троши турбината 4 път

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: троши турбината 4 път

Мнение от VRPerformance » 11 Юни 2011, 23:22

Ivo_Borisov написа:Маслото ми е на 13 хил, ще го сменя и него!
повече от 10хил км с едно масло на кола с вече пробег над 100хил км според мен е вредно да се кара без значение дали си с чип или без дори и да ти е бмв лонглайф алабаланицаа олиото...
nightdriver написа:пс и маслото 5/30 !
за кола на 240хил км по табло и един бог знае колко още върнати 5/30 е доста тънко...10/40 е маслото особенно за лятото...мое мнение
Иначе съм съгласен за това че не се знае как е карана преди това,голям фактор е...но явно му дошло времето,незнам да са измислили турбо което да върви над 300000км,или ги сменят докато са в гаранция още или малко след това,всичко си има пробег :)

тоест 240 000км мотор + 5/30 масло което се сменя на повече от 10хил км е нормално в един момент да се случи чао на турбинката...мое мнение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Ivo_Borisov » 11 Юни 2011, 23:31

Маслото е добре, дори може да се замисля за по тънко защото не го гори грам. Колкото сложа толкова си връща и това вече 80 хиляди откакто имам колата. Не смятам да сменям с по гъсто докато не започне да го лапа ама като гледам скоро няма да е. :) Иначе сигурно турбото си е изживяло живота и е време било за смяна.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: троши турбината 4 път

Мнение от nightdriver » 11 Юни 2011, 23:47

VRPerformance написа:
тоест 240 000км мотор + 5/30 масло което се сменя на повече от 10хил км е нормално в един момент да се случи чао на турбинката...мое мнение


уважавам мнението ти , но не го споделям - 5/30 или 0/30 е най-подходящото масло за комонрейла , предпазвайки износването на турбото при първоначалния студен старт . Аз съм на 310000км и карам само с такова масло и съм с чип и всяка вечер профилактично си качвам до 200-220км/ч и турбината е здрава за сега - нямам сведение да е сменяна преди...явно маслото си върши работата , а и гледам , че до 240000км по книжката е наливано само кастрол тхт 5/30 лонглайф на интервали от по 23000км и аз продължавам в същия дух !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: троши турбината 4 път

Мнение от VRPerformance » 12 Юни 2011, 0:02

nightdriver написа:
VRPerformance написа:
тоест 240 000км мотор + 5/30 масло което се сменя на повече от 10хил км е нормално в един момент да се случи чао на турбинката...мое мнение


уважавам мнението ти , но не го споделям - 5/30 или 0/30 е най-подходящото масло за комонрейла , предпазвайки износването на турбото при първоначалния студен старт . Аз съм на 310000км и карам само с такова масло и съм с чип и всяка вечер профилактично си качвам до 200-220км/ч и турбината е здрава за сега - нямам сведение да е сменяна преди...явно маслото си върши работата , а и гледам , че до 240000км по книжката е наливано само кастрол тхт 5/30 лонглайф на интервали от по 23000км и аз продължавам в същия дух !
казах мое мнение,а разликата е че в БГ нямаме масло като във Франция(като гледам си там) както и нямаме същите горива,както нямаме и същите магистрали и това да направиш тези километри с доста градско каране и палене на колата студена през 20-30км не е същото като да си правиш сравнение с твоята!затова на този етап в БГ моето мнение е че автомобил с масло на повече от 10хил км не е хубаво да се кара и рано или късно това ще окаже влияние :)

П.с а колата на колегата не е комонрейл,няма е39 520д комонрейл :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: троши турбината 4 път

Мнение от LUCIFER'S » 12 Юни 2011, 8:40

Aз на всяка смяна си слагам и тази добавка http://www.prospeed.bg/bg/product/4449. Не знам колко е ефективна, но няма да е както само с масло...не съм усетил никаква разлика в шума на работата на мотора, заглъхване на шум и т.н. Не желая коментари, не карам никой, не бих искал да прозвучи като реклама, просто споделям...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: троши турбината 4 път

Мнение от VRPerformance » 12 Юни 2011, 15:26

аз мога да добавя че добавките на бардал са супер и не правиш грешка че ги ползваш :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Krasimir19 » 17 Юни 2011, 20:49

Да ползвам на колегата темата моля да ме извини :) , но искам да попитам нормално ли е както си карам и като превключвам да се чува малко присвирване от турбото? Това става само докато включвам, но имайте предвид че включвам поне на 3000 к обороти понякога и повече .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Юни 2011, 22:38

Аз съм готов с турбото, монтирах го и сега колата пее. Само че ме е страх да я понастъпвам :lol: Мисля че всичко е наред но ще покарам малко със страх докато поулегне. Рециклираха ми турбината като смениха всичко вътре, има и 6 месеца гаранция.
Сега като се замислям колата ми съвсем леко пушеше преди да се случи това. Не съм отдавал значение защото ми се струваше нормално за дизела да пуши едва забележимо синкаво. А и масло не съм забелязал да пипа. Сега дано покара повечко че после няма да се занимавам с части, директно слагам по голям мотор :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: троши турбината 4 път

Мнение от El Diablo » 23 Юни 2011, 0:32

Ivo_Borisov написа:Аз съм готов с турбото, монтирах го и сега колата пее. Само че ме е страх да я понастъпвам :lol: Мисля че всичко е наред но ще покарам малко със страх докато поулегне. Рециклираха ми турбината като смениха всичко вътре, има и 6 месеца гаранция.
Сега като се замислям колата ми съвсем леко пушеше преди да се случи това. Не съм отдавал значение защото ми се струваше нормално за дизела да пуши едва забележимо синкаво. А и масло не съм забелязал да пипа. Сега дано покара повечко че после няма да се занимавам с части, директно слагам по голям мотор :lol:


Дано не се налага скоро но ако решиш звънни имам мотор и скорости от 3ка дизел, ама от е38 но сигурно са еднакви с тези от е39

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: троши турбината 4 път

Мнение от AgeraR » 03 Яну 2013, 15:01

След смяна на масло и/или рециклиране/смяна на турбо не ръчкайте колата 500-1000 километра, щото маслото трябва хубаво да се разпространи включително и през турбото!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: троши турбината 4 път

Мнение от Dimitroff » 05 Яну 2013, 9:39

Боже....


Викаш първите 500 км едва ли не работи без масло турбината, а ? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: троши турбината 4 път

Мнение от AgeraR » 05 Яну 2013, 15:10

Dimitroff написа:Боже....


Викаш първите 500 км едва ли не работи без масло турбината, а ? :mhihi:


Писна ми да се аргументриам.... В смисъл че горе написах а вие винаги го разбирате накриво :censored:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: троши турбината 4 път

Мнение от anzak » 06 Яну 2013, 1:09

ами то за този бисер дето го изръси незнам какъв аргумент ще вкараш ..... тя турбината от момента на палене до момента на гасе се маже ли маже с масло какво ще се промени след първите 500км ... при положение че преди да се монтира е стендована ако е рециклаж ... а пък след смяна масло ако трябява да чакаш 500км да се разпространи ..... няма да коментирам
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: троши турбината 4 път

Мнение от AgeraR » 06 Яну 2013, 15:52

anzak написа:ами то за този бисер дето го изръси незнам какъв аргумент ще вкараш ..... тя турбината от момента на палене до момента на гасе се маже ли маже с масло какво ще се промени след първите 500км ... при положение че преди да се монтира е стендована ако е рециклаж ... а пък след смяна масло ако трябява да чакаш 500км да се разпространи ..... няма да коментирам

Дори при указанията за използване на Нов автомобил, пише, че колата не трябва да се форсира на място и не трябва да е "тормозена" първите 400-700 км градско или ако ще се кара извънградско 1000 км (зависи от производителя).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: троши турбината 4 път

Мнение от anzak » 06 Яну 2013, 17:59

Хайде сега и да се аргументираш като покажеш в кое упътване го пише това и за кой автомобил.... само да не е някой от преди 20г или Лада и Москвич :) нещо подобно се препоръчва поне на мен ми го препоръчаха устно когато взимах една нова кола ама тя нямаше турбо и препоръката беше първите 1000км да не се вдига над 3000 оборота но това беше само препоръка от приемчика на магазина и говорим за чисто нова кола на 4км беше
Барай шишарката Минкеее ....

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook