пали не като топал двг и испушва бял облак

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 11 Апр 2009, 22:36

Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 11:56

520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 12 Апр 2009, 16:22

ivan. написа:
520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са :?:


Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 16:30

520_i написа:
ivan. написа:
520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са :?:


Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.
Само незнам защо го пращате за зелен хайвер :roll:
Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Апр 2009, 16:44

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:22, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 16:49

WALL написа:
ivan. написа:Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката :(



Вие луди ли сте? Това да не ти е на дядо ти трактора. Има си програми за диагностика..... 8)
Как ще го хване това диагностиката не ми е ясно :roll:
И на дядо ми трактора,би трябвало да е надеждна машина ;)
Дай му някакъва смислен съвет ако можеш,вместо да се заяждаш
Айде със здраве

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Апр 2009, 16:55

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:26, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 17:01

WALL написа:Ами аз съм написал той има комплексен проблем проверявам центровка/верига, дюзи свещи и един тест за газове в охл система и всичко ще лъсне
И от всичко това програмата за диагностика ще хване само едната дюза и подреващите свещи ;)
Мисълта ми беше,ча трябва да започне с решаването на проблема с белия облак дим,не казвам че другите неща може да са му здрави,но в този случай колегата трябва да започне от едрите неща,а не от дребните.
Това мисля аз,какво ще прави си е негово решение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Апр 2009, 17:04

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:21, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 17:11

WALL написа:за компресията какво ще кажеш май я няма..
" като го паля сутринта испушва бял облак.като се стопли и го издувам малко .....искарва много густ облак ,по точно сив на цвиат.и оште мирише на зла гад , когато работи двг.на изгорели газове.''
Тоя мотор много трудно губи компресия и ако следваме теорията на вероятностите,което и правим,то следва,че на колегата са му набутали скапана кола.друго освен това,което написах в темата не знам.
П.П спирам да пиша,че ще вземе някой да не качи в бисерите на форума,има доста постове за там :D .Успех на всички :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Апр 2009, 17:22

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:22, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 12 Апр 2009, 17:23

ivan. написа:
520_i написа:
ivan. написа:
520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са :?:


Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.
Само незнам защо го пращате за зелен хайвер :roll:
Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката :(


1.Бял облак никого не може да се получи от чиста вода,той се получава от антифриз!!!
2.Никой не го кара да сменява дюзи(има си стендове за тях).
3.Той не каза,че му губи антифриз!!Защо веднага главата!?
4.Както каза колегата по-горе проблема може би е комплексен -дюзи,свещи,ценровка а може и компресия!
От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.
Последна промяна 520_i на 12 Апр 2009, 17:27, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 12 Апр 2009, 17:26

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:20, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Апр 2009, 17:28

520_i написа:
ivan. написа:
520_i написа:
ivan. написа:
520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са :?:


Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.
Само незнам защо го пращате за зелен хайвер :roll:
Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката :(


1.Бял облак никого не може да се получи от чиста вода,той се получава от антифриз!!!
2.Никой не го кара да сменява дюзи(има си стендове за тях).
3.Той не каза,че му губи антифриз!!Защо веднага главата!?
4.Както каза колегата по-горе проблема може би е комплексен -дюзи,свещи,ценровка а може и компресия!
От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.
Ти видя ли какво написа :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 12 Апр 2009, 17:33

А това със "зеления хайвер" май ти го пращаш!!!

"""Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу. """
:!: :!: :!: :!: :!:

Доста неоснователно и прибързано според това е да се свали главата!(според мен)
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook