5 серия срещу Пасат - поддръжка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Е, айде сега то, ако си майстор, с каквато и кола да се удариш, независимо от скороста, може да се утрепеш...
Е, като стана въпрос за удари аз мога да дам пример...
Преди няколко месеца на околовръсното точно там, където сега е моста, ударих отзад един Пасат седан, който спря в средата на кръстовището при положение, че на нас ни беше зелено... Равносметката е - при него липсваше половината багажник, а при мен единствените поражения бяха по бронята и по фаровете нямаше даже драскотина, като се предполага, че при такъв удар би трябвало да дадат фира...
Е, като стана въпрос за удари аз мога да дам пример...
Преди няколко месеца на околовръсното точно там, където сега е моста, ударих отзад един Пасат седан, който спря в средата на кръстовището при положение, че на нас ни беше зелено... Равносметката е - при него липсваше половината багажник, а при мен единствените поражения бяха по бронята и по фаровете нямаше даже драскотина, като се предполага, че при такъв удар би трябвало да дадат фира...
Колега, тия фарове от какъв материал са? Мислех че и при БМВ все още ги правят от стъкло или прозрачна пластмаса
Това в кръга на шегата но... хайде малко по-сериозно
Ще изкараш че едното е от стомана а другото от кори за яйца правено. Това с ударите с 200 или 50 всичко е до късмет!! Излиза ми в момента в паметта случай на удар на S класа с 80 в дърво и от 4ма няма никой жив! Всичко е до късмет. Това че БМВ-то е сигурна кола в сравнение с много други спор няма но да ми говорите ударих се с 200 и ми няма нищо ... Мисля че правилното е "ожулих колата с 200", защото ако си се ударил наистина ... дано на никой да не се случва!
Пак казвам - нещата зависят от 1 - късмет!! 2 - колани и 3 - сигурност на колата.
Сравнението на първия пасат 5 (97-98) с фейслифта на Е39 ме развесели. Що не сравни Passat 5.5 W8 от 2003 със стокова 520 от 97 година?
Обективен съм - E39 е премиум кола, Passat-а е семейна кола за средната класа в Европа и точка. В България караме предимно 2ра ръка и затова двата модела се доближават като цена/поддръжка, убедих се вече. Но като нови - БМВ-то е било сигурно 30-35% по-скъпо от пасата и в момента е така. Ако сравняваме дизели - common rail-а на БМВ на 525d е супер спрямо 2.5 TDI ама хайде без TDS срещу помпа-дюза, защото пак е несериозно, нищо общо няма като технология , най-малкото ги делят 10 години.
колега zlobicar пасата мисля да го оставя на жената да кара ... та... не разпитвам случайно


Пак казвам - нещата зависят от 1 - късмет!! 2 - колани и 3 - сигурност на колата.
Сравнението на първия пасат 5 (97-98) с фейслифта на Е39 ме развесели. Що не сравни Passat 5.5 W8 от 2003 със стокова 520 от 97 година?

Обективен съм - E39 е премиум кола, Passat-а е семейна кола за средната класа в Европа и точка. В България караме предимно 2ра ръка и затова двата модела се доближават като цена/поддръжка, убедих се вече. Но като нови - БМВ-то е било сигурно 30-35% по-скъпо от пасата и в момента е така. Ако сравняваме дизели - common rail-а на БМВ на 525d е супер спрямо 2.5 TDI ама хайде без TDS срещу помпа-дюза, защото пак е несериозно, нищо общо няма като технология , най-малкото ги делят 10 години.
колега zlobicar пасата мисля да го оставя на жената да кара ... та... не разпитвам случайно

- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Фаровете са си нормални, но просто при удара не поддаде нищо повече от бронята и не стигна до фаровете...
Като гледам явно си се насочил да купуваш друга кола за теб
Като гледам явно си се насочил да купуваш друга кола за теб

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
dajungle написа:Колега, тия фарове от какъв материал са? Мислех че и при БМВ все още ги правят от стъкло или прозрачна пластмасаТова в кръга на шегата но... хайде малко по-сериозно
Ще изкараш че едното е от стомана а другото от кори за яйца правено. Това с ударите с 200 или 50 всичко е до късмет!! Излиза ми в момента в паметта случай на удар на S класа с 80 в дърво и от 4ма няма никой жив! Всичко е до късмет. Това че БМВ-то е сигурна кола в сравнение с много други спор няма но да ми говорите ударих се с 200 и ми няма нищо ... Мисля че правилното е "ожулих колата с 200", защото ако си се ударил наистина ... дано на никой да не се случва!
Пак казвам - нещата зависят от 1 - късмет!! 2 - колани и 3 - сигурност на колата.
Сравнението на първия пасат 5 (97-98) с фейслифта на Е39 ме развесели. Що не сравни Passat 5.5 W8 от 2003 със стокова 520 от 97 година?
Обективен съм - E39 е премиум кола, Passat-а е семейна кола за средната класа в Европа и точка. В България караме предимно 2ра ръка и затова двата модела се доближават като цена/поддръжка, убедих се вече. Но като нови - БМВ-то е било сигурно 30-35% по-скъпо от пасата и в момента е така. Ако сравняваме дизели - common rail-а на БМВ на 525d е супер спрямо 2.5 TDI ама хайде без TDS срещу помпа-дюза, защото пак е несериозно, нищо общо няма като технология , най-малкото ги делят 10 години.
колега zlobicar пасата мисля да го оставя на жената да кара ... та... не разпитвам случайно
Ама колега ти продължаваш да спориш, не разбра ли, че няма да ни обориш
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Ако ще се гледа сигурност
по Евро Нкап -
пасат 5.5 има 4 звезди - http://www.euroncap.com/tests/vw_passat_2001/92.aspx
е39 има 4 звезди - http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx
За това този спор е малко, безсмислен.
п.с. е36 има звезда и половина
Мисля, че никой не говори за оборване кое е по-хубаво. Просто са различен клас коли както написа Джънгъла (на горе долу еднаква цена).
Явно е въпрос на избор
по Евро Нкап -
пасат 5.5 има 4 звезди - http://www.euroncap.com/tests/vw_passat_2001/92.aspx
е39 има 4 звезди - http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_1998/49.aspx
За това този спор е малко, безсмислен.

п.с. е36 има звезда и половина

Мисля, че никой не говори за оборване кое е по-хубаво. Просто са различен клас коли както написа Джънгъла (на горе долу еднаква цена).
Явно е въпрос на избор

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?
НА ПАСАТА ОБСЛЪЖВАНЕТО НЕ СЕ СЪСТОИ САМО В СМЯНА НА МАСЛО,ИМА АНГР.РЕМЪК С РОЛКИ- ЦЕНАТА С СМЯНАТА ИМ Е ОКОЛО 600-700ЛВ БЕЗ МАСЛОТО И ТОВА Е НА ВСЕКИ 50 000КМ. ДОКАТО ПРИ БМВ-ТО ИМАШ САМО МАСЛО И ФИЛТРИ
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: 5 серия срещу Пасат - поддръжка?
martyn написа:НА ПАСАТА ОБСЛЪЖВАНЕТО НЕ СЕ СЪСТОИ САМО В СМЯНА НА МАСЛО,ИМА АНГР.РЕМЪК С РОЛКИ- ЦЕНАТА С СМЯНАТА ИМ Е ОКОЛО 600-700ЛВ БЕЗ МАСЛОТО И ТОВА Е НА ВСЕКИ 50 000КМ. ДОКАТО ПРИ БМВ-ТО ИМАШ САМО МАСЛО И ФИЛТРИ
За кой мотор това?
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бе тая помпа с дюза и без дюза,кво я хвалите?
като се почнат проблемите с тия помпи,забравяш за 130 или 150-те коня
като се почнат проблемите с тия помпи,забравяш за 130 или 150-те коня
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
martyn написа:...ДОКАТО ПРИ БМВ-ТО ИМАШ САМО МАСЛО И ФИЛТРИ
Да, но въпросът е колко масло и колко филтъра


"Спорът" е безсмислен! Ако човек търси икономична (но не евтина за поддръжка) семейна кола - Passat е добър избор. Ако не го вълнува разходът - то BMW 5-ца е оптималния вариант.
За мен E39 седан е най-елегантната кола, създавана досега. Просто стил...
П.с. не бих отказал един Passat B5.5 1.8Т!
dajungle написа:Дефинирай моля те, в какво се изразява "удоволствието да караш БМВ", докато возиш семейството си насам-натам?![]()
Ако го погледнеш от тази страна - с какво то превъзхожда VW-то , E-класа, Audi или подобна кола от този клас, че ми е интересно?
По принцип карам различни коли(не го казвам с идея виж ме), просто си правя съпоставка между тях. Да харесвам и Мерцедес, свой стил, различно усещане. Във БМВ има стил, стил на абсолютно всеки детайл, на най малката част. Да купих си много хубаво БМВ. Каквото се сетиш има по него, дори и отгоре, та чак и масаж на седалката.
Замисли се за управлението, замисли се за комфорта, които те заобикаля, замисли се за сигурността, замисли се за стабилността, за качеството на всичко.
Няма коли от един клас. Има класови автомобили и други автомобили. Защо Пасата като чисто нов, който е от един клас със е39 е по евтин. Защото качеството е на всичко, за радост не плащаш само марката. Затова има коли за средностатистическите хора, за по заможните и за много богатите, затова има малки коли, големи коли и лимузини.
Сравнението е излишно, затова остава удоволствието.
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
един от двата плюса за пасата през зимата са, че е с предно, а другия, че има 4х4 такъв пасат, докато Е39 4х4 няма, вече чак новата 5-ца Е60 са влезли в час
ебаси кенефите са тия е39-тки на сняг.. опел аскона ни направи смешни на витоша а бехме с 2 е39ки
---------------------------------------------------
До колкото плюсовете,единия директно отпада според мен(първия)
Опел Аскона....(доста зле бих се почуствал но ако имам възможност не бих стигнал до там.. С е-39 .... смешен ... на сняг...и то от какво к`во като е на сняг.. к`во като е задно..дори и да се е случило така за което ти вярвам разбира се ... Еми да си кара в планината асконата
без значение...)
Истината е 2 кадърни задни гуми (не пласмаси).Като караш БМВ ... и работата спи...!
По темата.Много относителн0.
Имам един момент,който не го видях тук като критери... мн. зависи от самия теб... ,каква ще ти е подръжката на какато и да е кола.
Защото едно БМВ може да ти излезе както толква скъпо(като подръжка) така и не чак толкова.
Ти на един Идиот ако му дадеш и най-здравата кола той пак ще я напрай на г*з.
За мен БМВ-то е по-добрата кола в случея ...! А за подръжката без разлика почти(в цената ...като не забравяме горния момент),просто трябва да знаеш от каде как,сега има толкова много възможности .....и т.н.!
ебаси кенефите са тия е39-тки на сняг.. опел аскона ни направи смешни на витоша а бехме с 2 е39ки
---------------------------------------------------
До колкото плюсовете,единия директно отпада според мен(първия)
Опел Аскона....(доста зле бих се почуствал но ако имам възможност не бих стигнал до там.. С е-39 .... смешен ... на сняг...и то от какво к`во като е на сняг.. к`во като е задно..дори и да се е случило така за което ти вярвам разбира се ... Еми да си кара в планината асконата

Истината е 2 кадърни задни гуми (не пласмаси).Като караш БМВ ... и работата спи...!
По темата.Много относителн0.
Имам един момент,който не го видях тук като критери... мн. зависи от самия теб... ,каква ще ти е подръжката на какато и да е кола.
Защото едно БМВ може да ти излезе както толква скъпо(като подръжка) така и не чак толкова.
Ти на един Идиот ако му дадеш и най-здравата кола той пак ще я напрай на г*з.
За мен БМВ-то е по-добрата кола в случея ...! А за подръжката без разлика почти(в цената ...като не забравяме горния момент),просто трябва да знаеш от каде как,сега има толкова много възможности .....и т.н.!

Последна промяна NoA на 26 Яну 2009, 2:48, променена общо 1 път
Professional Driver
- BMW-Poklonnik
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
Колеги аз като за начало ще ви задам 1 въпрос - Какво правите аджеба Вие с тия е39-ки, че и проблеми по електрониката намирате
Това ми звучи ебахти извънземното от 2002 имам е39 и в сервиз не е ходило. Е добре де ходи! Беше се спукал катализатора като ходих на море, закарах го на сервиз закачиха го на компютър казаха че е няква друга простотия взеха ми парите за нова 250 лв общо и накрая си го захакарах при баш майстора(цял живот само бмв-та оправя) свали си ми катализатора и каза айде жив здрав. Сега си издавам звук на болид от формула една вървя повече. Друг ремонт не е имала тази кола даже вибрацийте по предната ОС, за които те първа научавам от този форум ги няма.
Втора точка що се отнася до сигурноста един приятел също има е39...И както всеки вманиачен Баварски шофьор реши че може да прави квото си поиска по снега както и да е поднесохме със около 100 и без да губим мощност т.е. да се въртим се блъснахме в мантинелата на един мост от моя край. Така за наше щастие не бяхме с колани и аербезите не се отвориха. За щастие на колата беше със спукана предна броня и леко охлузен калник. Спомените по Пасат ме връща на качването на 1 бордюр с по височка скорост където му остана окачването там на бордюра
ама айде
По въпроса със сравнението. Почти всички автомобили след 2000 година подръжката им е еднаква! До скоро казвах на приятели като искате евтина подръжка купете си опел и не ме занимавайте с тъпите си въпроси защо БМВ, а не опел или ФОРД... Еми до скоро беше. Бронята, която ми свалиха скоро на паркинга ми е 700 лв и малко чисто нова на ФВ-то е 650, ако в интернет не лъжат. Смяната на маслото ми е 150 лв колегата е дал 200 като гледам. Държа да отбележа, че не съм с какво да е масло а с Кастрол Рейсинг ( БМВ все пак да не забравяме). Какво друго...хм а да счупи ми се дръжката на вратата 30лв е... Абе нямат коренна разлика в цените...ФВ-то да е максимум 100 лв по-евтино в някоя област...
Сега да кажа личното си мнение защо тези 100лв не бива да са Ви фактор. Първо карал съм и други коли - все още имам 1 опел фирмен, ФОРД съм карал, Ситроен имаше баща ми служебен но тогава аз не бях правоспособен ( не че не съм го карал, просто нямам реална оценка в/у него). Така до тука с искреностите, че не съм се родил със синьо бяла емблема с надпис БМВ на челото
. Второ тези 100 лв няма какво да ги правиш в нито 1 ситуация, когато нещо ти се прецака то се прецаква. Дали ще е БМВ, ФВ, АУДИ, МЕРЦЕДЕС -> бъркаш в джоба и вадиш 1000 или 900 лв... плащаш и го оправяш, нищо няма да се промени. Но има 1 нещо, което с извинение, Г**А си да съдерат другите производители да правят няма да догонят Баварците и това е и мотото на компанията - УДОВОЛТИВ ОТ ШОФИРАНЕТО или Freude Am Fahren! Доста колеги казаха за слънцата по лицата им като чуят звука на шестака. Друг е въпроса за разхода на гориво вече. Като те слушам теб ти караш сигурно и плавно, което ми предполага скорост от 120 км/ч, която е средна за теб при дълъг път, което сваля разхода ти на 5литра средно. Аз лично правя 8 на дълъг път. Е друг е въпроса че го направих точно един път, заради пробата.
Подръжката идва от разумното каране! Останалото си е въпрос на въздух под налягане. Но нека да предположим, че всико което съм казъл е също такова...Е тогава мога да ти дам 1 съвет съвсем приятелски иди в някоя автокъща и кажи че си търсиш читаво БМВ или от някой приятел вземи 1 ден да покараш:) Ще се убедиш, че никой в този форум не е седнал да те надприказва...Просто колегите им е писнало най-вероятно да ги слушат тези неща...И за това реагират така.
Успех в избора и ти препоръчвам Z4 и ти го пожелавам даже!
Безаварийно пътуване колега!

Това ми звучи ебахти извънземното от 2002 имам е39 и в сервиз не е ходило. Е добре де ходи! Беше се спукал катализатора като ходих на море, закарах го на сервиз закачиха го на компютър казаха че е няква друга простотия взеха ми парите за нова 250 лв общо и накрая си го захакарах при баш майстора(цял живот само бмв-та оправя) свали си ми катализатора и каза айде жив здрав. Сега си издавам звук на болид от формула една вървя повече. Друг ремонт не е имала тази кола даже вибрацийте по предната ОС, за които те първа научавам от този форум ги няма.
Втора точка що се отнася до сигурноста един приятел също има е39...И както всеки вманиачен Баварски шофьор реши че може да прави квото си поиска по снега както и да е поднесохме със около 100 и без да губим мощност т.е. да се въртим се блъснахме в мантинелата на един мост от моя край. Така за наше щастие не бяхме с колани и аербезите не се отвориха. За щастие на колата беше със спукана предна броня и леко охлузен калник. Спомените по Пасат ме връща на качването на 1 бордюр с по височка скорост където му остана окачването там на бордюра

По въпроса със сравнението. Почти всички автомобили след 2000 година подръжката им е еднаква! До скоро казвах на приятели като искате евтина подръжка купете си опел и не ме занимавайте с тъпите си въпроси защо БМВ, а не опел или ФОРД... Еми до скоро беше. Бронята, която ми свалиха скоро на паркинга ми е 700 лв и малко чисто нова на ФВ-то е 650, ако в интернет не лъжат. Смяната на маслото ми е 150 лв колегата е дал 200 като гледам. Държа да отбележа, че не съм с какво да е масло а с Кастрол Рейсинг ( БМВ все пак да не забравяме). Какво друго...хм а да счупи ми се дръжката на вратата 30лв е... Абе нямат коренна разлика в цените...ФВ-то да е максимум 100 лв по-евтино в някоя област...
Сега да кажа личното си мнение защо тези 100лв не бива да са Ви фактор. Първо карал съм и други коли - все още имам 1 опел фирмен, ФОРД съм карал, Ситроен имаше баща ми служебен но тогава аз не бях правоспособен ( не че не съм го карал, просто нямам реална оценка в/у него). Така до тука с искреностите, че не съм се родил със синьо бяла емблема с надпис БМВ на челото

Подръжката идва от разумното каране! Останалото си е въпрос на въздух под налягане. Но нека да предположим, че всико което съм казъл е също такова...Е тогава мога да ти дам 1 съвет съвсем приятелски иди в някоя автокъща и кажи че си търсиш читаво БМВ или от някой приятел вземи 1 ден да покараш:) Ще се убедиш, че никой в този форум не е седнал да те надприказва...Просто колегите им е писнало най-вероятно да ги слушат тези неща...И за това реагират така.
Успех в избора и ти препоръчвам Z4 и ти го пожелавам даже!
Безаварийно пътуване колега!

- BMW-Poklonnik
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
Е те дизеловите нямам спомен да харчат по малко от 8. Единствено 525d но тя е 3 години напред с материала от останалите
Ама защо всичко живо се води по тъпия разход не мога да разбера
Копувате си кола все пак не хладилник! Да не говоря че икономичните хладилници струват майка си и баща си...1.60 е бензина 1.80 е дизела. Да не говорим че с/у 1500 лв има уникални инжекционни газови уредби...70 стотинки е литър ГАЗ! За каква икономия говорим. Иначе в нормални условия на извънградско каране с 60л бензин карам 600км което прави 10/100 разход! Градско падат километрите до 500+ кото прави грубо 11-12 градско. Друг в въпроса как караме по принцип колеги! За мен Това са някакви митове 6 цилидрова кола...не говорим за м5 или за м6 или за Г-Пауър. Говорим за съвсем земни и нормални коли
3 4 литра са 6.40 разлика в цената...Евала! 




- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
BMW-Poklonnik написа:Е те дизеловите нямам спомен да харчат по малко от 8. Единствено 525d но тя е 3 години напред с материала от останалитеАма защо всичко живо се води по тъпия разход не мога да разбера
Копувате си кола все пак не хладилник! Да не говоря че икономичните хладилници струват майка си и баща си...1.60 е бензина 1.80 е дизела. Да не говорим че с/у 1500 лв има уникални инжекционни газови уредби...70 стотинки е литър ГАЗ! За каква икономия говорим. Иначе в нормални условия на извънградско каране с 60л бензин карам 600км което прави 10/100 разход! Градско падат километрите до 500+ кото прави грубо 11-12 градско. Друг в въпроса как караме по принцип колеги! За мен Това са някакви митове 6 цилидрова кола...не говорим за м5 или за м6 или за Г-Пауър. Говорим за съвсем земни и нормални коли
3 4 литра са 6.40 разлика в цената...Евала!
Всеки си прави сам преценката. Аз примерно искам да карам дизел (разбира се ако говорим за избор из между 6-цилиндровите мъртъвци


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани