Акумулатор или?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Акумулатор или?
Да разбирам, че нямам проблем ел. системата на колата, утечки и т.н.? Преди малко правих процедурата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Акумулатор или?
Elesar74 написа:
Да разбирам, че нямам проблем ел. системата на колата, утечки и т.н.? Преди малко правих процедурата.


И аз съм така, след като откачих ламБата в багажника. Уж временно, ама вече два месеца си чакам отново реда, да вляза в сервиза



- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Акумулатор или?
larry_boy написа:Elesar74 написа:
Да разбирам, че нямам проблем ел. системата на колата, утечки и т.н.? Преди малко правих процедурата.
![]()
.
И аз съм така, след като откачих ламБата в багажника. Уж временно, ама вече два месеца си чакам отново реда, да вляза в сервиза![]()
![]()
Тая лампа която е в самия в багажник ли прави тази отечка.При мен проблема е ,че акумулатора ми се разреди след като стоя колата 5 дни без да се кара,занесох го където му е гаранцията и ми дадоха оборотен Bosch Sylver зареден и така.Колата само е докарах до вкъщи и стоя 4 дни и оборотния акумулатор също замина стартовия ток.Откъде да започна да търся причина в утечката.Колата е M52b20 TU 99 г, когато е купувах си спомням,че тези лампа беше и махнат плафона и изолирана с изолирбанд буксата,аз си купих плафон и си го монтирах и съм го пробвал дали работи и дали загася като затворя багажника - загася си.Единственото проблемно нещо по електрониката е повреда в датчика на термостата - това може ли да дава утечка.Случвало ми се е да си забравя отключена колата и на следващия ден е намерих пак така - без аларма е,само с централно.Това означава ли че колата "незаспива" след 16-тата минута и от там ли да започна с търсенето на проблема?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Акумулатор или?
lpfc1990 написа:....
Колега , първо трябва да се установи дали има утечка (най -вероятно има щом казваш , че акумулатора пада за 5 дни). След това просто да се установи от къде е утечката - вадят се един по един предпазителите , докато утечката евентуално отпадне .... ако не отпадне при сваляне на предпазителите , то тогава остава проблема да е в консуматорите , които не са през предпазител - стартер, алтернатор (сравнително рядко проблема е от тях).
Този проблем е коментиран многократно и решението му е елементарно (дори човек да не е много в час с нещата ).
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Акумулатор или?
Благодаря за отговора колега,ще поразровя темите да видя повече пояснение, втория акумулатор не е каран и не изкара и 4 дни и го пробвах да запали и му падна тока с завъртането на стартера.А относно заключването след 16 - тата минута,ако не се заключва колата след този интервал - това означава ли,че има проблем с модулта който отговаря затова - нали това е целта на "заспиването" - всички модули да се изключат?
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Акумулатор или?
lpfc1990 написа:Благодаря за отговора колега,ще поразровя темите да видя повече пояснение, втория акумулатор не е каран и не изкара и 4 дни и го пробвах да запали и му падна тока с завъртането на стартера.А относно заключването след 16 - тата минута,ако не се заключва колата след този интервал - това означава ли,че има проблем с модулта който отговаря затова - нали това е целта на "заспиването" - всички модули да се изключат?
При мен се оказа таралежа и ченджъра от багажника.Таралежа не работеше коректно прекъсваше а чейджъра си бъркаше дисковете сам без колата да работи

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Акумулатор или?
lpfc1990 написа:Благодаря за отговора колега,ще поразровя темите да видя повече пояснение, втория акумулатор не е каран и не изкара и 4 дни и го пробвах да запали и му падна тока с завъртането на стартера.А относно заключването след 16 - тата минута,ако не се заключва колата след този интервал - това означава ли,че има проблем с модулта който отговаря затова - нали това е целта на "заспиването" - всички модули да се изключат?
След 16-тата минута всички модули трябва да заспят. Независимо дали си заключил/пуснал алармата или не.
Разбира се това на затворени врати.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Акумулатор или?
gelermoto написа:lpfc1990 написа:Благодаря за отговора колега,ще поразровя темите да видя повече пояснение, втория акумулатор не е каран и не изкара и 4 дни и го пробвах да запали и му падна тока с завъртането на стартера.А относно заключването след 16 - тата минута,ако не се заключва колата след този интервал - това означава ли,че има проблем с модулта който отговаря затова - нали това е целта на "заспиването" - всички модули да се изключат?
При мен се оказа таралежа и ченджъра от багажника.Таралежа не работеше коректно прекъсваше а чейджъра си бъркаше дисковете сам без колата да работи
С махане на бушони ли намерихте консуматорите?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Акумулатор или?
metodi80 написа:lpfc1990 написа:....
Колега , първо трябва да се установи дали има утечка (най -вероятно има щом казваш , че акумулатора пада за 5 дни). След това просто да се установи от къде е утечката - вадят се един по един предпазителите , докато утечката евентуално отпадне .... ако не отпадне при сваляне на предпазителите , то тогава остава проблема да е в консуматорите , които не са през предпазител - стартер, алтернатор (сравнително рядко проблема е от тях).
Този проблем е коментиран многократно и решението му е елементарно (дори човек да не е много в час с нещата ).
Констатирахме утечка след 16-тата минута от 0,08А играеща от време на време до 0,10А .Хващането на проблемния модул с махането на бушоните е следващото което ще се опитам.Мултицета на коя клема на акумулатора трябва да го вържа - на плюсовата или минусовата и замерването ще го правя с щракнат палец на багажника,изключени плафони,както и подпрян палеца на лампата на жабката и заключени врати при отворена пасажерска врата.След 16-тата минута при ваденето на всеки бушон и връщането му на мястото няма ли да се наруши заспиването на колата?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Акумулатор или?
Няма значение на коя клема, по принцип по-лесно е на минусовата, трябва да се спазва поляритета при закачането на уреда (амперметъра). Всичко може да се прави при отворени врати и багажник, разликата е че до 16-тата минута консумацията ще е по-голяма от колкокото ако всичко е затворено, иначе казано колата заспива и при отворени врати и багажник и каквото и да било друго включено. Възможно е като се махне някой бушон и при обратното му поставяне колата да се събуди и ще трябва да се чака пак да заспи. И така до като се открие от къде е утечката.
Ето тука има разни писани работи.
Хубаво е да се пише на едно място за един и същ проблем, така в една тема се събира възможно най-много информация за даден проблем. Само на тази страница станаха вече 2-3 теми за утечката, а съм сигурен че има из раздела (Е39) още поне 5-6 ако не и повече.
Ето тука има разни писани работи.

Хубаво е да се пише на едно място за един и същ проблем, така в една тема се събира възможно най-много информация за даден проблем. Само на тази страница станаха вече 2-3 теми за утечката, а съм сигурен че има из раздела (Е39) още поне 5-6 ако не и повече.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Акумулатор или?
Колега, аз пък щях да ти пиша да си погледнеш старият акумулатор от скритите менюта -говорим за Е39-ката ..та, погледни си на колко волта ти пада напрежението при самото завъртане на стартера. Аз така моя акумулатор го хванах , че издъхва- на осем години е акумулатора и точно преди края на зимния сезон ме предава.... Ти си сменил с нов акумулатор .. Иначе във всички БМВ-та ако при въртене на стартера волтажа падне под 8.6 волта, няма палане-така е направена системата, а това се случва при заминал акумулатор. Примерно в първият момент когато си е студена,понеже и си подгрява ,а аз не съм с реотанче а ми светва надпис на борда ''free heating'' си пали от четвърт и нямаш проблем ,защото за толкова има да врътне автомобила и примерно отивате до магазина, да ама автомобила още не е загрял , ама тъкмо е минала 50 градуса и вътре се е включил на макс-а вентилатора за отопление и вие трябва да го загасите.... Междувременно ако следите волтажа в първите моменти след запалване на слаб акумулатор вдига до 12.5 и чак след каране около 20 км и то бързо стига до 13.9 -14 волта . Та, така предстои ми смяна на акумулатор и закупуването на нов. Я някой да ми каже трябва ли да правя нещо по електрониката на автомобила, че някъде бях чел,че някой казваше че трябвало да се препрограмира електрониката за да може автомобила да разбере, че е с нов акумулатор и да не го пълни така както е пълнил старият или това се отнася за е60-то ..Оф, малко взех вече да ги забърквам нещата, че тука от няколко месеца въртя и едно е60 , пък от време на време и на една друга е34-ка се качвам ...И малко нещата взеха да се объркват при мен - различни автомобили, различно поведение , различни неща при смяната и вече взех малко да се ошашасвам като най-ми е криво с е60-цата ..
Уж по-нова ама нещо не ме кефи този автомобил . Първо ми изглежда по-тясно от е39-ката отзад, второ самите врати и копчета по вратите са направени по-дървено , трето - усещането да се возиш отзад е по-гадно и някак си го няма усещането , че се возиш в голям автомобил както е примерно при е39-ката ...Явно направо е60-цата трябва да си е прескочим и направо да скачаме на ф10-ката ..Малко се отклонихме от темата ,ама просто да споделя ..

Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Акумулатор или?
Акумулатора е на 1 година и 4 месеца,след като го бутна го оставих на акумулаторджия да го замерят и да проверят всичко дали му е наред - хем периодична завера на гаранцията.Отделно ми бутна колата и оборотен Bosch Sylver ,повечето ел.майстори не им се занимава това с бушоните или незнаят и немога да уцеля на читав майстор и накрая след толкова четене май остана да си купя свестен мултицет и да направя сам процедурата с ваденето на бушоните.Утечката не е огромна,но факт е ,че не е в нормите, а е двойна от нормалното.Някои майстори ме разубеждават да не съм е взимал на присърце,но не е нормално в по-студено време да отива акумулатора,отделно ако си купува акумулатор от непознат немогат да ми заверят гаранцията с 0.08 А консумация.
- spetz
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d
Re: Акумулатор или?
Колеги, изчетох темата преди дни, имах същия проблем, акумулатора падаше за 1 нощ. Понеже предимно нарочват всички таралежа, го смених и нямаше никаква промяна. Сътветно отидох на диагностика при жичкаджия и човека хвана утечка 1.2 ампера от алтернатора. Отидох при алтернаторджиите на пресечката на улиците Симеон и Антим I. Свалиха алтернатора и се оказа, че му е пробил диодния блок. Оправиха проблема с алтернатора и вече всичко е наред.
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани