Загуба на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Загуба на антифриз
би следвало да мокри като заработи или след като е загряла..
знам ли .. следи ги тия дни
знам ли .. следи ги тия дни
Re: Загуба на антифриз
Вижда се, че е мокро след като е изтинал двигателя... Клоня повече към това, че се стича от обезвъждушаването и оливането..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Загуба на антифриз
аз като обезвъдушавам винаги се стича там и в началото се панирах че ми е спикан радиатора.. за малко да си купя разширител преди няколко месеца така
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Загуба на антифриз
Не и ли поставихте вече диагноза колега , и колко вода ти губеше . За време , за километри , количество ?
За милиони-няма закони.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Загуба на антифриз
petiooo написа:Не, дори аз мисля, че са мноко меки... Майсторът ми каза, че точно така трябва да са.. Минах около 60-70км с яко настъпване, и като я оставих да изстине след час забелязах, че съска тихичко. Изчаках да изстине отворих я и огледах много хубаво капачката нямяше нито пукнато, нито счупено, поразклатих я е тропаше лекичко.. по това разбрах, че клапанчето работи, а майстора ми каза, че това е нормално защото от там изспуска налягането.. За тези 60-70км нивото спадна доста.. обяснявам си го, че е заради въздуха, където обезвъждушавахме.. Тази сутрин, колата беше изстинала напълно, нивото беше под максимума 2-3пръста.. Направих го пак на макс и след като минах 30км я оставих да изстине хубаво.. Направи ми впечетление, че нивото сега е много, малко под максимума, а който и да питам всеки ми казва, че бмв-тата винаги държат нивото под максимума и колкото и да го пълниш то си го сваля до там! Сега пробвах на напълно студен мотор.. пак се чува някво съскане...
На баба им хвърчилото на всички майстори и останалите, които обясняват как било при БМВ и да си скъсат дипломите, ако изобщо имат някакви.
1. Охладителната система при БМВ е проектирана да работи под налягане. При бензиновите мотори - 2 атмосфери, при дизелите - 1,4 атмосфери.
2. Охладителната система е затворена и пълна с течност. Когато двигателят загрее до работна температура, налягането в системата е по-високо от атмосферното и ако маркучите не са "твърди" значи в системата има въздух или охлаждащата течност е по-малко от необходимото.
3. Причините за въздух в системата и понижено ниво на охладителната течност обикновено са леки течове от свързващите съединения или наработещ клапан на капачката на разширителния съд. Колкото и да се притягат скобките, с течение на годините каучукът, от който са направени гумените съединения по системата, се е "изпекъл" и е загубил голям процент (до 90%) от еластичността си.
4. Относно капачката - само нова от представител на БМВ, не е толкова скъпа. Преди подмяната е добре да се огледа, дали двете гумени уплътнения на самата капачката са на местата си. Ако някое липсва системата се явява отворена и клапанът е безполезен, което може да е причина за съскащия звук.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Загуба на антифриз
А нормално ли е колкото и антифриз да наливам, да си го сваля малко, по малко на едно ниво, колега! 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Загуба на антифриз
ако има въздух е голяма игра.. сутрин е с ниско ниво, после докато отвори термостата покачва доста, а като отвори нивото е някъде надолу пак..
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Загуба на антифриз
купете си Мерцедес с тия обеснения тука лошо да му стане на човек от бмв 

За милиони-няма закони.
Re: Загуба на антифриз
ares2 написа:ако има въздух е голяма игра.. сутрин е с ниско ниво, после докато отвори термостата покачва доста, а като отвори нивото е някъде надолу пак..
А, ако е останало малко въздух, с карането няма ли да се обезвъздуши сама системата.. На мен лично, колкото и антифриз до долея, ми го сваля на едно ниво!
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Загуба на антифриз
С каране няма да се обезвъздуши сама,не рискувай.Ела да я видим тази кола дето толкова те мъчи ако искаш на ЛС пиши да се разберем.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Загуба на антифриз
petiooo написа:ares2 написа:ако има въздух е голяма игра.. сутрин е с ниско ниво, после докато отвори термостата покачва доста, а като отвори нивото е някъде надолу пак..
А, ако е останало малко въздух, с карането няма ли да се обезвъздуши сама системата.. На мен лично, колкото и антифриз до долея, ми го сваля на едно ниво!
Пуши ли отзад бяло? Някакъв гаден мирис от пушека, подуши го.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Загуба на антифриз
Не мога да преценя, пушекът ми изглежда нормален! Само ми прави впечетление, че като мине на газ, пушека мирише много на газ, но мисля, че е нормално.. нищо, че другата кола не мирише толкова на газ, когато е на газ!! Кога да подуша пушека, на топла или студена кола.. или няма значение!!
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Загуба на антифриз
Провери на студен двигател сутрин ако отвориш капачката и съска значи или не е обезжъздушена или има вероятност да е главата.Но първо смени капачката 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Загуба на антифриз
don't be написа:купете си Мерцедес с тия обеснения тука лошо да му стане на човек от бмв
Колега то ,не е до колата няма значение каква е.Нормално колегата е взел ,някоя изтърбушена барака за малко пари и сега се опитва да я стегне..До сега един колега с поддържана кола ,не съм видял да се оплаче..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Загуба на антифриз
до къде я докара?
при мен тече над скоростна кутия.. и веднага съхне ако ен го загледаш.. нищо друго няма никъде.. за две седмици каране всеки ден е изтекло почти 700 мл. което си е доста
при мен тече над скоростна кутия.. и веднага съхне ако ен го загледаш.. нищо друго няма никъде.. за две седмици каране всеки ден е изтекло почти 700 мл. което си е доста
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани