Вижте след тест с колби какво видях

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 15 Юни 2016, 15:19

Така пише в диса при тест на дюзите.Не си го измислям.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 15 Юни 2016, 19:37

То така пише и в Инпа, но с -2 и нещо съм почти сигурен, че на колбите ще има отклонения. Може и да не са в тази дюза обаче. Иначе когато стигнеш -5+4, ще има и други проблеми, освен стойностите. Ремонтът също излиза повечко...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 15 Юни 2016, 22:03

Така и да е,аа с тези тестове с колби шишета и други,вземате ли напредвид маркучите,еднакво дълги и колко дълги трябва да са?Понеже като говориме за мг и сек.време,спокойно мога да кажа,че тия 5мг без проблем може да останат в маркуча, ако е по дълъд и вместо да ви бяга с 15,реално е с 20мг.Реално с този тест може да се види съотношението между дюзите,а не рално колко изпускат,ако не знаете точната дължина на маркучите каква трябва да е...или греша? И.ако се подведете от 2 с по къс маркуч,ще се подведете с грешен извод за останалите 4

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от LUCIFER'S » 16 Юни 2016, 10:00

kalingk написа:Така пише в диса при тест на дюзите.Не си го измислям.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Знам, че така пише, ама при такива отклонения мотора на студено я кара на ръченица.... При тия комон рейли 6 цилиндровите като мръднат дюзите става майката си трака....

Маркучите и да не са еднакво дълги може да си ги изцедиш в колбите после и пак да видиш в коя колко...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 16 Юни 2016, 12:10

Айде готово падна си ми под -2...трябва си им каране.Иначе тия работи за колбите трябва да се вземат в предвид,а тия мотори,почне ли да се ръчкат дюзи тирбини главо и тн...в България,трудно заработват както преди и накрая олеква джоба.За това аз не пипам докато не се наистина наложи.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 16 Юни 2016, 13:18

Всеки си преценява кога да бърника по колата си. Аз с колбите видях, че две от дюзите ми имат леки отклонения, с мултицет видях, че едната бобина не е както трябва, та реших и ги свалих и шестте на стенд. Четири бяха за реглаж, едната бобина беше спукана - колата си работеше и нямаше доловими проблеми - поне не за повечето хора. Иначе, при определени моменти, пропушваше, но много рядко. Та за шестте дюзи дадох 800 лева и сега работи като нова, разходът също мръдна леко надолу, но не кой знае колко. Ако бях изчакал да измяукат две или повече дюзи, цените са 130 лева за разпръсквач, 170 за клапан и 200 за бобина... Та съм доволен, че ги дадох на стенд сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 16 Юни 2016, 14:36

В ибей гледам,че чисто нови дюзи на бош са по 119евро.....Не е ли по удачен вариант от рециклирането?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от nightdriver » 17 Юни 2016, 18:27

kalingk написа:В ибей гледам,че чисто нови дюзи на бош са по 119евро.....Не е ли по удачен вариант от рециклирането?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Да не са рециклирани ? Нещо не се вързва сметката
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 3:51

Да прав си.май са рециклирани,ма като не го разбирам немският...Има доста клипове в тубата,слагат доректно добавки на лики моли или протек чрез байпас на системата да минава само добавката през помпа високо налягане-помпа рейл-дюзи-обратно в резервоарчето с добавката и за 20ина мин го превъртят.За дюзи с не големи отклонения ги изчиства супер.Пробвал ли е някой този начин?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от dak » 18 Юни 2016, 11:38

И аз съм гледал , ама не смея да барам . Аз имам 2 дюзи на +1,5 и -1,5 сипвал съм няколко пъти добавка в резервоара ама пак са си така. Ако има алтернативен начин за почистване без сваляне казвайте !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 18 Юни 2016, 11:53

Ами останах очарован ит клиповете,аз съм сипал сега лики моли в резервоара,но не очаквам резултат.Обаче дори и на опаковката и на клиповете хората п4окарват пр3з този байпас само добавката и то на м57 мо5ора и на н57.Лошото е,че ти трябва помпа за високо налягане към този байпас иначе неможе да запали колата.Също така се сменя филтъра след това.Стойности ит 1.5-2.5 ги занижават до 0.3-0.5.Аз мислех да пробвам този начин като закача добавката директно на помпата под седалката и горе да изолирам от тази система филтъра с друг аркуч и този за обратната нафта да го закарам в шишето откъдето ще дърпа помпата под седалката.Цялата процедура излиза 20-30лв,но предполагам,че действа само при положение, че работата не е критична.Бих го направил,дори всичко да ми е в норма,но сега в тея жеги н3 ми се разправя.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 18 Юни 2016, 14:31

Действа само, ако има запушване... Иначе са пари на вятъра. Затова на стенд се пускат няколко теста - за да се разбере състоянието на всички компоненти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2016, 14:33

Z3Ro* написа:Действа само, ако има запушване... Иначе са пари на вятъра. Затова на стенд се пускат няколко теста - за да се разбере състоянието на всички компоненти.


Наистина е така- почистване с препарат има смисъл при малки корекционни коефициенти, когато може да се предположи, че имаме само запушване или след употреба на добавка за почистване на дюзи в резервоара, когато също може да се предположи, че утайката от резервоара е запушила дюзите.

Ето какво се сменя при рециклиране:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 28 Юни 2016, 7:34

Ами наистина протека ни бутна корекциите на читавите дюзи даже почти на нула.Обаче запушената дюза и паднаха стойностите на -3 и ще я сменям утре.Защото взе да си пуши вече яко,ако я оставя 5-10мин да работи на място и отзад пуши като икарус докато не я покарам да изчисти.Лошото е че това води до вдигане на над +1 на 2 от другите дюзи,за да се опитат да наваксат разликата на тази и отзад почва да си кади.Няма да я рециклирам,първо ще я сменя докато намеря читава.После може да я дам за рвциклиране и ще си я оставя за резерва.
С две думи тия добавки са единствено за дребни разлики на стойноститеспокойно ефекта може да го постигнете с едно по агресивно 20 30км шофиране поне.Аз специално няма да сипвам повече такива бливочи.А и съм решил да махна най накрая и катализаторите,определено след такива кадения от ауспуха отзад не мога да си представа как изглеждат вътре.
И още нещо докато не съм забравил,ако все пак сипвате таки2а добавки,след като я изразходите е силно препоръчително да смените горивният филтър.Аз даже сложих един шампион за 15лв понеже и без това скоро ще сменям масло и пак филтъра тогава.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 28 Юни 2016, 10:03

Е точно след Protec на мен ми се наложи смяна на две дюзи. Не знам дали са били тръгнали и добавката само да ги е "бутнала", ама вече и аз няма да слагам никакви добавки. Най-много Castrol TDA.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook