези коли за опасни както за всички участници в движението в българия и нищо лично ама според мен трябва да бъдат забранени за каране у нас помнете ми думите колкото по масово навлизат такива коли в бг толкова по голям ще е риска и броя на катастрофите особено сега лятото
- DeLSoL
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39 99'
пишете по темата бе...
Олигофрени майна....сичките...
JANI написа: ... умници колегата ви обясни4е когато оставиш 20-30м дистанция и нямаш грижи особено като си с нормален 4,4л мотор , никви грижи в крайна сметка вси4ко зависиот това колко километра имаш зад гърба си един истински шофиор трябва да умее еднакво добре да кара всякакви автомобили без това да му коства нищо така 4е правете си изводите
Колеги искам да попитам тези "истински шофИори с много километри зад гърба си"
1. имат ли идея тези 20-30 м. дистанция (които на практика са 5-6 дължини на автомобила) с колко десетки метра увеличават необходимото разтояние за безопасно/нормално извършване на изпреварването и за прибиране обратно в дясната лента?
2. на колко места (според пътните условия и трафика) имаш реална възможност да си осигуриш тези 20-30 м. дистанция, за да си осигуриш вдимост, да прецениш да започнеш изпреварването и да завършиш маневрата? (все пак пътищата ни не са прави с километри, както в САЩ например, нито пък трафика е като преди 10-15 години)
3. Каква трябва да е относителната скорост (разликата между скоростите на изпреварвания и изпреварващия) и ускорението за да се преодолее безопасно тази допълнителна дистанция от 20-30 м. (на практика това е все едно да изпреварваш още 2 тира наредени един след друг)? Само не ми говорете за 4.4 литрови машини с по 200+ коня, защото масово говорим за 1.8-2.5 литрови модели (конкретно за марката), да не говорим и за акциза на останалите над тях заради което те просто нямат пазар и рядко се внасят (не, че и при тях проблема не съществува).
4. замисляли ли сте се допълнителната дистанция от 20-30 м. която вие си оставяте за собственото "удоволствие" да карате автомобил с десен волан и през всичкото това време карате километри напред по осевата линия (че дори и в насрещното) за да имате някъква видимост как се отразява на тези след вас или срещу вас? Дали тези шофьори (без вашия опит и километри зад гърба) не могат и не желаят междувременно да ви изпреварят (че дори и да изпреварят и превозното средство пред вас, което вие от километри се точите да изпреварите), а са длъжни да ви чакат да ви кацне на вас птичето на рамото?
Няма "английски" няма "австралийски"и т.н. автомобили.
Има такива проектирани, произведени и пригодни за ляво или дясно движение.
Никой не твърди, че ако инциденто се случи такъв автомобил с десен волан да се движи пред/срещу вас е проблем, но ако това стане практика да се допускат за ПОСТОЯННА регистрация автомобили с десен волан, със сигурност ще е проблем за и без това "прекрасно" организираното и регулираното движение по "чудесно" рзвитата и поддържана пътна мрежа в BG.
И накрая ще си пзволя да кажа : не разчитайте толкова много на "километрите зад гърба си" и на "майсторлък" !!!
Майстори има на пистите, където и пилотите и колите са почти равностойни.
В реалните условия на пътя има различни водачи (с различен стаж, опит, умения, кондиция в момента...) и различни автомобили (тип, марка, мощност, техническо състояние...) и ако те си спазват правилника, не очаквайте да правят чудеса, за да спасят себе си (а и вас) защото на вас ви трябват поне 1.5 м. в повече изнасяне в ляво и 20-30 м. допълнителна дистанция за да изпреварите

JANI написа: ... така 4е правете си изводите ...
Аз извода съм си го направил отдавна че дори съм го споделил и с вас! но ще се повторя
предпочитам кола на 5-6 години от 12-13 годишни бараки
ще съм малко по-бавен от останалите но за сметка на това ще имам допълнителен комфорт
как може англия да разрешава коли с ляв волан а ние Българите нали сме пак най знаещите виждате ли трябва да ги забраним
пак се повтарям но виждам че има доста дебели глави тука
шофьорите в БГ са повечето дебили и трябва да се търси начин за по-сериозни наказания
не си мислете че десния волан като се забрани и готово вече сме 6
няма катастрофи няма убити
предпочитам кола на 5-6 години от 12-13 годишни бараки
ще съм малко по-бавен от останалите но за сметка на това ще имам допълнителен комфорт
как може англия да разрешава коли с ляв волан а ние Българите нали сме пак най знаещите виждате ли трябва да ги забраним




пак се повтарям но виждам че има доста дебели глави тука
шофьорите в БГ са повечето дебили и трябва да се търси начин за по-сериозни наказания
не си мислете че десния волан като се забрани и готово вече сме 6
няма катастрофи няма убити
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
аз пък предпочитам 10-12г барака ама да си ми е за посоката за движение не да нося една шепа боб като карам и да го хвърлям като доиде време да изпреварвам
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
колега никой не е казал че колите с дясна дирекция са единствена причина за катастрофите и за жертвите но колкото по масови стават толкова е по голям риска
- c0nn3c710n_pr0bl3m
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на нафта
- Детайли за колата: 530d
anzak написа:аз пък предпочитам 10-12г барака ама да си ми е за посоката за движение не да нося една шепа боб като карам и да го хвърлям като доиде време да изпреварвам
Ти колко си смешен....

Стига срали темата....
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
c0nn3c710n_pr0bl3m написа:anzak написа:аз пък предпочитам 10-12г барака ама да си ми е за посоката за движение не да нося една шепа боб като карам и да го хвърлям като доиде време да изпреварвам
Ти колко си смешен....Е от такива като тебе ми се досира....
Стига срали темата....
ми това значи че си посерко колега и избивай си комплексите някъде другаде и ако не са такива като мен малко да отварят очите на тъпаци като теб тоя форум щеше да е безмислен и като ти гледам снимките в галерията с тая дясна дирекция на супер мощната ти 520-ка направо си представям картинката лятото като тръгнеш към морето да си печеш задника колко ли часа ще се потиш зад някой тир в трафика
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
абе вие луди ли сте какви десни волани в българия, то до морето е лесно горе доло ама аре тръгни за банско по завоите дето без видимост се изпреварва, пък ако си и с десен волан си жив мъртвец там по завоите се 1 караш ТИР, губи се кефа от марката БМВ
голема работа че колата ми е 520 а не 540, ако толкова искам колата ми да е 540 ще взема некоя за донор, но никога нема да карам като балъците с десен волан хахахаха тва требва да си ебаси балъка да караш с десен волан .. супер смешноо е супер + опасно
то се знае че всичко ХУБАВО е СКЪПО, не може хем голем кур да те ебе хем да не те боли, ебал съм ти и десния волан мене ЩЕ ме е цифра СРАМ да карам кола с десен волан да не говориме ако качиш нещо пиче тва онова ахаххаха УЖАС
а иначе кола с десен волан бих взел за работна, или да взема с десен волан и да обърна волана и на пазара, защото никога няма да е като една нормална кола с Ляв волан
голема работа че колата ми е 520 а не 540, ако толкова искам колата ми да е 540 ще взема некоя за донор, но никога нема да карам като балъците с десен волан хахахаха тва требва да си ебаси балъка да караш с десен волан .. супер смешноо е супер + опасно
то се знае че всичко ХУБАВО е СКЪПО, не може хем голем кур да те ебе хем да не те боли, ебал съм ти и десния волан мене ЩЕ ме е цифра СРАМ да карам кола с десен волан да не говориме ако качиш нещо пиче тва онова ахаххаха УЖАС

а иначе кола с десен волан бих взел за работна, или да взема с десен волан и да обърна волана и на пазара, защото никога няма да е като една нормална кола с Ляв волан
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- dimitar_kodoshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 2.08.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
Колеги, всеки има пълното право на избор и никой не може да го съди затова, дали колата му е с десен или ляв волан, защо си е купил Мерцедес а не BMW. И аз съм на мнение, че десния волан е рисков,но е факт с който се съобразявам, има ли го, има го.
И според мен проблема не е в това от коя страна е волана, а кой стои зад него.
И за да се върна в темата ще споделя мнението си, че колкото и да е изгодно, смяната на дирекция в един момент може да се окаже истински кошмар.
И какви са тези обиди......съфорумци

И според мен проблема не е в това от коя страна е волана, а кой стои зад него.
И за да се върна в темата ще споделя мнението си, че колкото и да е изгодно, смяната на дирекция в един момент може да се окаже истински кошмар.
И какви са тези обиди......съфорумци



- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
баси на какво ми направихте темата
,нейната идея беше савсем друга,а вие го обърнахте на спор кое е по-добре и кое не.Айде спрете с глупостите и наистина пишете по темата
пс.колега спортеншпайк или там квото е по добре спри да сереш навсякаде

пс.колега спортеншпайк или там квото е по добре спри да сереш навсякаде

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани