Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от Ivo_Borisov » 26 Окт 2012, 23:26

Първо, нормално работещо виско, е стегнато при студен мотор, при първо палене. Второ, като загрее до нормална температура към 90 градуса и нагоре, започва да върти много стегнато, не трябва да можеш да го спреш. Това при положение че всичко работи нормално и радиатора обдухва с топъл въздух виското. Защото е възможно и да е на 95 градуса мотора, но виското да не е затегнало все още заради мръсни радиатори или неработещ термостат.
Аз съм виждал виско, което при температура на мотора към 95-98 градуса, като го спря пича с ръка и го завъртя наобратно :mhihi: Това е хептем неработещо :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше E61 525d '05
Детайли за колата: MIni Cooper Clubman D R55 LCI '14

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от ppetkovds83 » 18 Юли 2015, 17:39

Малко да повдигна темата.

От 2 седмици съм собственик на Е61 525d.Отпред съм с тези жалузи на бъбреците.Следя я в градски условия,в задръстване Варна държи 96-99 градуса.Чертичките си стоят където трябва без колебания.Тръгвам вдига до 99 и като спра охлажда до 96.В извънградски условия не съм я карал до сега.Днес я забелязах,че на 91 на място съвсем леко се отварят жалузите.Сигурно като стане по-топло на мотора се отварят повече?Предният собственик каза,че е сменял двата термостата.Някакви препоръки?Благодарско предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от bigdady » 27 Юли 2015, 21:15

Да изтупаме малко темата от прахта. Днеска реших да си пусна менюто за температурата защото беше брутална жега и що да видя.
Като загрее колата държи 96 градуса като почна да си я карам нормално в смисъл с нормално ръчкане качва на 100 на 102 градуса се пуска перката на климатика, а вискто зацепва много яко като е в задръстване или не я караш с постоянна скорост иначе си е зацепено нормално пробвах да го спра нестава. Та в такава жега 42 градуса външна по борд дали е нормално такова поведение?
А стрелката не е мръднала от 12ч.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от doomy525 » 27 Юли 2015, 22:33

Нормално е.
Моята при яка стъпка държи 99-101 и после пада до 94-95 като се включат другите компоненти :yes:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от bigdady » 27 Юли 2015, 22:52

Ще я следя известно време и може би да почистя радиаторите. Но на тая жега направо е ужас може и да е нормално. Но откаже ли ти ел перката си чао виското имам чувството че като се нагрее повечко зацепва ама пък много бързо сваля .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от bigdady » 28 Юли 2015, 10:33

Мале колеги днеска откачих радиатора сутринта и го дръпнах назад и вътре беше като в учебник с хербарии +пухчета шумки нз си кво пълно с боклуци ама пълно и отидох на една мивка и го позамих така сега е по-добре доста положението но ще го свалям скоро да го почистя.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от Ivo_Borisov » 28 Юли 2015, 23:40

Свали го и темп едва ли ще мине 95 градуса при ръчкане, както и трябва да е ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от dak » 29 Юли 2015, 6:55

При мен не вдига повече от 85 гр. както и да я карам , и като че малко по бавно ги достига , също при продължително спускане на скорост пада под 74 , явно термостата е за смяна.


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.01.2015

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от fikifiki » 29 Юли 2015, 23:30

Ivo_Borisov написа:Свали го и темп едва ли ще мине 95 градуса при ръчкане, както и трябва да е ;)


Колега а как се вижда точната температура, някакви скрити менюта и т.н. ?
Става дума за кола с малкия БС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от dak » 30 Юли 2015, 11:26

колега , на много места е обяснено , мисля че и в темата беше писано

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от adovet » 30 Юли 2015, 11:52

То да има кой да прочете

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 1.02.2006

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от CuMo » 31 Юли 2015, 14:26

fikifiki, натискаш и задържаш бутона за нулиране на километража докато се появи брояча на скритото меню - примерно ще видиш 01
Почваш да помпиш докато стигнеш 19. В момента в който се появи 19 трябва да си готов да натиснеш пак веднага щом на дисплея се покаже OFF.
Ако успееш да цъкнеш в момента, в който се показва OFF значи си изключил защитата и другите менюта са достъпни.
Веднъж избрал OFF, ще те върне в изходна позиция 01. Сега просто набираш 07 и чакаш да се покаже температурата.

https://www.youtube.com/watch?v=V0dT5bV3a0s
:smoke:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 29.01.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от levent81 » 03 Авг 2015, 10:18

Колеги здравейте,

Още от пролетта започнах да чувам звука на виското. Сега на жегите от преди няколко дена проверих температурата и още на около 75-80 градуса виското се усеща как зацепва и вие та се къса. Доколкото прочетох в темата би следвало да се зацепва към 92-95градуса.
То вярно, че трябва да се притеснявам ако не се зацепи, но все пак никак не ми харесва да усещам как вие дори когато карам извънградско и то с висока скорост. Не знам дали си внушавам, но когато се чува да вие виското усещам макар и минимален спад в динамиката.
Какво бихте ме посъветвали-смяна на виското или?

Благодаря предварително,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Охладителна с-ма на 525D. Работна температура.

Мнение от totopz » 05 Авг 2015, 10:45

Моето го чувам когато на вън е топло (над 34 - 35 градуса) извънградско когато пържа колата. Направи ми впечатлени че дори и със спокойно каране (140 - 145 км/ч на темпомат) пак при висока външна температура (над 34 - 38 градуса) когато по магистралата дойде леко баирче виското започва да фучи. Малко след баирчето утихва.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook