Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

Мнение от safety car F1 » 23 Апр 2009, 17:32

Казанчето го сменеих с ново(около 50лв.),а маркучите ми ги направиха в сервиз за хидравлични маркучи -20лв.(двата).Подмених си и маслото с MOTUL.Втори месец нямам проблеми-не тече от никъде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 11 Май 2009, 22:26

Колеги вече месец и половина от както ги смених и няма проблеми.Всичко е ок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: Северозападнала България
Пол: Мъж
Кара: бмв Е39 525

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от ceko_vv » 15 Яну 2010, 15:53

колеги смених скобите и стегнах яко. при мен се получи, вече не тече и от около месец не ми е намаляла хидравличната течност дори със милиметър а колата я карам не стои само във гаража. така че моя съвет е първо сменете скобите ако не стане тогава сменяте маркучите. при 5% от колите да стане само със скобите пак е нещо. Успех на всички! :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: IVAILOVGRADD
Пол: Мъж
Кара: БМВ 530D
Мечтае да кара: BMВ M5

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от jikata0202 » 16 Яну 2010, 10:37

Kолеги,като чели това е от детцките болести на Е39.Моето казанче е омаслено барабар с маркучите,онзи ден му долях наи малко 150 гр.Като преди 1 м. пак толкова. :evil: :evil: Като имам впредвид това което сте писали маи по добре нови. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS '97

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от mmc » 18 Яну 2010, 13:34

jikata0202 написа:Kолеги,като чели това е от детцките болести на Е39.Моето казанче е омаслено барабар с маркучите,онзи ден му долях наи малко 150 гр.Като преди 1 м. пак толкова. :evil: :evil: Като имам впредвид това което сте писали маи по добре нови. :dunno:


Както са казали колегите - пробвай скобите първо. И да- май наистина си е за детски болести това. И аз имам е39 , и аз я взех колата с омазнени казанче и маркучи. направо смених маркучите и казанчето , да не бера ядове че ми писна. Моя съвет към теб е като сменяш маркучите долу, внимателно провери дали имаш о-пръстени на металния край на единия маркуч. ако ли не , сложи. като ги отвориш , ще видиш кво имам предвид. аз нямах такива пръстени и заради тази дреболия пак имах теч, но долу и не се виждаше на пръв поглед. маркучите и казанчето си беха ок.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от hrpopov217 » 29 Яну 2010, 15:03

И аз смятам да сменям целите маркучи и казанчето от което следва че ще сменя и маслото, но не ми стана ясно как да го източа това масло което остава в помпата и рейката след като извадя маркучите. Някаква пропка ли има?И колко хидравлично масло събира Е39?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: IVAILOVGRADD
Пол: Мъж
Кара: БМВ 530D
Мечтае да кара: BMВ M5

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от jikata0202 » 30 Мар 2010, 16:02

Колеги,имате ли представа колко струва хидравличната помпа. :bowdown:

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от DAEL » 30 Мар 2010, 16:33

jikata0202 написа:Колеги,имате ли представа колко струва хидравличната помпа. :bowdown:

898 лева в Дару кар.

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от zAcK » 27 Юли 2014, 20:12

Да попитам, някой знае ли каква марка са ОЕМ-ските маркучи и казанчето на хидравликата,
че тия съвсем взеха да се оливат с цените. Не, че ако не разбера, няма да ги взема от Дару, ама все пак си е пладнешки обир :mhihi:

Предполагам казанчето е на Lemförder, ама пак да попитам :bchug: За маркучите ми е по-интересно, че са над 200 кинта и те :mhihi:


И не стига, ама и написали OIL CARRIER CHF 32416851217 only in conjunction with Label,
oil container-power steering pump ATF 71246798132 :banghead: :banghead: :banghead:

Номенклатурен номер : 71246798132
Описание : ТАБЕЛКА "ATF"
Ед.цена (с ДДС) : 27.28 BGN
Има наличност

Може да сме фенове, т.е. малко луди, ама 27 лева за тая лепенка си е направо...

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 28 Юли 2014, 2:40

Аз също да споделя мъката с прoблемната система на хидравликата. Казанчето ми се омаслява,а под хидравличната помпа е в изобилие маслото.Помпата вие като навия ляв или десен и волана при навиването става по твърд.Поради загубата на хидравлична течност ли вие помпата и дали ще спре, ако се оправи системата да не изпуска масло,както и волана да стане 1 идея поне по-лек?
Изображение
Изображение
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от zAcK » 28 Юли 2014, 7:56

Хубаво, вие, ама маслото как е и колко е? Хвърля ли от отдушника?
Сменял ли си го някога и т.н. Като избие от маркучите, нормално е всичко да е масло :mhihi:
Моята 520i-ка беше така като я взех, смених казанче, маркучи и сложих Motul Dexron III
и след това 200 000 км, че и повече няма никакви проблеми :ok: Иначе е нормално, като има филтър,
той все някога да се запуши, а ако не се смени да започнат някакви проблеми!

Да вметна, че много колеги се чудят, BMW не са единствените немски автомобили,
които имат филтри в казанчетата на хидравликата :mhihi: Просто там е най-удобно да се сложи явно :mhihi:

Те майсторите не знаеха, че TU-тата, като това дето пишеш, че караш,
имат филтър за картерните газове, ама това е друга тема. Ей тука можеш
да видиш, как прехвалените майстори от Юве искаха да ми вземат кинтите и прецакат колицата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=89443

P.S. Май ще ходя до Дару да поръчвам маркучите от там, че цяла вечер чета,
ама не намерих какви са ОЕМ-ските
:mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от Conqueror » 30 Юли 2014, 20:42

Колеги и аз скъсявах маркучите преди 4-5 месеца гледам сега се е замазало цялото казанче :mhihi: ще си поръчам о пръстен за капачката нови скоби рязане пак и .... ще ги сменям като забогатея барем сменя и колата до тогава :yes:


Извода който си направих четейки темата е, че без смяна на маркучите наистина не става :wave:
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от zAcK » 02 Авг 2014, 18:26

Това е казанчето, ама разглобено. Вижда се филтъра. Много е фин :idea:
Боклуците бяха много повече, ама направих една глупост и още ме е яд :banghead:
Развих филтъра , преди да махнем казанчето и старите маркучи, че не искаше да се
отече всичкото масло и боклуците изпадаха надолу към помпата :banghead: :banghead: Много съм прост :banghead: :banghead:
После я промих с Dexron III, ама като покарам малко, пак ще го направя и може да промия самото казанче.

Филтъра може да се чисти ако маркучите са ОК. Сваля се казанчето. Развива се филтъра
и се промива, без да се вади от казанчето. После се слагат оригинални скоби, щото тия за по 30 стотинки не стават на никъв... :bchug:

Мисля, след 1-2 месеца, да взема още 2 скоби, нови от Дару, да сваля казанчето,
и да го промия, като пак ще му сложа ново масло, та ще се е промило идеално
и ще е събрало де що има боклуци из хидравличната система. Дали е добра идея?

Изображение

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 09 Авг 2014, 1:22

Някаква марка хидравлична помпа да препоръчате и дали е по-добре първо да подменя маркучи и казанчето и да пробвам дали ще спре да вие помпата или дирекно да се сменя.Чудно ми е как да се разбере кое създава проблема по системата - дали може да се измери налягането на помпата дали нормално създава или е заминала?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 25 Авг 2014, 1:53

zAcK написа:Хубаво, вие, ама маслото как е и колко е? Хвърля ли от отдушника?
Сменял ли си го някога и т.н. Като избие от маркучите, нормално е всичко да е масло :mhihi:
Моята 520i-ка беше така като я взех, смених казанче, маркучи и сложих Motul Dexron III
и след това 200 000 км, че и повече няма никакви проблеми :ok: Иначе е нормално, като има филтър,
той все някога да се запуши, а ако не се смени да започнат някакви проблеми!

Да вметна, че много колеги се чудят, BMW не са единствените немски автомобили,
които имат филтри в казанчетата на хидравликата :mhihi: Просто там е най-удобно да се сложи явно :mhihi:

Те майсторите не знаеха, че TU-тата, като това дето пишеш, че караш,
имат филтър за картерните газове, ама това е друга тема. Ей тука можеш
да видиш, как прехвалените майстори от Юве искаха да ми вземат кинтите и прецакат колицата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=89443

P.S. Май ще ходя до Дару да поръчвам маркучите от там, че цяла вечер чета,
ама не намерих какви са ОЕМ-ските
:mhihi:

Да,те за този филтър по принцип няма практика да се сменя някога.
Иначе за хидравликата - има ли някакъв резултат от промивката на казанчето и филтъра или си поръча ново казанче и маркучи от Дару?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook