Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ако има проблем с дюза ще пуши ли кокато е студен мотора , щото ми се появи сивкав дим при форсиране когато е яко згрял мотора , когато е студен няма пушеци .
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Е при загрял мотор съм гледал моята.Пуши синьо бяло на место и мирише на не изгоряла нафта,но ако я оставя да работи,иначе ако я покарам изчиства.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Днес гладахме дюзите в ИНПА , има една на +1,30 и една на -1,03 другите са ОК , вероятно проблем с кофти масло или проблем с внушение 

Re: Вижте след тест с колби какво видях
Момчета при смяна на дюза,прави ли се презапис на номерата на дюзите като при е60 или може направо от инпа да се ресетнат само стойностите?Сложил съм дюза като старата и двете завършват на 984,но да знам дали това е достатъчно.Иначе колата заспа след като я смених.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Аз доколкото знам, няма нужда от кодиране, щом номерата са еднакви...
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Карай смело, аз така смених две.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Така де.но гледам,че има два номера.Единият е на бош,а другият е на бмв по който излиза и в рйал оем.Кой от двата номера трябва да е идентичен...този на бмв или този на бош?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Инжекторите за тази кола са два модела, с различни номера съответно по Бош и БМВ. Ако сменяш дюза, може да гледаш номера отгоре на бобината на дюзата, който, доколкото помня, е по Бош...
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Питам понеже и двата номера са еднакви,но новата имаше гумен о пръстен,а старата няма.И още нещо,след смяна на дюзата,която и на топъл мотор държеше -3 и колата си пушеше.ако я оставя на място да работи 5 10мин,колата когато е топла си нормализира стойностите.Имам някои с 0.01. -0.54 ми е най голямата стойност,но като е студена тази дюза на 2ри цилиндър както и 6ти се вдигат на 2 и нещо едната и отрицателно на другата със същата стойност само,че на 6ти цилиндър.Така като гледам диагностиките вървят 2 4 6 и 1 3 5 и се допълват една друга.Като пропорционално на затоплянето на мотор и стойностите падат и се уравновесяват в диапазон на 0.5 при топъл мотор вече.Дюзата на 6ти,която дава положителна стойност гледам отгоре се е омазнила.не знам дали е от тръбичката за нафтата или избива долу на дифтунката,но се чудя дали да я не сменя и нея или при стойности 1-0.1 2- -0.59. 3- -0.24. 4- -0.05. 5- -0.32. 6-0.38. Да не я пипам повече.Това на загрял мотор.Тест с колби не искам да правя,че ще трябва да търся нова магистрала за обратното гориво като ги гледам тия пластмасови щуцери не знам как им вадите маркучите без да ги счупите.
Точно преди смяната на дюзата; https://www.youtube.com/watch?v=pLA-lQU ... e=youtu.be
След смяната на дюзата; https://www.youtube.com/watch?v=ChX8B9EGLdw
И двете видеа са правени на загрял мотор.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Точно преди смяната на дюзата; https://www.youtube.com/watch?v=pLA-lQU ... e=youtu.be
След смяната на дюзата; https://www.youtube.com/watch?v=ChX8B9EGLdw
И двете видеа са правени на загрял мотор.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Колега , щуцерите са учудващо здрви
Иначе по темата. Днес и аз гледах мойте стойност през INPA и положението е като при теб. Студена една от дюзите отива почти към +2,8-3 и една на -2,60 като загрее тази която е на +2,8 става на 0,03 а тази която е на -2,60 става 1,2 . Правих теста с колбите и там излезе малка разлика на дюзата на 5 цилиндър спрямо другите а корекциите в INPA са на 1ви и 2ри цилиндър , така , че през INPA изобщо не можеше да разбереш коя точно дюза е за ремонт. Я ми кажи трудно ли се демонтира дюза , стрябва ли да се сваля колектора ? Ти от къде си взе друга дюза , втора ръка ли е или е рециклирана ?
п.п. Моята кола не пуши като работи на място , имаше едно леко кадене само при форсиране на място като загрее но вече изчезна , може да е било от скапаната нафта която бях сипал ! Чудя се дали да се занимавам да правя дюзи , че имаше случай при които стават по зле

п.п. Моята кола не пуши като работи на място , имаше едно леко кадене само при форсиране на място като загрее но вече изчезна , може да е било от скапаната нафта която бях сипал ! Чудя се дали да се занимавам да правя дюзи , че имаше случай при които стават по зле

Последна промяна dak на 30 Юни 2016, 23:28, променена общо 1 път
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ба.Свалих я за 20мин.Като свалях и смукателя.Ваду се супер лесно...поне тази ми не беше запекла.Намерих друга втора ръка за 80лв и направо я монтирах...два пъти,че първият път бях обърнал петата дето стяга дюзата.
Еми аз през диагносрика я изкарах тази.Това беше единствената дюза която и след 20 закачвания вс3 си стоеше на висока отрицателна стойност.От преди 5 години все стоеше на -1.7 до -2.3,но сега блгодарение на протека я закрепих на -3.Иначе другите все си меняха корекциите,но винаги се опитваха да уравноврсят тази.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Еми аз през диагносрика я изкарах тази.Това беше единствената дюза която и след 20 закачвания вс3 си стоеше на висока отрицателна стойност.От преди 5 години все стоеше на -1.7 до -2.3,но сега блгодарение на протека я закрепих на -3.Иначе другите все си меняха корекциите,но винаги се опитваха да уравноврсят тази.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ако има проблем с компресията, ще има и аномалии в корекциите - искам да кажа, че вероятно омазняването ти идва отгоре. От клипа дюзите ти са ок, не ги пипай, а погледни обратната нафта и колектора, ако има омазняване...
И дюзи се гледат на загрял мотор и празен ход.
И дюзи се гледат на загрял мотор и празен ход.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Еми точно на 6ти цилиндър щуцера за обратната нафта влиза доста свободна и гледам клипсчето дето го законтря играе единствено на тази дюза само докато работи мотора.Има гумичка на нея,но незнам колко е читава.Ще взема цялата магистрала да сменя.
На празен ход съм го правил ма напървият клип подадох малко газ...зорлем.може да се изкашля и отисне.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
На празен ход съм го правил ма напървият клип подадох малко газ...зорлем.може да се изкашля и отисне.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
и според мен стойностите от клипа са супер , по добре да не пипат повече.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
И понеже колеги казват,че е добре да се прави на студен мотор.Ето какво ми даде на тест с колби...в моя случай чаши за 1мин работа на абсолютно студен мотор.1-4гр.2-4гр.3-6гр.4-6гр.5-6гр.6-6гр.Като пак твърдя,че не е рочен много тоя метод.Само докато откачих маркучите за да ги изтръскам в чашите може да съм изгубил по 4 15 капки.понеже омазни след това около изхода отгоре на дюзите, а и маркучите дето затапваха другият изход на дюзите бяха различни.това не го бях преценил.Стойностите не са в милилитри , а в грамове на електеонна везна.
Пп незнам дали е дало някакво отражение на резултата това че бях забравил да закача мап сензора...Колата е работила само на обороти.На жената кантара играеше точно с 2 грама,така.че нищо чудно да са еднакви.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Пп незнам дали е дало някакво отражение на резултата това че бях забравил да закача мап сензора...Колата е работила само на обороти.На жената кантара играеше точно с 2 грама,така.че нищо чудно да са еднакви.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани