пали не като топал двг и испушва бял облак

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 12 Апр 2009, 17:36

А ти видя ли какво си написъл.??
И какво точно те учудва?
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Апр 2009, 12:42

520_i написа:А ти видя ли какво си написъл.??
И какво точно те учудва?
Колеги както и да е........не ви пиша във форума с цел да заяждане ,също няма да ми е приятно ако наистина се окаже главата-нека колегата напише какъв му е бил проблема след решението му или да даде още подробности и ние да продължим да си разсъждаваме........
Колега видях аз какво съм написъл и държа да се обоснова:
-ако разкачи генерацията,което става за 20мин и отвиване на две шплики,ще покаже дали проблема е в нея-запушен катализатор или събиране на много конденз в нея:
-ако захрани гнп-то директно след филтера-просто се изважда шлуфката от филтера и се поставя в тубичка чиста нафта(работата става за 10мин.)-по този начин ще елиминира възможността да е от кофти гориво или вода в нафтата.По същия начин се прави и промивка на гнп с оригиналната БМВ добавка.
Сега да ти отговоря какво ме учудва в преднията ти пост:
1-Защо мислиш,че от чиста вода не излиза бял пушек ,а само от антифриз?
2-Мисля се,че е по-правилно стена за дюзите да го остави за накрая,след като елиминира белия пушек?
3-Наистина колегата не е писъл дали му губи или не антифриз-тови би отговорило на доста въпроси.
4-от нито едно от нещата,които си написъл в точка 4 няма да прави бял облак,може би сив ,но не и бял.

''От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.''

На това ще ти отговоря с въпрос-какъв е цвета на пушека при хвърляне на сурова (неизгоряла)нафта?или при богата смес?

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 19.03.2009
Местоположение: sofiq

Мнение от begaibe » 13 Апр 2009, 12:48

колеги не спорете за глупости, просто тоя тдс е изпърдел както много други


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Апр 2009, 13:05

begaibe написа:колеги не спорете за глупости, просто тоя тдс е изпърдел както много други
Колега не спорим,а ''умуваме'' ;)
Не мисля,че колата е изпърдяла-просто се нуждае от някакъв ремонт.На 3 тдс-а на по около 400 000 км,при свалена глава -и всичките бяха с почти никакво износване на ризите.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 13 Апр 2009, 14:50

За пушека го казвам от опит.Едно време имах една жигула,лятото докато я карах с вода нямаше никакъв дим.Есента реших да сменя водата с антивриз и :shock: .Едни кълбета отзад....Пак и сипах вода-няма нищо(съвсем лека пара).Беше издухала гарнитурата на глава при 3 цилиндър.
Та за това казвам,че от чистата вода не дими (поне не кълбета де).Но колегата едвали си кара колата с вода.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 13 Апр 2009, 16:11

''От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.''

На това ще ти отговоря с въпрос-какъв е цвета на пушека при хвърляне на сурова (неизгоряла)нафта?или при богата смес?


За богатата смес-черен.
За нафта не разпръсната от дюза а пръсната на струйка.........
Старият ми TDS сутрин,при по студено време ако не подгреех два пъти също изкарваше бял дим!!!Само при самото палене!
Колегата казва "бял" но някой и на сивия казват бял.
Последна промяна 520_i на 13 Апр 2009, 16:21, променена общо 2 пъти
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Апр 2009, 16:15

520_i написа:
''От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.''

На това ще ти отговоря с въпрос-какъв е цвета на пушека при хвърляне на сурова (неизгоряла)нафта?или при богата смес?


За богатата смес-черен.
За нафта не разпръсната от дюза а пръсната на струйка.........
Старият ми TDS сутрин,при по студено време ако не подгреех два пъти също изкарваше бял дим!!!Само при самото палене!
колега не е ли едно и също(в нашия случай)богата смес и неизгоряло гориво :roll:
За стария ти тдс-според мен причината е била в конденза

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 13 Апр 2009, 16:26

Според мен има разлика.Богатата смес си е просто повече гориво.Но ако една дюза "пикае" то нафтата според мен въобще не се възпламенява или поне на както трябва.
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

:)

Мнение от TeodorKz » 14 Апр 2009, 21:22

аз имах такъв проблем ... казва се ГНП-то и май всички го знаете ама се прайте на луди ... няма страшно само няма се плашиш за 200-300лв максимум ще си като нов колега с ремонтирана помпа и почистена сиситема.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: :)

Мнение от milennyc » 14 Апр 2009, 22:21

TeodorKz написа:аз имах такъв проблем ... казва се ГНП-то и май всички го знаете ама се прайте на луди ... няма страшно само няма се плашиш за 200-300лв максимум ще си като нов колега с ремонтирана помпа и почистена сиситема.


Може и ГНП, но си е доста комплексно. Дебитомер, чип, свещи. Като се качи на диагнотика ще се види. А за пикаеща дюза то се вижда малко или много дали улива


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: :)

Мнение от ivan. » 17 Апр 2009, 0:42

TeodorKz написа:аз имах такъв проблем ... казва се ГНП-то и май всички го знаете ама се прайте на луди ... няма страшно само няма се плашиш за 200-300лв максимум ще си като нов колега с ремонтирана помпа и почистена сиситема.
кой се прави на луд :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: пали не като топал двг и испушва бял облак

Мнение от Nikolay86 » 11 Апр 2010, 13:32

Колеги може да си въобразявам,но четейки темата ми се струва,че и при мен има някакъв проблем :confused: Случая е следния:колата е 525д 2002г автомат.Сутрин,като паля на сдуден двигател,при по-сдудените дни колата притриса леко,пали без проблем,но притриса за съвсем кратко и двигателя си влиза в нормален цикъл.Другото което ми направи впечатление,4е при загрял мотор,като я настъпя излиза бял или по скоро сив пущек,не на калба дим или облаци,както при колегата,но си изпущва.Може наистина просто да си въобразявам,но все пак ако нчкой може да даде мнение или дали това е проблем,ще бъда благодарен!Антифриз не губи,но не сам сменял дебитомер или помпа,което мисля,че е хубаво да направя.Извинявам се на колега,че му пиша в темата!

Поздрави колеги :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: пали не като топал двг и испушва бял облак

Мнение от LUCIFER'S » 11 Апр 2010, 16:04

Nikolay86 написа:Колеги може да си въобразявам,но четейки темата ми се струва,че и при мен има някакъв проблем :confused: Случая е следния:колата е 525д 2002г автомат.Сутрин,като паля на сдуден двигател,при по-сдудените дни колата притриса леко,пали без проблем,но притриса за съвсем кратко и двигателя си влиза в нормален цикъл.Другото което ми направи впечатление,4е при загрял мотор,като я настъпя излиза бял или по скоро сив пущек,не на калба дим или облаци,както при колегата,но си изпущва.Може наистина просто да си въобразявам,но все пак ако нчкой може да даде мнение или дали това е проблем,ще бъда благодарен!Антифриз не губи,но не сам сменял дебитомер или помпа,което мисля,че е хубаво да направя.Извинявам се на колега,че му пиша в темата!

Поздрави колеги :yes:


На студено конденз/пара може да изкарва, при топло време сив пушек означава масло, или от турбо или от износени сигменти, гумички на клапани или от затлачен филтър картерни газове, но малко ме съмнява чак видимо да пуши от последното. Разход на масло имаш ли?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: пали не като топал двг и испушва бял облак

Мнение от cls6666 » 11 Апр 2010, 18:12

притрисането за момент най вероятно е от неработеща свещ
другото колегата наистина добре е обяснил
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: пали не като топал двг и испушва бял облак

Мнение от Nikolay86 » 11 Апр 2010, 18:23

С маслото няма проблем,а пушека излизи само като я настапя в големи обороти.Не излиза гъст пушек просто при натискане на газта си изпушва,незнам.Сутрин при паленето притрисането ме претеснява,претриса за съвсем кратко при палене ако е било студе през ноща и проблема изчезва до там.Колега дано не се окаже турбото,че е..... :( Ще трябва да закарам в Дару да я видят,макер че скоро бях там и ме увериха че всичко е 6..

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook