пали не като топал двг и испушва бял облак
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
ivan. написа:а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.
Само незнам защо го пращате за зелен хайвер520_i написа:ivan. написа:а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.

Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката

Как ще го хване това диагностиката не ми е ясноWALL написа:ivan. написа:Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката
Вие луди ли сте? Това да не ти е на дядо ти трактора. Има си програми за диагностика.....

И на дядо ми трактора,би трябвало да е надеждна машина

Дай му някакъва смислен съвет ако можеш,вместо да се заяждаш
Айде със здраве
И от всичко това програмата за диагностика ще хване само едната дюза и подреващите свещиWALL написа:Ами аз съм написал той има комплексен проблем проверявам центровка/верига, дюзи свещи и един тест за газове в охл система и всичко ще лъсне

Мисълта ми беше,ча трябва да започне с решаването на проблема с белия облак дим,не казвам че другите неща може да са му здрави,но в този случай колегата трябва да започне от едрите неща,а не от дребните.
Това мисля аз,какво ще прави си е негово решение
Тоя мотор много трудно губи компресия и ако следваме теорията на вероятностите,което и правим,то следва,че на колегата са му набутали скапана кола.друго освен това,което написах в темата не знам.WALL написа:за компресията какво ще кажеш май я няма..
" като го паля сутринта испушва бял облак.като се стопли и го издувам малко .....искарва много густ облак ,по точно сив на цвиат.и оште мирише на зла гад , когато работи двг.на изгорели газове.''
П.П спирам да пиша,че ще вземе някой да не качи в бисерите на форума,има доста постове за там


- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
ivan. написа:Само незнам защо го пращате за зелен хайвер520_i написа:ivan. написа:а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.![]()
Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката
1.Бял облак никого не може да се получи от чиста вода,той се получава от антифриз!!!
2.Никой не го кара да сменява дюзи(има си стендове за тях).
3.Той не каза,че му губи антифриз!!Защо веднага главата!?
4.Както каза колегата по-горе проблема може би е комплексен -дюзи,свещи,ценровка а може и компресия!
От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.
Последна промяна 520_i на 12 Апр 2009, 17:27, променена общо 1 път
Ти видя ли какво написа520_i написа:ivan. написа:Само незнам защо го пращате за зелен хайвер520_i написа:ivan. написа:а симптомите на бял ОБЛАК от ауспуха какви са520_i написа:Ако са свещи ще изкарва бял дим само при палене докато е студена.За мен най-вероятно са дюзи или центровка на помпата.Белия дим при загрял двигател е признак за "пикаеща" дюза.
Може да е от антифриз,но ако нивото му не мърда!!Остава дюза да е.![]()
Бял облак се получава от вода:
-била тя в горивото;
-или цилиндър;
-може би и в гърнетата-конденз ;
Какво го карате човека да сменя свещи и дюзи и да прави центровки.
Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу.
П.П. Точно от такива пукупки идват лошите думи за марката
1.Бял облак никого не може да се получи от чиста вода,той се получава от антифриз!!!
2.Никой не го кара да сменява дюзи(има си стендове за тях).
3.Той не каза,че му губи антифриз!!Защо веднага главата!?
4.Както каза колегата по-горе проблема може би е комплексен -дюзи,свещи,ценровка а може и компресия!
От изброените по-горе причини,нафтата не изгаря напълно и хубаво (може и въобще) в цилидрите а доизгаря в генерациятя и от там идва белият дим.

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
А това със "зеления хайвер" май ти го пращаш!!!
"""Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу. """
Доста неоснователно и прибързано според това е да се свали главата!(според мен)
"""Аз бих откачил тръбата на гърнетата след турбото(нека си бучи за малко колата),захранвам гнп директно,с бутилка чиста нафта и ако ми изкара бял пушек-главата долу. """





Доста неоснователно и прибързано според това е да се свали главата!(според мен)
75 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани