Angel eyes-ефектно запалване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 2.12.2012
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39 525 tds

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Iwelin Welikow » 12 Дек 2012, 1:06

Маняци Може да е малко глупавичко но аз мисля че ако закачим ангелите на плафона във купето при заключване нали тои остава да свети някакви секунди а при отключване отново свети няколко секунди и ще е ефектно смядам със него да са и Ангелите . Даите мнение :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от bmwinio » 12 Дек 2012, 21:19

От плафона може да се ползва за управление на релето, което трябва да се сложи, за да стане всичко както трябва. Ето я и моята как съм я направил http://www.youtube.com/watch?v=UP_gs89C26s
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Kala » 12 Дек 2012, 23:56

bmwinio написа:От плафона може да се ползва за управление на релето, което трябва да се сложи, за да стане всичко както трябва. Ето я и моята как съм я направил http://www.youtube.com/watch?v=UP_gs89C26s

:clap:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от sean-john » 13 Дек 2012, 0:12

Колега станало е много добре,браво.Дай малко повече яснота как си го направил...модул ли си купувал ти си го връзвал...разсясни малко :) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: смени старата tds-ка с кон умрял :D

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Turbo_XD » 13 Дек 2012, 3:33

олее колега моляти се кажи какво модулче си боднал уникално е станало :clap: :clap: Евала
Player : BMW Business RDS + Grom Audio
Front line : Stock
Back line : Stock
Subwoofer : Kicker Comp C15
Amplifier : Kicker KX250.2

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от bmwinio » 13 Дек 2012, 19:57

Колеги доста е просто, ако поне малко си имате понятие от ток. Ще се опитам да разясня, но ако някой нещо не разбира да пита. Необходими са 2 обикновени релета и няколко метра кабел. Постоянния + го вземате от , където Ви е най-лесно(аз взех от едно захранване до компютъра, там са и релетата). Естествено хубаво е да се сложи бушон, даже е задължително(аз съм взел бушон с държач, останали ми от аларми, които съм слагал). Маса се хваща също където е удобно. Управление за релетата се взема от плафона(с пробни лампи трябва да се пробва кой е точно кабела, който получава + след като светне плафона, че не си спомням кой беше точно). От крачето на релето, което пуска + след като се затвори веригата(след като релето получи + от плафона) пускате кабели към ангелите и халогените ако искате(ако искате само ангелите е необходимо 1 реле). Замервате кой е плюсовия кабел към съответния ангел или халоген и там хващате кабела от релето(един вид правите двойно захранване). По този начин като си пуснете фаровете плафона няма да ви светне и няма да има проблем. Съветвам ви да не си купувате релета от 2-3 лева, въпреки, че на тях пише, че издържат до 30 А. Купете си хубави релета за да нямате проблеми. За да изглежда всичко както трябва кабелите съм ги вкарал в гофра и всичко изглежда като оригинално без да се набива на очи. При е39 е малко по трудно за изпълнение. На е46 е елементарно и доста бързо става, е46 имат плафон в краката на пазажера, което доста улеснява. Успех!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от sean-john » 13 Дек 2012, 20:27

Мерси за инфото ако се захвана да го правя и изникне някой проблем,ще пиша.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Първомай
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39
Мечтае да кара: BMW M5 E39

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Barzaka_kurchev » 13 Дек 2012, 21:05

sadex5 написа:Не е само според мен към лампите на купето....Инак няма да работят като пуснем фаровете..А и там мисля напрежението да е на степени,и може да не се запалят.....Някои джипове тук имат пак така ама при отваряне светват фаровете....Ама дали не е гадно за ксенона така,пали гаси ??? Може би трябва да се пусне една силова верига с допълнително реле :roll: Няма ли някои дето разбирааа



Има модул който се слага допълнително и като откл. или закл. избраните светлини работят но според мен е най-удачно да се свърже към халогена (ако има такъв) и да помага :)
Добрите момчета отиват в рая, а лошите където пожелаят

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Sesko » 14 Дек 2012, 11:22

Колега как постигна този ефект с плавното угасване на халогените и ейнджълите ?!? :roll:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от bmwinio » 14 Дек 2012, 21:40

Sesko написа:Колега как постигна този ефект с плавното угасване на халогените и ейнджълите ?!? :roll:

Намерих една схема за плавно изгасване, но трябва доста нерви за да се направи. Все пак тия дни ще я постна, на някой друг ако му се занимава да си я направи.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 10.08.2010
Местоположение: Първомай
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39
Мечтае да кара: BMW M5 E39

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от Barzaka_kurchev » 15 Дек 2012, 0:02

bmwinio написа:
Sesko написа:Колега как постигна този ефект с плавното угасване на халогените и ейнджълите ?!? :roll:

Намерих една схема за плавно изгасване, но трябва доста нерви за да се направи. Все пак тия дни ще я постна, на някой друг ако му се занимава да си я направи.


поствай аз ще я приложа
Добрите момчета отиват в рая, а лошите където пожелаят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от kener » 15 Дек 2012, 0:04

А какво става, като си включиш халогените, докато плафоните светят-> Свързват се два изхода на LCM-a накъсо. Аз лично не бих рискувал.
40653

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от sadex5 » 15 Дек 2012, 3:36

Как така бе човек, чети внимателно, едното е управляваща верига към релето, другото си е управляваната....Двете са галванично разделени...Пък като искаш, сложи един диод за по сигурно.
За такъв вариант си го има готов в ибей, от мисля 3 години....Види ми се доста излишно да се опъват кабели, релета и чудесии, след като може направо от ЛЦМ а или от таблото да се действа.....Това е като да речем да си монтираш аларма на колата, и да опъваш кабели до всеки мигач....
Има си готови също релета за време, кеф ти от 5 секунди до 3 минути държи фаровете пуснати....
По стряскащото е как халогените да не светват като си отвориш вратата през деня да кажем.....Най- хитрия вариант е вземане на плюс от централното, имаме си го долу под волана направо, и наблизо е ключа на халогените и габаритите...Плюса е на контактния ключ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от turbo » 15 Дек 2012, 4:55

Ключът на халогените не върши работа, защото всичко минава през ЛЦМ-а, а той не работи, когато колата не е на контакт. Хубавото е, че при ЛЦМ-а има всички кабели, които са необходими, за да се реализира цялото нещо - халогени, габарити, къси, дълги, мигачи, постоянен +, прекъснат + и т.н. Само трябва да видя на плафончето светлината дали се управлява и тя от там. А това с плавното гаснене и палене, както е на плафона се прави лесно с елементарна схемичка с два мощни MOSFET транзистора, които се управляват от плафонното палене и гаснене. Не е проблем да се върже след ЛСМ-а, защото и той ползва такива транзистори и не би следвало да има проблеми, ако ще и 3 плюса да се появят към халогените и габаритите в даден момент. Може цялата схема да се изключва, когато колата е на контакт и така няма да святкат светлините при всяко отваряне на врата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: Angel eyes-ефектно запалване

Мнение от bmwinio » 15 Дек 2012, 13:24

sadex5 написа:Как така бе човек, чети внимателно, едното е управляваща верига към релето, другото си е управляваната....Двете са галванично разделени...Пък като искаш, сложи един диод за по сигурно.
За такъв вариант си го има готов в ибей, от мисля 3 години....Види ми се доста излишно да се опъват кабели, релета и чудесии, след като може направо от ЛЦМ а или от таблото да се действа.....Това е като да речем да си монтираш аларма на колата, и да опъваш кабели до всеки мигач....
Има си готови също релета за време, кеф ти от 5 секунди до 3 минути държи фаровете пуснати....
По стряскащото е как халогените да не светват като си отвориш вратата през деня да кажем.....Най- хитрия вариант е вземане на плюс от централното, имаме си го долу под волана направо, и наблизо е ключа на халогените и габаритите...Плюса е на контактния ключ....

Така е колега, варианти наистина има много, но моето когато го правих преди не малко време го правих в бързината с подръчни материали. Ефекта е задоволителен, поне за мен, а за опъването на кабелите не е кой знае какво. Относно светването на халогените, наистина не е лоша идея през деня да го няма, но аз лично проблеми не съм имал с това. А за тая схема, която обещах да постна, там опцията е да настройваш времето за светене и плавно изгасяне. Естествено има и такива готови модули, но се губи тръпката сам да си го направиш. Тия дни ще ви покажа схемата, която имам, че ми е на компа в сервиза пък тия дни съм почивка :bchug:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook