Проблем със студен старт на 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем със студен старт на 520i
колега, наистина без да се види не може да се каже, но много вероятно е да се е задавила, като влезе повечко бензин в цилиндрите измива маслото от сегментите и ефекта е все едно че нямаш компресия.
след няколко дни като се е изпарил бензина и си запалил.
ако бързаш, отвиваш свещите, духваш с велосипедна помпа в цилиндрите, и после палиш. имал съм подобен случай.
другото е датчик на коляновия вал.
след няколко дни като се е изпарил бензина и си запалил.
ако бързаш, отвиваш свещите, духваш с велосипедна помпа в цилиндрите, и после палиш. имал съм подобен случай.
другото е датчик на коляновия вал.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем със студен старт на 520i
kamendc написа:колега, наистина без да се види не може да се каже, но много вероятно е да се е задавила, като влезе повечко бензин в цилиндрите измива маслото от сегментите и ефекта е все едно че нямаш компресия.
след няколко дни като се е изпарил бензина и си запалил.
ако бързаш, отвиваш свещите, духваш с велосипедна помпа в цилиндрите, и после палиш. имал съм подобен случай.
другото е датчик на коляновия вал.
Колега, ти сериозно ли го казваш това ???????? Духал си с велосипедна помпа в цилиндрите




Колегата Иванов със сигурност не го знае това, открехни го !!!!
п.с Като инженер искам да науча нещо ново, кое помага на компресията повече сегментите или маслото не разбрах при четиритактовия двигател ?
Последна промяна sadex5 на 18 Дек 2010, 1:19, променена общо 3 пъти
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем със студен старт на 520i
sadex5 написа:Колега, ти сериозно ли го казваш това ???????? Духал си с велосипедна помпа в цилиндрите![]()
![]()
![]()
Колегата Иванов със сигурност не го знае това, открехни го !!!!
Още утре отивам да си купя такава помпа

Нищо вече не може да учуди в този форум........
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Проблем със студен старт на 520i
sadex5 написа:Колега, ти сериозно ли го казваш това ???????? Духал си с велосипедна помпа в цилиндрите![]()
![]()
Аз на корабния двигател имах кран отгоре, и продухвах, ама то се прави задруго
![]()
Колегата Иванов със сигурност не го знае това, открехни го !!!!
п.с Като инженер искам да науча нещо ново, кое помага на компресията повече сегментите или маслото не разбрах при четиритактовия двигател ?
не казвам, че на моята кола съм го правил това. но принципът е същия. маслообирателния сегмент работи само когато има масло, а когато влезе много бензин в цилиндрите и го отмие, ефектът е все едно нямаш компресия. когато се изпари бензина (или го продухаш) и като качи масло пак, се оправя.
- DeLSoL
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e39 99'
Re: Проблем със студен старт на 520i
Колеги, а вариант за проблем с ваноса не съществува ли, или само мен ми се върти това в главата?
http://www.eoferti.com - Сайт за безплатни обяви
Re: Проблем със студен старт на 520i
ако не затварят клапаните трябва да гърми в смукателите.
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани