Уплътненията на вратите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
уплатненията
Колега днеска купих една четчица за боядисване по тънка,после пуснах стъклата и почистих хубаво там където влизат,после покарах малко по неравен път и да ти кажа че не мога да повярвам,скърцането го няма вече.Дано не се чува вече.Ти ми спести бая главоболия а и кинти,аз бях тръгнал да сменям уплатнения и т.н.
Бъди здрав.
Бъди здрав.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Супер!
Колега, я малко обясни като за тапанари, какво точно направи и какво използва, и аз ще направя тая процедура?
Колега, я малко обясни като за тапанари, какво точно направи и какво използва, и аз ще направя тая процедура?
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Живи и здрави да сте! Мисля че това ще реши серизния проблем на много хора!
Аз също ще го пробвам асап.
Аз също ще го пробвам асап.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: уплатненията
mashina написа:Колега днеска купих една четчица за боядисване по тънка,после пуснах стъклата и почистих хубаво там където влизат,после покарах малко по неравен път и да ти кажа че не мога да повярвам,скърцането го няма вече.Дано не се чува вече.Ти ми спести бая главоболия а и кинти,аз бях тръгнал да сменям уплатнения и т.н.
Бъди здрав.
Радвам се, че си се справил

Тази процедура е хубаво да се прави не само на уплътненията на страничните прозорци, а на всички такива места, където уплътненията притискат силно: багажник, преден капак и отдолу на вратите (най-отдолу, на самата врата).Това особено важи за Варненци, дето на ден вдишваме тухла четворка стрита като за смъркане

Казвам ви аз, че колиците ни са си перфектни, ама вие само кусури им търсите

Re: уплатненията
Много лошо,
днес скърцането се появи отново и си е както преди, незнам каво да правя, пак ли да чиста местата където влизат прозорците... Нали ги чистих преди седмица. Дали да напръскам местата, където влизат джамовете с нещо, ама пък така ще цапам джама...?
днес скърцането се появи отново и си е както преди, незнам каво да правя, пак ли да чиста местата където влизат прозорците... Нали ги чистих преди седмица. Дали да напръскам местата, където влизат джамовете с нещо, ама пък така ще цапам джама...?
- DroW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
За да не пускам нова тема ще опиша до колкото мога тук това което направихме с колегата NikiNikolov по моята кола наскоро. Първо разглобихме всички врати и им свалихме корите. Оказа се че на всяка врата имаше по 3-4 щипки които бяха за смяна. При разглабянето забелязахме че на предните врати джобовете са разлепени наполовина на едната врата а на другата бяха отлепени и двата. От там ми свалиха и двете предни кори на вратите и старателно с черен силикон следвайки очертанията ми залепиха джобовете обратно за вратата. Трябва да се внимава силикона да отиде навътре защото ще влезе в джоба. След като се залепят и се провери внимателно да няма попаднал силкон вътре в джобовете се изчаква около час. Корите се слагат обратно по вратите много внимателно. Имаите предвит че предните кори на вратите се държат освен от щипките белите който ще видите на снимките, а и от по едно болче вътре в това което дърпате за да отворите вратата. Имат и по още едно скрито болче горе във вътрешният им край във въздуховода.
Ето и малко снимки на цялата операция. Белите стърчащи са щипките 15-20ст. от Дару или Вари на бройка. Същите щипки са и на е36.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1407/717129391.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1489/642662717.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/662/402175560.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1218/29906981.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/972/1542083200.JPG
На тази снимка е показано къде се намират болтовете попринцип само че това е при свалена кора на вратата:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1244/692888585.JPG
Сега вече скърцане отникъде не остана по вратите само едната врата леко се обажда но там вече подозирам че е уплътнението.
Ето и малко снимки на цялата операция. Белите стърчащи са щипките 15-20ст. от Дару или Вари на бройка. Същите щипки са и на е36.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1407/717129391.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1489/642662717.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/662/402175560.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1218/29906981.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/972/1542083200.JPG
На тази снимка е показано къде се намират болтовете попринцип само че това е при свалена кора на вратата:
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1244/692888585.JPG
Сега вече скърцане отникъде не остана по вратите само едната врата леко се обажда но там вече подозирам че е уплътнението.
Re: уплатненията
Колеги,продължавам темата,няколко пъти чистих местата там където влизат прозорците,скърцането отшумява за максимум ден.Сигурно е вече че скърцането е от там а не от уплътненията на вратите или тези на купето.Само незнам там където влизат прозорците дали има уплътнения и сменят ли се.Почвам да се моля да има и ако е така ги сменям на секундата.В други теми имаше колеги със същият проблем,ако някой го е решил да каже,така може и да отстраним една от детските болести.Мерси
u
Я обясни по просто, коя е тази част номер 6 и къде се намира?KiNG написа:Решението на проблема със скърцането на вратите е много просто, увиваш 6-7 пъти черно тиксо(изолир бан) там където е показано на снимката и скърцането изчезва![]()
...
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Въпросната скоба си има болтове за регулиране, има си и белязки на скобите и на купето (при внимателно вглеждане се виждат), които принципно тябва да се срещат, но това е друг проблем. Ако е от скобите има потропване като при незатворена врата. Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
При мен, пък се получава скърцане на уплътненията, след посещение на автомивка. След ден изчезва и си мисля, че е от мазилата с които мажат уплътненията!
Понеже четох тука, че било от тези на стъклата според едни, а според други от тези на купето, ми мина следната идея. Не е ли възможно, причината да си е от уплътненията на купето, но когато свалим леко стъклото, рамката (в която влиза) леко да се освобождава, да намалява натиска си към купето и да изчезва скърцането. По този начин, оставаме с впечатлението, че е уплътнението на самия прозорец, но всъщност не е, а си е това на купето!
Понеже четох тука, че било от тези на стъклата според едни, а според други от тези на купето, ми мина следната идея. Не е ли възможно, причината да си е от уплътненията на купето, но когато свалим леко стъклото, рамката (в която влиза) леко да се освобождава, да намалява натиска си към купето и да изчезва скърцането. По този начин, оставаме с впечатлението, че е уплътнението на самия прозорец, но всъщност не е, а си е това на купето!
уплътнения
Aбе вие май не сте чели цялата тема. Скърцането идва (и до ден днешен) от мястото където влизат горе прозорците на предните врати.И няма оправия.bmw_n00b написа:Въпросната скоба си има болтове за регулиране, има си и белязки на скобите и на купето (при внимателно вглеждане се виждат), които принципно тябва да се срещат, но това е друг проблем. Ако е от скобите има потропване като при незатворена врата. Скърцането се получава от уплътненията, които се трият в купето. Напръскай горната страна на всички уплътнения на вратите с дездорант, съдържащ повече талк (антиперспирант). Остава малко бяло по уплътненнията, но поне гадното скърцане изчезва.

от модераторския екип:
Внимавай с тона!!!
х
Аз смених преди 2 месеца уплатненията на купето в Дару и синфонията продължаваDjFace написа:При мен, пък се получава скърцане на уплътненията, след посещение на автомивка. След ден изчезва и си мисля, че е от мазилата с които мажат уплътненията!
Понеже четох тука, че било от тези на стъклата според едни, а според други от тези на купето, ми мина следната идея. Не е ли възможно, причината да си е от уплътненията на купето, но когато свалим леко стъклото, рамката (в която влиза) леко да се освобождава, да намалява натиска си към купето и да изчезва скърцането. По този начин, оставаме с впечатлението, че е уплътнението на самия прозорец, но всъщност не е, а си е това на купето!
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани