530d или 525d ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
noiseless,
давам ти точен отговор от опит. Карал съм 525ДА 2003година с powerbox(само смяна на software) директно от Германия. Според думите на изобретателя колата беше станала около 200 коня , което знаеш конете на кой мотор са
Друг е въпроса , че лично за мен конете си бяха даже малко повече. Невероятно вървене. Аз ти отговорих каква е моята гледна точка и всичко това го казвам от мои лични наблюдения. Единствения негатив при цялата тази интервенция беше количеството черен пушек от ауспуха, т.е. малко повече.
давам ти точен отговор от опит. Карал съм 525ДА 2003година с powerbox(само смяна на software) директно от Германия. Според думите на изобретателя колата беше станала около 200 коня , което знаеш конете на кой мотор са

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Нищо чудно за негативните последици от ауспуха, колега. И повярвай ми те са само видимата част от проблемите които създава Power Box-а.
Пауърбокса си е трън в дупето. Ако ще и от USA да е. Ако някой отвори кутия от такова чудо ще се пукне да се хили. Това чудо съкращава страшно живота на двигателя.
Най-добрия вариант за силов тунинг при дизела /и най-евтиния/ си остава смяна на софтуера през ОБД-то. Направено от кадърен човек, с подходящите файлове, това в никакъв случай няма да доведе до драстично по-бързо изхабяване на двигателя.
Пауърбокса си е трън в дупето. Ако ще и от USA да е. Ако някой отвори кутия от такова чудо ще се пукне да се хили. Това чудо съкращава страшно живота на двигателя.
Най-добрия вариант за силов тунинг при дизела /и най-евтиния/ си остава смяна на софтуера през ОБД-то. Направено от кадърен човек, с подходящите файлове, това в никакъв случай няма да доведе до драстично по-бързо изхабяване на двигателя.
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Колеги, аз разбрах, че комън рейла върви повече от ТДС-а с или без чип, знам, че и смяната на софта е по-добър вариант от PowerBox-a, но vodkarulez не разбрах дали си сравнявал твойто 525Д с PowerBox с 530Д без тюнинг?
Ако са близки по вървене означава, че за под 1000лв. разходи за чип ще имаме кола близка до 530Д, но и спестени над 4000лв. от акциз - кажете дали съм прав, обаче...
Ако са близки по вървене означава, че за под 1000лв. разходи за чип ще имаме кола близка до 530Д, но и спестени над 4000лв. от акциз - кажете дали съм прав, обаче...

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- RAZVRATNIKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.11.2007
- Пол: Мъж
grnka написа:щом не ти пука за разхода защо не вземеш направо един 530и бензин и да ебеш майката на тая нафта бе човек??освен ако нямаш приятели тираджии да ти дават евтино нафтичка
тцтцтцтц как позна

- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530д
и спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.
Какви са предимствата на читавия софт:
1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга, възможно най-безопасният начин за форсиране. 4. Бързо , лесно и доволно.
След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.
Фактите и събитията са реални !!!
За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).

Какви са предимствата на читавия софт:
1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга, възможно най-безопасният начин за форсиране. 4. Бързо , лесно и доволно.
След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.
Фактите и събитията са реални !!!
За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).
Последна промяна vodkarulez на 07 Май 2008, 17:16, променена общо 1 път
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
vodkarulez написа:като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530ди спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.
Какви са предимствата на читавия софт:
1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга. 4. Бързо , лесно и доволно.
След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.
Фактите и събитията са реални !!!
За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
vodkarulez написа:като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530ди спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.
Какви са предимствата на читавия софт:
1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга, възможно най-безопасният начин за форсиране. 4. Бързо , лесно и доволно.
След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.
Фактите и събитията са реални !!!
За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).
Благодаря ти Vodka, отговори напълно на въпросите ми!
10Х!
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
mladen4o написа:бих добавил само, 530д със сменен софт /при Лъчо/ е доста по-добре от 525д със сменен софт![]()
![]()
Това вече са много елементарни и ясни изводи .. Това е естествено. Темата беше сведена до там , до колко е възможно спестяване на акциз и в същото време максимално качествена и количествена манипулация на 2,5 common rail мотор-а. Мисля , че отговорих с факти и по възможно най-адекватен начин. Иначе да , и Порше Cayman със сменен software , ще върви пъти повече от Focus ST при същите обстоятелства.
Поздрави,
Д. Гочев
- ickata16
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: по света и у нас
- Пол: Мъж
- Кара: 530 dA
- Мечтае да кара: M5 G-power
аз тука искам да добавя че ще избера 530 хем по здрав двигател и е с верига а не с ремак което е от голямо значение и друго ако е с мотор комън рейла на далго разхода пада до 6,7 с климатроник за градско нз.
всяка права-DRAG,секи завой-DRIFT
Re: 530d или 525d ?
Колега,нещо си в грешка,525д също е с верига а разхода със сменен даже и без сменен софт супер трудно ще падне на 6,7.Извън града при каране 160км. под 8.5 няма шанс да падне,за градско между 9.5 и 10.2.Това е при мойта кола
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани