ТДС-а загуби мощност - странен проблем!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ICE написа::idea: Махни каталиката и на колата ще и олекне, на теб също.
След което, ако още го имаш този мирис (ама се съмнявам), ще го мислим.

Смятай че я наточих ножовката вече

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15


Има такава тема за помпата в резервоара намери я и чети . Точно това което описваш - като падне под 20л горивото и гасне, затова се препоръчва винаги да има по 30-35л в резервоара. Странен и неприятен проблем е и май само при БМВ го има. Ама то и на тебе така ти се насъбрало че ... проблем след проблем 

Доста кончета в един обор.


- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разлика
Преди ми притреперваше като минава от 700 до 1000 оборота, а сега не прави така... И май върви повече защото преди и на втора едвам препилваше като я сръчкам а сега и на трета пили
За сега съм карал малко след употребата, но ако усетя още нещо по натам, което се е подобрило ще кажа.

Преди ми притреперваше като минава от 700 до 1000 оборота, а сега не прави така... И май върви повече защото преди и на втора едвам препилваше като я сръчкам а сега и на трета пили

За сега съм карал малко след употребата, но ако усетя още нещо по натам, което се е подобрило ще кажа.

- jivko81
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 29.08.2006
- Пол: Мъж
- Кара: F01 750LI Xdrive
Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разликаПреди ми притреперваше като минава от 700 до 1000 оборота, а сега не прави така... И май върви повече защото преди и на втора едвам препилваше като я сръчкам а сега и на трета пили
За сега съм карал малко след употребата, но ако усетя още нещо по натам, което се е подобрило ще кажа
А ще споделиш ли откъде си го купи и дали става за D.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга и да си кажа на първо четене има разлика.
Ка'жи баба Thank you!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Да, аз ще ти отговоря - от мен!jivko81 написа:Kartoff написа:Използвах Дизел Шпулунга...
А ще споделиш ли откъде си го купи

НЕ, не става! ... ама то не ти пречи да пробваш, аз не смея.jivko81 написа: и дали става за D?

- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
В Дарукар около 34 лв!
Ето ви и номерчето, та да не мъчите да го търсите:
Ето ви и номерчето, та да не мъчите да го търсите:


Дарукар написа:Номенклатурен номер : 81229407528
Описание : ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ ДИЗЕЛОВА ГОРИВНА СИСТЕМА
Ед.цена (с ДДС) : 33.29 BGL
Има наличност
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Може би поста ми е излишен, но го пиша в помощ на колегите, които смятат да използват Дизел Шпюлунг сами. Това го пише и на кутията, но ако някой е издигнал в култ българския език пред останалите европейски езици ... Ето какво трябва да се направи:
Изключва се помпата в резервоара, като се махне релето й или предпазителя й (№ 54). Намират се в багажника, релето е първото от ляво на дясно. А ако на някой не мусе занимава с електрики, може и друга процедура - свързват се на късо двете тръби от резервоара (за подаване и за връщане на горивото)
Надявам се да бъде полезна някому тази информация!
ICE написа:Трябва ти маркуч 8мм, който съединяваш там, откъдето откачаш обратното (излишното) гориво (от помпата). Пъхаш го в опаковката.
Също така откачаш маркуча след гор. филтър и него поставяш в опаковката
Изключва се помпата в резервоара, като се махне релето й или предпазителя й (№ 54). Намират се в багажника, релето е първото от ляво на дясно. А ако на някой не мусе занимава с електрики, може и друга процедура - свързват се на късо двете тръби от резервоара (за подаване и за връщане на горивото)

ICE написа:и палиш колата... Когато изгори съдържанието на Дизел Шпулунг-а, в обратен ред възстановяваш всичко.
НЕ ГО СЛАГАЙ В РЕЗЕРВОАРА С НАФТАТА, ТОВА НЕ Е ДОБАВКА ЗА ГОРИВО!!!
Надявам се да бъде полезна някому тази информация!

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Такааа!
Разултата от Дизел Шпюлунга е добър! При мен няма кой знае колко повече мощност, но двигателя работи много по-добре, равномерно и престана да ми претриса на светофарирте.
С две думи - доволен съм!
Разултата от Дизел Шпюлунга е добър! При мен няма кой знае колко повече мощност, но двигателя работи много по-добре, равномерно и престана да ми претриса на светофарирте.
С две думи - доволен съм!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
DrMasster написа:...Усетих още един момент. Като е студена стрелката на горивото показва по-малко и като позагрее се вдига. А дали е нормално това? Например ако разгледаме делението от 0 до 15 когато е студена показва малко над нула когато загрее показва малко под 15. При по-големите деления не е толкова груба промяната. ...
Абсолютно нормално е, защото излишното гориво, което се връща в резервоара от нафтовата е топло - т.е. след малко каране нафтата в резервоара започва да се нагрява и разширява. А в долните нива сензора за нивото е малко по-чувствителен
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
ICE написа:В Дарукар около 34 лв!
Ето ви и номерчето, та да не мъчите да го търсите:
Дарукар написа:Номенклатурен номер : 81229407528
Описание : ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ ДИЗЕЛОВА ГОРИВНА СИСТЕМА
Ед.цена (с ДДС) : 33.29 BGL
Има наличност
А има ли такъв препарат за почистване и на бензиновите мотори?
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
M5 написа:А има ли такъв препарат за почистване и на бензиновите мотори?
ДА, дезолит! За 14лв! Май толкова беше цената!
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани