ТДС-а загуби мощност - странен проблем!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 02 Юли 2007, 14:52

ICE написа::idea: Махни каталиката и на колата ще и олекне, на теб също.
След което, ако още го имаш този мирис (ама се съмнявам), ще го мислим.
8)

:yes:
Смятай че я наточих ножовката вече :mhihi:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 04 Юли 2007, 17:45

:( Разлика няма, но има друг проблем - започна да гасне както си върви и после се почва едно въртене да запалим то чудо (преди да махна катализатора пак изгасна 1 път, но не му обърнах внимание). Снощи ми скъса нервите за 2 км. 2 пъти. Като я заредя и стрелката отиде над 20/25 л. комай не гасне(или аз вече си внушавам). Като и дойде на акъла да пали се почва първи, първи, първи, първи, втори, втори, втори, втори, трети ииииииии айде вече запалихме. Ба.ти накрая ще я продам и ще си зема бензиново, че да ми е мирна главата. :help:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 04 Юли 2007, 20:54

Има такава тема за помпата в резервоара намери я и чети . Точно това което описваш - като падне под 20л горивото и гасне, затова се препоръчва винаги да има по 30-35л в резервоара. Странен и неприятен проблем е и май само при БМВ го има. Ама то и на тебе така ти се насъбрало че ... проблем след проблем :confused:
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 05 Юли 2007, 19:05

Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разлика :)
Преди ми притреперваше като минава от 700 до 1000 оборота, а сега не прави така... И май върви повече защото преди и на втора едвам препилваше като я сръчкам а сега и на трета пили :mhihi:
За сега съм карал малко след употребата, но ако усетя още нещо по натам, което се е подобрило ще кажа. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 05 Юли 2007, 19:44

Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разлика :) Преди ми притреперваше като минава от 700 до 1000 оборота, а сега не прави така... И май върви повече защото преди и на втора едвам препилваше като я сръчкам а сега и на трета пили :mhihi: За сега съм карал малко след употребата, но ако усетя още нещо по натам, което се е подобрило ще кажа ;)


А ще споделиш ли откъде си го купи и дали става за D.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Юли 2007, 2:00

Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разлика. :)

Ка'жи баба Thank you! :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Юли 2007, 2:02

jivko81 написа:
Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга...

А ще споделиш ли откъде си го купи
Да, аз ще ти отговоря - от мен! 8)

jivko81 написа: и дали става за D?
НЕ, не става! ... ама то не ти пречи да пробваш, аз не смея. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 09 Юли 2007, 9:19

А каква е цената.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Мнение от jivko81 » 09 Юли 2007, 9:33

Ами искам да си купя. Кажи цената и да правим работата.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 10 Юли 2007, 23:04

В Дарукар около 34 лв!

Ето ви и номерчето, та да не мъчите да го търсите: :twisted:
8)

Дарукар написа:Номенклатурен номер : 81229407528
Описание : ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ ДИЗЕЛОВА ГОРИВНА СИСТЕМА
Ед.цена (с ДДС) : 33.29 BGL
Има наличност


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юли 2007, 12:00

Може би поста ми е излишен, но го пиша в помощ на колегите, които смятат да използват Дизел Шпюлунг сами. Това го пише и на кутията, но ако някой е издигнал в култ българския език пред останалите европейски езици ... Ето какво трябва да се направи:
ICE написа:Трябва ти маркуч 8мм, който съединяваш там, откъдето откачаш обратното (излишното) гориво (от помпата). Пъхаш го в опаковката.
Също така откачаш маркуча след гор. филтър и него поставяш в опаковката

Изключва се помпата в резервоара, като се махне релето й или предпазителя й (№ 54). Намират се в багажника, релето е първото от ляво на дясно. А ако на някой не мусе занимава с електрики, може и друга процедура - свързват се на късо двете тръби от резервоара (за подаване и за връщане на горивото) :)
ICE написа:и палиш колата... Когато изгори съдържанието на Дизел Шпулунг-а, в обратен ред възстановяваш всичко.
НЕ ГО СЛАГАЙ В РЕЗЕРВОАРА С НАФТАТА, ТОВА НЕ Е ДОБАВКА ЗА ГОРИВО!!!

Надявам се да бъде полезна някому тази информация! ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Юли 2007, 18:40

Такааа!
Разултата от Дизел Шпюлунга е добър! При мен няма кой знае колко повече мощност, но двигателя работи много по-добре, равномерно и престана да ми претриса на светофарирте.
С две думи - доволен съм!
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 14 Юли 2007, 18:54

DrMasster написа:...Усетих още един момент. Като е студена стрелката на горивото показва по-малко и като позагрее се вдига. А дали е нормално това? Например ако разгледаме делението от 0 до 15 когато е студена показва малко над нула когато загрее показва малко под 15. При по-големите деления не е толкова груба промяната. ...

Абсолютно нормално е, защото излишното гориво, което се връща в резервоара от нафтовата е топло - т.е. след малко каране нафтата в резервоара започва да се нагрява и разширява. А в долните нива сензора за нивото е малко по-чувствителен
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 16 Юли 2007, 13:31

ICE написа:В Дарукар около 34 лв!

Ето ви и номерчето, та да не мъчите да го търсите: :twisted:
8)

Дарукар написа:Номенклатурен номер : 81229407528
Описание : ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ ДИЗЕЛОВА ГОРИВНА СИСТЕМА
Ед.цена (с ДДС) : 33.29 BGL
Има наличност


А има ли такъв препарат за почистване и на бензиновите мотори?
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 16 Юли 2007, 14:43

M5 написа:А има ли такъв препарат за почистване и на бензиновите мотори?

ДА, дезолит! За 14лв! Май толкова беше цената!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook