Колата гасне в произволни моменти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 11 Май 2008, 17:37

Хъм, тъй като и при мен е налице проблема с произволното гаснене, в
движение и на място, се сещам за нещо друго - от няколко месеца насам
почти всяка вечер като гася МПС-то (независимо колко пъти - казвам
вечер, защото тогава го виждам), фаровете присветват след като се
изгасят от контактния ключ. Т.е. гася мотора и след това фаровете, но
секунда след като завъртя на 0 ключа, преди да съм изгасил фаровете,
присветват за секунда.
Дали е възможно и тук проблема да е от стария ключ, откъдето и
прекъсването на работата на мотора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 13 Май 2008, 11:31

и при мен понякога така премигват фаровете но не гасне (все още)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 13 Май 2008, 11:34

кво стана колега след като ти смениха тоя дарчик в ДаруК колата гасне ли още ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 13 Май 2008, 12:07

Датчикът още не е дошъл. Евентуално утре. Надявам се да се оправи, но като прочетох какво прави този датчик и доста ме съмнява. На колегата Rado_rf искам да му кажа, че явно не ми е прочел всички постове. Пробвал съм и с друг ключ. Имам резервен чисто нов. Това беше едно от първите неща, за които се сетих. А и колата ми е с електронен стартер. Само лекичко врътвам ключа и веднага го пускам. Не знма дали това има значение де.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 13 Май 2008, 15:53

Не ключа :D
Белята е в ключалката :D

ПП: Прочел съм цялат тема. ;)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 20 Май 2008, 11:02

В събота ми смениха датчика на разпределителният вал, както и някаква мембрана за картерните газове, която била леко скъсана. От тогава нямам игра на обороти и колата не е загаснала нито веднъж. Все още обаче не смея да се зарадвам. Стискайте палци. Ако до края на седмицата не ми загасне, ще мога да кажа, че проблемът е решен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 20 Май 2008, 12:34

Anthony_J, дано наистина се е оправило! Кажи моля колко ти се
върза процедурата, и къде?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 20 Май 2008, 12:53

Датчика за разпределителният вал е 211 лв в Дару. За моята кола е различен от тези с по-малки двигатели. Предполагам и цената ще е различна. Иначе смяната направих в Блейз. Датчика, гарнитури там под свещите (не знам как се казва), мембраната, някакви гумички на някакви болтчета и труда ми излезе около 700 кинта всичко.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook