Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
Казанчето го сменеих с ново(около 50лв.),а маркучите ми ги направиха в сервиз за хидравлични маркучи -20лв.(двата).Подмених си и маслото с MOTUL.Втори месец нямам проблеми-не тече от никъде
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
колеги смених скобите и стегнах яко. при мен се получи, вече не тече и от около месец не ми е намаляла хидравличната течност дори със милиметър а колата я карам не стои само във гаража. така че моя съвет е първо сменете скобите ако не стане тогава сменяте маркучите. при 5% от колите да стане само със скобите пак е нещо. Успех на всички! 

- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Kолеги,като чели това е от детцките болести на Е39.Моето казанче е омаслено барабар с маркучите,онзи ден му долях наи малко 150 гр.Като преди 1 м. пак толкова.
Като имам впредвид това което сте писали маи по добре нови. 



- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
jikata0202 написа:Kолеги,като чели това е от детцките болести на Е39.Моето казанче е омаслено барабар с маркучите,онзи ден му долях наи малко 150 гр.Като преди 1 м. пак толкова.![]()
Като имам впредвид това което сте писали маи по добре нови.
Както са казали колегите - пробвай скобите първо. И да- май наистина си е за детски болести това. И аз имам е39 , и аз я взех колата с омазнени казанче и маркучи. направо смених маркучите и казанчето , да не бера ядове че ми писна. Моя съвет към теб е като сменяш маркучите долу, внимателно провери дали имаш о-пръстени на металния край на единия маркуч. ако ли не , сложи. като ги отвориш , ще видиш кво имам предвид. аз нямах такива пръстени и заради тази дреболия пак имах теч, но долу и не се виждаше на пръв поглед. маркучите и казанчето си беха ок.
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
И аз смятам да сменям целите маркучи и казанчето от което следва че ще сменя и маслото, но не ми стана ясно как да го източа това масло което остава в помпата и рейката след като извадя маркучите. Някаква пропка ли има?И колко хидравлично масло събира Е39?
- jikata0202
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: IVAILOVGRADD
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 530D
- Мечтае да кара: BMВ M5
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Колеги,имате ли представа колко струва хидравличната помпа. 

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
jikata0202 написа:Колеги,имате ли представа колко струва хидравличната помпа.
898 лева в Дару кар.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Да попитам, някой знае ли каква марка са ОЕМ-ските маркучи и казанчето на хидравликата,
че тия съвсем взеха да се оливат с цените. Не, че ако не разбера, няма да ги взема от Дару, ама все пак си е пладнешки обир
Предполагам казанчето е на Lemförder, ама пак да попитам
За маркучите ми е по-интересно, че са над 200 кинта и те
И не стига, ама и написали OIL CARRIER CHF 32416851217 only in conjunction with Label,
oil container-power steering pump ATF 71246798132
Номенклатурен номер : 71246798132
Описание : ТАБЕЛКА "ATF"
Ед.цена (с ДДС) : 27.28 BGN
Има наличност
Може да сме фенове, т.е. малко луди, ама 27 лева за тая лепенка си е направо...

че тия съвсем взеха да се оливат с цените. Не, че ако не разбера, няма да ги взема от Дару, ама все пак си е пладнешки обир

Предполагам казанчето е на Lemförder, ама пак да попитам


И не стига, ама и написали OIL CARRIER CHF 32416851217 only in conjunction with Label,
oil container-power steering pump ATF 71246798132



Номенклатурен номер : 71246798132
Описание : ТАБЕЛКА "ATF"
Ед.цена (с ДДС) : 27.28 BGN
Има наличност
Може да сме фенове, т.е. малко луди, ама 27 лева за тая лепенка си е направо...

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Аз също да споделя мъката с прoблемната система на хидравликата. Казанчето ми се омаслява,а под хидравличната помпа е в изобилие маслото.Помпата вие като навия ляв или десен и волана при навиването става по твърд.Поради загубата на хидравлична течност ли вие помпата и дали ще спре, ако се оправи системата да не изпуска масло,както и волана да стане 1 идея поне по-лек?






- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Хубаво, вие, ама маслото как е и колко е? Хвърля ли от отдушника?
Сменял ли си го някога и т.н. Като избие от маркучите, нормално е всичко да е масло
Моята 520i-ка беше така като я взех, смених казанче, маркучи и сложих Motul Dexron III
и след това 200 000 км, че и повече няма никакви проблеми
Иначе е нормално, като има филтър,
той все някога да се запуши, а ако не се смени да започнат някакви проблеми!
Да вметна, че много колеги се чудят, BMW не са единствените немски автомобили,
които имат филтри в казанчетата на хидравликата
Просто там е най-удобно да се сложи явно
Те майсторите не знаеха, че TU-тата, като това дето пишеш, че караш,
имат филтър за картерните газове, ама това е друга тема. Ей тука можеш
да видиш, как прехвалените майстори от Юве искаха да ми вземат кинтите и прецакат колицата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=89443
P.S. Май ще ходя до Дару да поръчвам маркучите от там, че цяла вечер чета,
ама не намерих какви са ОЕМ-ските
Сменял ли си го някога и т.н. Като избие от маркучите, нормално е всичко да е масло

Моята 520i-ка беше така като я взех, смених казанче, маркучи и сложих Motul Dexron III
и след това 200 000 км, че и повече няма никакви проблеми

той все някога да се запуши, а ако не се смени да започнат някакви проблеми!
Да вметна, че много колеги се чудят, BMW не са единствените немски автомобили,
които имат филтри в казанчетата на хидравликата


Те майсторите не знаеха, че TU-тата, като това дето пишеш, че караш,
имат филтър за картерните газове, ама това е друга тема. Ей тука можеш
да видиш, как прехвалените майстори от Юве искаха да ми вземат кинтите и прецакат колицата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=89443
P.S. Май ще ходя до Дару да поръчвам маркучите от там, че цяла вечер чета,
ама не намерих какви са ОЕМ-ските

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Колеги и аз скъсявах маркучите преди 4-5 месеца гледам сега се е замазало цялото казанче
ще си поръчам о пръстен за капачката нови скоби рязане пак и .... ще ги сменям като забогатея барем сменя и колата до тогава
Извода който си направих четейки темата е, че без смяна на маркучите наистина не става


Извода който си направих четейки темата е, че без смяна на маркучите наистина не става


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Това е казанчето, ама разглобено. Вижда се филтъра. Много е фин
Боклуците бяха много повече, ама направих една глупост и още ме е яд
Развих филтъра , преди да махнем казанчето и старите маркучи, че не искаше да се
отече всичкото масло и боклуците изпадаха надолу към помпата
Много съм прост
После я промих с Dexron III, ама като покарам малко, пак ще го направя и може да промия самото казанче.
Филтъра може да се чисти ако маркучите са ОК. Сваля се казанчето. Развива се филтъра
и се промива, без да се вади от казанчето. После се слагат оригинални скоби, щото тия за по 30 стотинки не стават на никъв...
Мисля, след 1-2 месеца, да взема още 2 скоби, нови от Дару, да сваля казанчето,
и да го промия, като пак ще му сложа ново масло, та ще се е промило идеално
и ще е събрало де що има боклуци из хидравличната система. Дали е добра идея?



Боклуците бяха много повече, ама направих една глупост и още ме е яд

Развих филтъра , преди да махнем казанчето и старите маркучи, че не искаше да се
отече всичкото масло и боклуците изпадаха надолу към помпата




После я промих с Dexron III, ама като покарам малко, пак ще го направя и може да промия самото казанче.
Филтъра може да се чисти ако маркучите са ОК. Сваля се казанчето. Развива се филтъра
и се промива, без да се вади от казанчето. После се слагат оригинални скоби, щото тия за по 30 стотинки не стават на никъв...

Мисля, след 1-2 месеца, да взема още 2 скоби, нови от Дару, да сваля казанчето,
и да го промия, като пак ще му сложа ново масло, та ще се е промило идеално
и ще е събрало де що има боклуци из хидравличната система. Дали е добра идея?


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Някаква марка хидравлична помпа да препоръчате и дали е по-добре първо да подменя маркучи и казанчето и да пробвам дали ще спре да вие помпата или дирекно да се сменя.Чудно ми е как да се разбере кое създава проблема по системата - дали може да се измери налягането на помпата дали нормално създава или е заминала?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
zAcK написа:Хубаво, вие, ама маслото как е и колко е? Хвърля ли от отдушника?
Сменял ли си го някога и т.н. Като избие от маркучите, нормално е всичко да е масло![]()
Моята 520i-ка беше така като я взех, смених казанче, маркучи и сложих Motul Dexron III
и след това 200 000 км, че и повече няма никакви проблемиИначе е нормално, като има филтър,
той все някога да се запуши, а ако не се смени да започнат някакви проблеми!
Да вметна, че много колеги се чудят, BMW не са единствените немски автомобили,
които имат филтри в казанчетата на хидравликатаПросто там е най-удобно да се сложи явно
![]()
Те майсторите не знаеха, че TU-тата, като това дето пишеш, че караш,
имат филтър за картерните газове, ама това е друга тема. Ей тука можеш
да видиш, как прехвалените майстори от Юве искаха да ми вземат кинтите и прецакат колицата:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=89443
P.S. Май ще ходя до Дару да поръчвам маркучите от там, че цяла вечер чета,
ама не намерих какви са ОЕМ-ските
Да,те за този филтър по принцип няма практика да се сменя някога.
Иначе за хидравликата - има ли някакъв резултат от промивката на казанчето и филтъра или си поръча ново казанче и маркучи от Дару?
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани