Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Така пише в диса при тест на дюзите.Не си го измислям.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
То така пише и в Инпа, но с -2 и нещо съм почти сигурен, че на колбите ще има отклонения. Може и да не са в тази дюза обаче. Иначе когато стигнеш -5+4, ще има и други проблеми, освен стойностите. Ремонтът също излиза повечко...
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Така и да е,аа с тези тестове с колби шишета и други,вземате ли напредвид маркучите,еднакво дълги и колко дълги трябва да са?Понеже като говориме за мг и сек.време,спокойно мога да кажа,че тия 5мг без проблем може да останат в маркуча, ако е по дълъд и вместо да ви бяга с 15,реално е с 20мг.Реално с този тест може да се види съотношението между дюзите,а не рално колко изпускат,ако не знаете точната дължина на маркучите каква трябва да е...или греша? И.ако се подведете от 2 с по къс маркуч,ще се подведете с грешен извод за останалите 4
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
kalingk написа:Така пише в диса при тест на дюзите.Не си го измислям.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Знам, че така пише, ама при такива отклонения мотора на студено я кара на ръченица.... При тия комон рейли 6 цилиндровите като мръднат дюзите става майката си трака....
Маркучите и да не са еднакво дълги може да си ги изцедиш в колбите после и пак да видиш в коя колко...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Айде готово падна си ми под -2...трябва си им каране.Иначе тия работи за колбите трябва да се вземат в предвид,а тия мотори,почне ли да се ръчкат дюзи тирбини главо и тн...в България,трудно заработват както преди и накрая олеква джоба.За това аз не пипам докато не се наистина наложи.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Всеки си преценява кога да бърника по колата си. Аз с колбите видях, че две от дюзите ми имат леки отклонения, с мултицет видях, че едната бобина не е както трябва, та реших и ги свалих и шестте на стенд. Четири бяха за реглаж, едната бобина беше спукана - колата си работеше и нямаше доловими проблеми - поне не за повечето хора. Иначе, при определени моменти, пропушваше, но много рядко. Та за шестте дюзи дадох 800 лева и сега работи като нова, разходът също мръдна леко надолу, но не кой знае колко. Ако бях изчакал да измяукат две или повече дюзи, цените са 130 лева за разпръсквач, 170 за клапан и 200 за бобина... Та съм доволен, че ги дадох на стенд сега.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
В ибей гледам,че чисто нови дюзи на бош са по 119евро.....Не е ли по удачен вариант от рециклирането?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вижте след тест с колби какво видях
kalingk написа:В ибей гледам,че чисто нови дюзи на бош са по 119евро.....Не е ли по удачен вариант от рециклирането?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Да не са рециклирани ? Нещо не се вързва сметката
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Да прав си.май са рециклирани,ма като не го разбирам немският...Има доста клипове в тубата,слагат доректно добавки на лики моли или протек чрез байпас на системата да минава само добавката през помпа високо налягане-помпа рейл-дюзи-обратно в резервоарчето с добавката и за 20ина мин го превъртят.За дюзи с не големи отклонения ги изчиства супер.Пробвал ли е някой този начин?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
И аз съм гледал , ама не смея да барам . Аз имам 2 дюзи на +1,5 и -1,5 сипвал съм няколко пъти добавка в резервоара ама пак са си така. Ако има алтернативен начин за почистване без сваляне казвайте !
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ами останах очарован ит клиповете,аз съм сипал сега лики моли в резервоара,но не очаквам резултат.Обаче дори и на опаковката и на клиповете хората п4окарват пр3з този байпас само добавката и то на м57 мо5ора и на н57.Лошото е,че ти трябва помпа за високо налягане към този байпас иначе неможе да запали колата.Също така се сменя филтъра след това.Стойности ит 1.5-2.5 ги занижават до 0.3-0.5.Аз мислех да пробвам този начин като закача добавката директно на помпата под седалката и горе да изолирам от тази система филтъра с друг аркуч и този за обратната нафта да го закарам в шишето откъдето ще дърпа помпата под седалката.Цялата процедура излиза 20-30лв,но предполагам,че действа само при положение, че работата не е критична.Бих го направил,дори всичко да ми е в норма,но сега в тея жеги н3 ми се разправя.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Действа само, ако има запушване... Иначе са пари на вятъра. Затова на стенд се пускат няколко теста - за да се разбере състоянието на всички компоненти.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Z3Ro* написа:Действа само, ако има запушване... Иначе са пари на вятъра. Затова на стенд се пускат няколко теста - за да се разбере състоянието на всички компоненти.
Наистина е така- почистване с препарат има смисъл при малки корекционни коефициенти, когато може да се предположи, че имаме само запушване или след употреба на добавка за почистване на дюзи в резервоара, когато също може да се предположи, че утайката от резервоара е запушила дюзите.
Ето какво се сменя при рециклиране:

Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ами наистина протека ни бутна корекциите на читавите дюзи даже почти на нула.Обаче запушената дюза и паднаха стойностите на -3 и ще я сменям утре.Защото взе да си пуши вече яко,ако я оставя 5-10мин да работи на място и отзад пуши като икарус докато не я покарам да изчисти.Лошото е че това води до вдигане на над +1 на 2 от другите дюзи,за да се опитат да наваксат разликата на тази и отзад почва да си кади.Няма да я рециклирам,първо ще я сменя докато намеря читава.После може да я дам за рвциклиране и ще си я оставя за резерва.
С две думи тия добавки са единствено за дребни разлики на стойноститеспокойно ефекта може да го постигнете с едно по агресивно 20 30км шофиране поне.Аз специално няма да сипвам повече такива бливочи.А и съм решил да махна най накрая и катализаторите,определено след такива кадения от ауспуха отзад не мога да си представа как изглеждат вътре.
И още нещо докато не съм забравил,ако все пак сипвате таки2а добавки,след като я изразходите е силно препоръчително да смените горивният филтър.Аз даже сложих един шампион за 15лв понеже и без това скоро ще сменям масло и пак филтъра тогава.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
С две думи тия добавки са единствено за дребни разлики на стойноститеспокойно ефекта може да го постигнете с едно по агресивно 20 30км шофиране поне.Аз специално няма да сипвам повече такива бливочи.А и съм решил да махна най накрая и катализаторите,определено след такива кадения от ауспуха отзад не мога да си представа как изглеждат вътре.
И още нещо докато не съм забравил,ако все пак сипвате таки2а добавки,след като я изразходите е силно препоръчително да смените горивният филтър.Аз даже сложих един шампион за 15лв понеже и без това скоро ще сменям масло и пак филтъра тогава.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Е точно след Protec на мен ми се наложи смяна на две дюзи. Не знам дали са били тръгнали и добавката само да ги е "бутнала", ама вече и аз няма да слагам никакви добавки. Най-много Castrol TDA.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани