530d или 525d ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 10 Апр 2008, 18:52

noiseless,

давам ти точен отговор от опит. Карал съм 525ДА 2003година с powerbox(само смяна на software) директно от Германия. Според думите на изобретателя колата беше станала около 200 коня , което знаеш конете на кой мотор са :) Друг е въпроса , че лично за мен конете си бяха даже малко повече. Невероятно вървене. Аз ти отговорих каква е моята гледна точка и всичко това го казвам от мои лични наблюдения. Единствения негатив при цялата тази интервенция беше количеството черен пушек от ауспуха, т.е. малко повече.


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 11 Апр 2008, 10:29

Нищо чудно за негативните последици от ауспуха, колега. И повярвай ми те са само видимата част от проблемите които създава Power Box-а.
Пауърбокса си е трън в дупето. Ако ще и от USA да е. Ако някой отвори кутия от такова чудо ще се пукне да се хили. Това чудо съкращава страшно живота на двигателя.
Най-добрия вариант за силов тунинг при дизела /и най-евтиния/ си остава смяна на софтуера през ОБД-то. Направено от кадърен човек, с подходящите файлове, това в никакъв случай няма да доведе до драстично по-бързо изхабяване на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 11 Апр 2008, 15:16

Колеги, аз разбрах, че комън рейла върви повече от ТДС-а с или без чип, знам, че и смяната на софта е по-добър вариант от PowerBox-a, но vodkarulez не разбрах дали си сравнявал твойто 525Д с PowerBox с 530Д без тюнинг?
Ако са близки по вървене означава, че за под 1000лв. разходи за чип ще имаме кола близка до 530Д, но и спестени над 4000лв. от акциз - кажете дали съм прав, обаче... ;)

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 11 Апр 2008, 17:50

верен отговор,позна печелиш усмивка по радиото

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Апр 2008, 18:00

щом не ти пука за разхода защо не вземеш направо един 530и бензин и да ебеш майката на тая нафта бе човек??освен ако нямаш приятели тираджии да ти дават евтино нафтичка :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.11.2007
Пол: Мъж

Мнение от RAZVRATNIKA » 13 Апр 2008, 1:50

grnka написа:щом не ти пука за разхода защо не вземеш направо един 530и бензин и да ебеш майката на тая нафта бе човек??освен ако нямаш приятели тираджии да ти дават евтино нафтичка :winky:

тцтцтцтц как позна :lol: и най - вече заради големия въртящ момент

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 07 Май 2008, 10:57

като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530д :) и спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.

Какви са предимствата на читавия софт:

1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга, възможно най-безопасният начин за форсиране. 4. Бързо , лесно и доволно.

След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.

Фактите и събитията са реални !!!

За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).
Последна промяна vodkarulez на 07 Май 2008, 17:16, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 07 Май 2008, 13:42

vodkarulez написа:като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530д :) и спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.

Какви са предимствата на читавия софт:

1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга. 4. Бързо , лесно и доволно.

След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.

Фактите и събитията са реални !!!

За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).
:yes: ...подкрепям те напълно, .....аз съм точно с такава интервенция и съм мн доволен въпреки че съм с 520-ка. ....ако има някой желаещ за Варна да свирка, ще го уредим с нов "софт".
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 07 Май 2008, 14:19

според мен също варианта 525 със сменен софт е по-добре от 530, най - малкоо си спестяваш акциза :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 07 Май 2008, 21:07

vodkarulez написа:като уточнение на темата ще добавя само нещо важно , тъй като съм допуснал грешка в обясненията. Ставаше въпрос точно за Software ( През ОБД-то). Незнам защо го кръстих powerbox , при положение че нямат нищо общо. Да 525д с нов software , това си е 530д :) и спрете да спекулирате , 2-та мотора 525д и 530д са технически много еднакви.

Какви са предимствата на читавия софт:

1.Спестява всякакви манипулации от техническо естество на автомобила. 2. Прави колата с 20-30 % реално повече мощност. 3. Живота на двигателя не се засяга, възможно най-безопасният начин за форсиране. 4. Бързо , лесно и доволно.

След извършената интервенция 525д със сменен software , се държеше многократно на равни позиции при направения тест с 530д.

Фактите и събитията са реални !!!

За колеги от Бургас , които имат интерес къде/кой и как извърши тази процедура, (ЛС).


Благодаря ти Vodka, отговори напълно на въпросите ми!
10Х!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 29.10.2005

Мнение от mladen4o » 07 Май 2008, 21:30

бих добавил само, 530д със сменен софт /при Лъчо/ е доста по-добре от 525д със сменен софт :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Сливен-София

Мнение от Paco77 » 07 Май 2008, 22:04

mladen4o написа:бих добавил само, 530д със сменен софт /при Лъчо/ е доста по-добре от 525д със сменен софт :mhihi: :mhihi: :mhihi:


И аз съм на същото мнение! :mhihi:
Опитът , както и импотентността идват с годините!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 07 Май 2008, 22:14

mladen4o написа:бих добавил само, 530д със сменен софт /при Лъчо/ е доста по-добре от 525д със сменен софт :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Това вече са много елементарни и ясни изводи .. Това е естествено. Темата беше сведена до там , до колко е възможно спестяване на акциз и в същото време максимално качествена и количествена манипулация на 2,5 common rail мотор-а. Мисля , че отговорих с факти и по възможно най-адекватен начин. Иначе да , и Порше Cayman със сменен software , ще върви пъти повече от Focus ST при същите обстоятелства.

Поздрави,
Д. Гочев

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: по света и у нас
Пол: Мъж
Кара: 530 dA
Мечтае да кара: M5 G-power

Мнение от ickata16 » 25 Юли 2008, 16:43

аз тука искам да добавя че ще избера 530 хем по здрав двигател и е с верига а не с ремак което е от голямо значение и друго ако е с мотор комън рейла на далго разхода пада до 6,7 с климатроник за градско нз.
всяка права-DRAG,секи завой-DRIFT


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: 530d или 525d ?

Мнение от mashina » 25 Юли 2008, 16:56

Колега,нещо си в грешка,525д също е с верига а разхода със сменен даже и без сменен софт супер трудно ще падне на 6,7.Извън града при каране 160км. под 8.5 няма шанс да падне,за градско между 9.5 и 10.2.Това е при мойта кола

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook