Увеличаване на мощността. Как?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Аз махнах катализатора и сложих такова гърне. Ми няма чак така разлика. 520ка е.
Освен чип друго какво може да се направи което да подобри мощността.
Освен чип друго какво може да се направи което да подобри мощността.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
BMW-E39 написа:blacksapphire батка може да накажеш някоя 525 Д 163 кс, ама едва ли 530 д =)
само не ми е ясно какво караш ?
523 бензин с 2.5 мотор 170 кс, или 525 бензин 2.5 193 кс ?
времето на 523 е 8.5 сек, а на 525 бензин - 8.1
а пък като на колегата новия феислифт дизел 530д - 7.8
така че дори и на аритметика нема как да стане, ако печката не е на 500 000 км
но ако караше 528 бензин, тогава вече може и да биеш колата на колегата 530д, защото на тоя мотор 528 му дават 7.5 сек,
всички данни са за ръчни скорости
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/5er/
Напълно съм наясно с данните, аз съм с ръчни скорости, за колегата не знам.
Какво пише в книжката и какво излиза е друга работа. Ето тук в тоя сайт са реално замерени на тестове времена на всякакви ускорения, и най-вече стандартните 400м драг


http://www.zeperfs.com/duel99-100.htm 525i vs 530d
http://www.zeperfs.com/match100-595.htm 530d vs 523i
И в двата случая е по-бавна печката

Последна промяна blacksapphire на 25 Мар 2009, 1:16, променена общо 1 път
Колеги , дайте да не превръщаме всяка тема във спор и да се придържаме към първоначалния замисъл на темата. Автора има запитване към 525TDS и никъде не става въпрос за бензинови Е39 , затова не е нужно да ги намесвате и коментирате каквото и да било за тях в тази тема. Също така си има отделен подфорум "Streetracers" , в който спокойно може да си коментирате гонки , без да съсипвате ничия тема. Ако се загледате много от темите в този форум са се превърнали в спорове , заяждания предимно насочени в спор дизел или бензин , и заради такива теми на много хора форума ще стане безинтересен. Не забравяйте , че първоначалния замисъл на този форум е да си помагаме , а не да спорим , кое било по хубаво и кое по бързо и т.н. , и не забравяйте с каква цел са направни двигателите на 525TDS , 520i , 523i , 525d , 525i и дали тяхната цел е да се доказват на гонки и т.н.
Айде , ако обичате за напред се придържайте към темата.
Айде , ако обичате за напред се придържайте към темата.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
далече от тия тдс-и, вчера се прибираме с моето приятелче с е39 525 тдс по магистралата дигнахме замалко 220, за 5 сек, и после у софия му изтекоха водите .. ролки ремаци беха станали на сол, добре че не преебахме мотора, навреме видехме пушека от към бъбреците, антифриза изтече като пълноводна марица
мисля че се получи добър спор хайде организирайте го тоя драг
с 530д-то и 525-цата макар и да знам кой е победител
това си е точно по темата човека се интересува от бързи коли едно състезание ще му се отрази добре на преценката
не съм карал 530д но едва ли му са дълги 1 и 2ра предавка
с 530д-то и 525-цата макар и да знам кой е победител
това си е точно по темата човека се интересува от бързи коли едно състезание ще му се отрази добре на преценката
не съм карал 530д но едва ли му са дълги 1 и 2ра предавка

Най мразим дизели и комбита
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
Цвета на бмв-то е без значение щом е черен
blacksapphire написа:Напълно съм наясно с данните, аз съм с ръчни скорости, за колегата не знам.
Аз също съм с ръчни скорости....

Пробвай се с друга 530д 193к.с. 410Nm или Е класа 32O cdi, 205к.с. 500Nm ако излезеш с Мерца на равно, за което се съмнявам... тогава ще се пробваш с моята!
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Ти сега на други ли почна да ме предлагаш?
Ето за твое успокоение, пълно сравнение, за да спиш спокойно
http://www.autoweb-france.com/index.php ... &select=ok
Желая да бъда окаден!

Ето за твое успокоение, пълно сравнение, за да спиш спокойно

http://www.autoweb-france.com/index.php ... &select=ok
Желая да бъда окаден!
twake написа:Аз махнах катализатора и сложих такова гърне. Ми няма чак така разлика. 520ка е.
Освен чип друго какво може да се направи което да подобри мощността.
Спортен филтър, изпускателни колектори + разстъргване/уголемяване на изпускателни и всмукателните (за атмосферки) отвори на главата и полиране.
Последна промяна WALL на 26 Мар 2009, 16:13, променена общо 1 път
blacksapphire написа:...
иначе по-темата да ви кажа м52 2.0 е с по-малък диаметър на буталото от 2.5 и 2.8. 2.5/2.8 с едни колектори от М50б25 , с чип , хубава генерация минава 200к.с . А разликата между 2.5/2.8 е само хода та с биели и вал от 2.8 мотора става 2.8

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз знам само, че дизелите се връщат от такива кушии много често на платформа
@blacksapphire, на твое място бих послушал @slav401 от горния пост, да видим тогава кой ще ти се опъва (изключвам осмаците)

@blacksapphire, на твое място бих послушал @slav401 от горния пост, да видим тогава кой ще ти се опъва (изключвам осмаците)

58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани