540i - от къде да търся?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i - от къде да търся?
Както и за другите коли втора употреба така и за Е39 540i с пълна сила важи въпроса за късмета при покупката на дадената кола. В момента на покупката всичко може да е 6 но в последствие да почнат разните проблеми и проблемчета. На този двигател M62 както казаха нагоре колегите детските болести ако може да се нарекат такива са: гарнитури, клапан картерни газове (не само за М62), казанчето на хидравликата и маркучите му (не само за 540), елементите на охладителната с-ма (важи не само за м62), ваносите ако е ТУ. Елементите на ангренажа, има не една и две теми по чуждите форуми за счупен обтегач на веригата, има мнения че всичко по ангренажа трябва да се сменя на 250000км но цифрата варира незнам точния пробег но е желателно да се ревизира и там всичко че става мармалад. Та май са това в общи линии известните и често срещани болежки.
За разликата във вървенето на ръчка и автомат не мога да кажа нищо че 540 съм карал само автомат. Автомата е по-лесно намираемата 540-ка там идват разходите за евентуално скапаната кутия, която втора употреба би могло да се намери на приемлива цена. Ръчката са дефицитни малко, освен усещането за по-вървяща 40-ка идват периодично (според ръчкането) и едни 1500лв (ориентировъчно) за компелкт феродов и претискателен диск но да речем че няма да се сменя съединителя всеки ден а и за маховика $$ ако е тръгнал
. 540i с ръчна ск. кутия по подразбиране не е галена с перце а от това следва че има и много голяма вероятност за изненади.
Този двигател не е маслояд освен ако има проблем с клапана на картерните газове или е нарушена херметичността на двигателя че тогава стават едни магарии
.
За разликата във вървенето на ръчка и автомат не мога да кажа нищо че 540 съм карал само автомат. Автомата е по-лесно намираемата 540-ка там идват разходите за евентуално скапаната кутия, която втора употреба би могло да се намери на приемлива цена. Ръчката са дефицитни малко, освен усещането за по-вървяща 40-ка идват периодично (според ръчкането) и едни 1500лв (ориентировъчно) за компелкт феродов и претискателен диск но да речем че няма да се сменя съединителя всеки ден а и за маховика $$ ако е тръгнал

Този двигател не е маслояд освен ако има проблем с клапана на картерните газове или е нарушена херметичността на двигателя че тогава стават едни магарии

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: 540i - от къде да търся?
За 500лв, все си мисля че за маслото ще ми стигне. А какви друго обслужване да е че да гълта всеки месец по толкова? Ремонт като дойде, ок, но периодично по толкова?
На Е39 частите, ако струват от 1 порядък, то дали е 520, 523, ..., 540, все ще се хвърлят пари, и по-приятното би било да е за 40-ка. Тук не включвам разхода.
На някой да му е протичал водният радиатор?

На Е39 частите, ако струват от 1 порядък, то дали е 520, 523, ..., 540, все ще се хвърлят пари, и по-приятното би било да е за 40-ка. Тук не включвам разхода.
На някой да му е протичал водният радиатор?

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 540i - от къде да търся?
Ако решиш ,че 535 те устройва ,можем да измислим нещо : viewtopic.php?f=46&t=358668
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540i - от къде да търся?
anttonev написа:За 500лв, все си мисля че за маслото ще ми стигне. А какви друго обслужване да е че да гълта всеки месец по толкова? Ремонт като дойде, ок, но периодично по толкова?![]()
На Е39 частите, ако струват от 1 порядък, то дали е 520, 523, ..., 540, все ще се хвърлят пари, и по-приятното би било да е за 40-ка. Тук не включвам разхода.
На някой да му е протичал водният радиатор?
Само първоначалното обслужване ще е по-скъпо, защото включва освен маслото и всички филтри (маслен, бензинов, въздушен, на купето), всички течности (спирачна, хидравлична, антифриз, на скоростна кутия, на дифа), клапан картерни газове, спирачни маркучи, накладки и евентуално дискове, ремъци и ролки. Сигурно пропускам нещо. Приготви си поне 1000-1500 лева. И това е ако не излезе нещо непредвидено за ремонт...
...след това както вече писах 500 кинта на месец ще са предостатъчно.
Има няколко места от които може да протече охладителната система. Някои от тях са по-тегави за локализиране и отстраняване, но не е нещо скъпо. Самият радиатор много рядко теква, ако е оригинален.
За цените на частите и консумативите можеш да се ориентираш в специалната тема в подфорума.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: 540i - от къде да търся?
Има много забавни типове вьв този форум..... Като почнете да се изхвьрляте като ч..ия на пяськ с тези 500 ...1000лв на месец... Колко от вас отделят по 500лв на месец за обслуване? Смяна на масло 5/40 с маслен вьздушен излиза 200лв... Смяна масло скорости...около 400лв... (а маслото не бих го сменил ако скоростите са перф) Мисля че най-голямия разход(в зависимост от изминатите км ) е разхода за гориво.... Не плашете момчето.. 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: 540i - от къде да търся?
Alexch написа:...
Само първоначалното обслужване ще е по-скъпо, защото включва освен маслото и всички филтри (маслен, бензинов, въздушен, на купето), всички течности (спирачна, хидравлична, антифриз, на скоростна кутия, на дифа), клапан картерни газове, спирачни маркучи, накладки и евентуално дискове, ремъци и ролки. Сигурно пропускам нещо. Приготви си поне 1000-1500 лева. И това е ако не излезе нещо непредвидено за ремонт...
...след това както вече писах 500 кинта на месец ще са предостатъчно.....:
За обслужването след покупката - да ще е необходима по-голяма сума, както и при евентуален ремонт в последствие. Но какво обслужване би се правило ВСЕКИ месец че и суми от порядъка на 500лв. че и по-малко, да гълта


- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540i - от къде да търся?
Аз имам читава, правих и мотора при Кольо в люлин и реглаж окачване и някои други дреболии при Милен в суходол в първото тримесечие на годината.
Черна, пълен М-пак(като изключим декоративни лайстни) оригинален с генерацията.
Исках да си взема М5 но не успях да си намеря, а намерих тази 540, почнах да си я правя и тогава си намерих М5, което от скоро вече не притежавам.
Тия 500лв къде са писали по-горе са си доста пари на месец, това е повече от 2 резервоара. Но според зависи кой как и колко кара.
Черна, пълен М-пак(като изключим декоративни лайстни) оригинален с генерацията.
Исках да си взема М5 но не успях да си намеря, а намерих тази 540, почнах да си я правя и тогава си намерих М5, което от скоро вече не притежавам.
Тия 500лв къде са писали по-горе са си доста пари на месец, това е повече от 2 резервоара. Но според зависи кой как и колко кара.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 540i - от къде да търся?
Не сте чели темата по-назад
Автора пита дали 500 лв. средно месечно (без горивото!) ще му стигат за поддръжката. Просто трябва да знае, че само първоначално ще трябва да се бръкне повече. То е ясно, че после няма да гълта по толкова.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 540i - от къде да търся?
ок 500лв месечна поддръжка
да не е жена да му купуваш превръзки всеки месец.
Това не е правилен въпрос, инъче би следвало всеки месец да сменяш/ремонтираш нещо. Би трябвало да пита за годишна, която оценка(парична стойност) ще е индивидуална при всеки екземпляр, дори при всеки собственик ако екземпляра е един и същ.
Каквато и сметка да си правиш едва ли ще се доближи до реалната, като вариацията може да е положителна(да имаш по-малки разходи от очакваните) или отрицателна.
Както колегите са отбелязали по назад автомобила е здрав като модел. Много хора са на мнение че е39 си е последния истински авомобил, нагоре са лукс ама алуминки. Общо взето оригиналните части не са скъпи, но някои са попаднали под ударите на активния маркетинг, като например свещите. Понеже са сложили щампа БМВ на НГК/Бош свещ и я продават за 45лв/бр.
Не всички части оправдават цените си в зависимост кой ги продава.

Това не е правилен въпрос, инъче би следвало всеки месец да сменяш/ремонтираш нещо. Би трябвало да пита за годишна, която оценка(парична стойност) ще е индивидуална при всеки екземпляр, дори при всеки собственик ако екземпляра е един и същ.
Каквато и сметка да си правиш едва ли ще се доближи до реалната, като вариацията може да е положителна(да имаш по-малки разходи от очакваните) или отрицателна.
Както колегите са отбелязали по назад автомобила е здрав като модел. Много хора са на мнение че е39 си е последния истински авомобил, нагоре са лукс ама алуминки. Общо взето оригиналните части не са скъпи, но някои са попаднали под ударите на активния маркетинг, като например свещите. Понеже са сложили щампа БМВ на НГК/Бош свещ и я продават за 45лв/бр.
Не всички части оправдават цените си в зависимост кой ги продава.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: 540i - от къде да търся?
синята на обявата е на мой приятел,а предишния и собственик ми е комшия.Колата от много много години се гледа като дете.Но хората имат възможности и им дреме.Момчето я продава,защото му е омръзнала,а не че му трябват пари и затова цената е такава
Реално тя май има всичко

ТДС - Турбо Див Селянин
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: 540i - от къде да търся?
Следя темата с интерес,защото от скоро имам 540, по което единствените ми разходи са 2*4 Евро за течност на чистачките - ОСВЕН ГОРИВОТО!!!А вече имам над 3000км! От Портсмут до Бг и малко в БГ.
Очаквах да разбера колко ще ми струва обслужването и какво се сменя. Забелязвам че в темата пишат малко хора имащи V8,(2) което не означава че, другите не са запознати, разбира се
Ако тази - или която и да е друга кола преди 2000г. - се поддържа с 500лв. на месец...направо я натоварвам на рогата на някой мотокар и в дерето. 6000 на година за поддръжка
... алоо
Някоко думи към колегата който търси V8 - с каквото и перце да я галиш няма да свалиш разхода под 12!!! Звукът в колата предразполага да я натискаш - едва ли нормално ще имаш и този разход.
12/100 - извънградско, 20+/100 градско, ако някой ден се събудиш с адски махмурлук от морето и решиш да се прибираш на автопилот с 100км. -110км. по Бойковата магистрала към София тогава може и да даде този така мечтан 8,9/100 който го пише на книга.
Ръчка или автомат?? +1 за Автомат - особено ако е 5 скоростния.
Очаквах да разбера колко ще ми струва обслужването и какво се сменя. Забелязвам че в темата пишат малко хора имащи V8,(2) което не означава че, другите не са запознати, разбира се

Ако тази - или която и да е друга кола преди 2000г. - се поддържа с 500лв. на месец...направо я натоварвам на рогата на някой мотокар и в дерето. 6000 на година за поддръжка

Някоко думи към колегата който търси V8 - с каквото и перце да я галиш няма да свалиш разхода под 12!!! Звукът в колата предразполага да я натискаш - едва ли нормално ще имаш и този разход.
12/100 - извънградско, 20+/100 градско, ако някой ден се събудиш с адски махмурлук от морето и решиш да се прибираш на автопилот с 100км. -110км. по Бойковата магистрала към София тогава може и да даде този така мечтан 8,9/100 който го пише на книга.
Ръчка или автомат?? +1 за Автомат - особено ако е 5 скоростния.
Re: 540i - от къде да търся?
Колега, то ти си минал само 3к км и то магистрала - какво очакваш, че трябва да смениш? Това със сменянето е и доста относително и много зависи от това, кой колко разбира и колко пари му се дават за колата.
Аз лично си го признавам, че прекалявам с подръжката, но 6000 лв на година не е нищо нереално.
За има, няма 1г. (около 20к км) съм налял следното:
Гумено каре
Щанги преден мост (задните)
Гумени тампони на щангите (предните) преден мост
Спирачки - дискове и накладки (преден и заден мост)
на задният мост (буренца или както там му се казва)
странични огледала - бяха започнали да потъмняват
до тук съм грубо около 1,1к (и това са само части).
задават се:
лагер (предно дясно колело) - брой ги два
сваляне на ск.кутия - акс. лагер вече е пътник, ама като се свалят скоростите, по - добре да направя и съединителя
задният мост го усещам, че се "носи" - 4те тампона задължително, сигурно има и още нещо
има и леки вибрации по купето - тампони на мотора и тампони на ск. кутия
и сигурно ще стигна 2к (и това са пак само пари за части).
Да не говорим за оправяне на ръждата - има на няколко места леки наченки, праговете на вратите, самите прагове
Разходите за полиране, чистене на кожата и т.н. изобщо не ги броя, както и разходи за смяна на ремъци, свещи, масла, сп. течност, филтри и т.н.
Е мога да ги пиша за другата година ама са си разходи. И всичко това за едно уж запазено е39.
Така, че всичко е относително и много зависи от това, колко ти се налива в колата. А цените са в....€.
Аз лично си го признавам, че прекалявам с подръжката, но 6000 лв на година не е нищо нереално.
За има, няма 1г. (около 20к км) съм налял следното:
Гумено каре
Щанги преден мост (задните)
Гумени тампони на щангите (предните) преден мост
Спирачки - дискове и накладки (преден и заден мост)
на задният мост (буренца или както там му се казва)
странични огледала - бяха започнали да потъмняват
до тук съм грубо около 1,1к (и това са само части).
задават се:
лагер (предно дясно колело) - брой ги два
сваляне на ск.кутия - акс. лагер вече е пътник, ама като се свалят скоростите, по - добре да направя и съединителя
задният мост го усещам, че се "носи" - 4те тампона задължително, сигурно има и още нещо
има и леки вибрации по купето - тампони на мотора и тампони на ск. кутия
и сигурно ще стигна 2к (и това са пак само пари за части).
Да не говорим за оправяне на ръждата - има на няколко места леки наченки, праговете на вратите, самите прагове
Разходите за полиране, чистене на кожата и т.н. изобщо не ги броя, както и разходи за смяна на ремъци, свещи, масла, сп. течност, филтри и т.н.
Е мога да ги пиша за другата година ама са си разходи. И всичко това за едно уж запазено е39.
Така, че всичко е относително и много зависи от това, колко ти се налива в колата. А цените са в....€.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 540i - от къде да търся?
Ще объркате човека (хората) и съвсем няма да знаят какво гледат по тия коли. Автоматът на този модел Е39 е само 5-степенен, а ръчната скоростна кутия е само 6-степенна. Няма разновидности.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: 540i - от къде да търся?
Искам само да кажа, на тези които имат мерак да си взимат V8, ПОМНЕТЕ че веригата също е консуматив! И като си вземете една 12-18 годишна кола, тя е карана преди вас. И не е карана само 150х км. Особено ако е пълна с екстри. Те хората не си купуват такива коли да им правят по 2-3х км на година, веднъж до морето и на ски.
За това, че не смених веригата с ролките и обтегачите, дадох още 6к лева!
За това, че не смених веригата с ролките и обтегачите, дадох още 6к лева!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 540i - от къде да търся?
xela написа:Искам само да кажа, на тези които имат мерак да си взимат V8, ПОМНЕТЕ че веригата също е консуматив! И като си вземете една 12-18 годишна кола, тя е карана преди вас. И не е карана само 150х км. Особено ако е пълна с екстри. Те хората не си купуват такива коли да им правят по 2-3х км на година, веднъж до морето и на ски.
За това, че не смених веригата с ролките и обтегачите, дадох още 6к лева!
Е то е задълже да смени гарнитурите капаци на клапаните и от там може се поотвори се видят веригите и бананите , за да се знае дали е сменяно някога

57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани