Неоправяема хидравлика!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.08.2012

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от riMiZark » 05 Авг 2013, 10:03

Здравей колега, ОПРАВИЛИ ХИДРАВЛИКАТА!!! Имам абсолютно същия проблем.В моя случаи рециклирах хидравличната помпа преди месец, като и мериха налягането и казаха, че тя работи перфектно като хидравличен компонент и проблема нее в нея. Несъм сменял казанчето но съм го мил няколко пъти до перфектност като и филтъра е измит и чист. Нямам течове от маркучите както и нямам течове от реиката, нямам и балончета с въздух ж маслото! Сменял съм маслото поне 4 пъти в рамките на тази година като говорим за масло castrol dex 3, пробвах и с масло от ford atf (power fluid) като литъра на това масло беше към 50 лв, слагали го на range rover. Единствената разлика която усещам в поведението на хидравликата е че когато времето е студено или колата още не е загряла хидравликата е по мека помпата е доста по тиха отколкото когато колата загрее. Ясно ми е че маслото става по рядко , но немога да си обясня защо тази пуста хидравлична система вие така. Когато колата е вдигната и въртим гумите (източваме маслото от реиката, като сме хванали гумите и ги въртим в крайни положения) не се усеща никакво усилие или затягане, че да тормози така помпата!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.12.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i - e39
Детайли за колата: Engine M54
Displacement 2.20
Power 125

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от freestyler86 » 21 Сеп 2013, 1:17

Здравейте Колеги,

Мисля, че имам същия проблем! Ще пробвам да опиша симптомите, а ако можете да ми кажете дали е възможно да е това ще е супер!

Виенето се появява при малко по остър десен завой, на ляв завой по рядко се появява. Когато въртя волана от крайно ляво в крайно дясно виене няма. Колата я карам от около два месеца и последните 1-2 седмици се появи това виене. Също така от време на време ми се струва че и гласа на двигателя се променя когато виенето е по силно.

Ще се радвам да чуя вашите мнения.

П.С. Можете ли да ми кажете къде се намира резервоара с хидравличното масло?

Колата е BMW 520i - 2002
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от ivoo » 22 Сеп 2013, 8:04

freestyler86 написа:
П.С. Можете ли да ми кажете къде се намира резервоара с хидравличното масло?


Ами ще трябва да излезеш от купето и да отвориш капака колега . :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от Z3Ro* » 22 Сеп 2013, 14:18

Помпата може да вие и ако нещо я товари. Преди месец гледах едно "Дукато", беше без хидравлика и се усещаше как волана му затяга при завой наляво... Оказа се, че причината са лагерите в тампоните на амортисьорите, сменихме ги и повече нямаше проблеми.
Последна промяна Z3Ro* на 09 Окт 2013, 23:19, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.12.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i - e39
Детайли за колата: Engine M54
Displacement 2.20
Power 125

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от freestyler86 » 22 Сеп 2013, 20:30

Здравейте,

Благодаря за информацията за местоположението на казанчето(мислих си че е нещо друго). Оказа се че едната скоба на единият от маркучите е разхлабена и от там е изтекло маслото, беше останало съвсем малко, едва покриваше филтъра. Източих останалото (цвета му беше червеникав, което е добре) и налях ново масло.

Резултата: за сега това скърцане изчезна, надявам се да е отстранен проблема и дано не се е повредила помпата докато е работила с минимум масло.

Ще се възползвам от поста си и ще попитам нещо друго (междувременно ще потърся из форума) ако някой знае да каже. При съвсем леко натискане на педала на гъста се чува едно изпускане на въздух от двигателя, след това изчезва. Може би при ход на педала от 1-1,5см се чува това изпускане на въздух и после изчезва. Ако някой знае нещо по въпроса, нека каже!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от Lawmaker » 23 Сеп 2013, 8:11

При подаване на газ се отваря дроселовата клапа и притваря стъпковия мотор. При притварянето, въздуха като минава през него-свисти. Като натиснеш още газта, стъпковия мотор затваря напълно и свистенето изчезва.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 14.12.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i - e39
Детайли за колата: Engine M54
Displacement 2.20
Power 125

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от freestyler86 » 23 Сеп 2013, 20:28

Благодаря за бързият отговор относно това свистене! :) :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.08.2012

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от riMiZark » 08 Окт 2013, 17:24

Здравейте колеги , както споменах по горе и аз има може би същият проблем както колегата Били. Та казваме какво може да тормози помпата, като се замисля нищо не би трябвало да тормози помпата та нали тя самата примерно на 1000 оборота прави налягане 110 бар. ,значи на 5000 об. ще прави примерно 200 бар. и именно затова е сложен и този клапан в нея да регулира налягането като не позволява от помпата да излиза по високо от нормалното налягане. Клапана е поставен така, че когато помпата вдигне повече от нужното клапана се отваря и връща излишното налягане към началото на помпата от където тя самата засмуква маслото, тази връзка е в самата помпа. И като се замисля какво означава помпата да бъде натоварена, ами тя постоянно е под огромен товар постоянно гъчи здраво и си мисля, че ако се запуши изхода към рейката , тя пак трябва да си работи и да си върти маслото в нея. просто няма логика помпата да се товари защото тя си е постоянно под товар. Моята я гледаха веднъж един майстор смени и елипсата защото лопатките били изяли малко от елипсата която се явява статор, но пак виеше след това и майстора ми върна парите и каза ,че това неможе да е от рейката защото го бях попитал и за този вариант. След това отидох до Сливен , хората я закачиха отвориха викат супер е работи прави налягане, викат като се закачи на колата може нещо лагера да вие от опъването на ремъка, викам сменяйте. А моят бе капсолован затова предния майстор него беше сменил. И така лагера сменен за 110лв и помпата пак си вие. Ако греша за принципа нещо ме поправете ама то не е човешко :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от ares2 » 15 Ное 2013, 23:19

колеги тоя филтер в казанчето сменя ли се? и дали да си сменя течността? сега като е студено рейката ми не е доволна нещо и попрескача докато загреее колата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от m@rtin » 03 Авг 2014, 16:36

meha написа:Човече,обясних ти доста подробно няколко пъти вече,ти продължаваш да се чудиш! Или четеш между редовете или и и хабер си нямаш от колата която правиш :dunno:

Ще го направя за последно и се надявам да не продължи да се разводнява темата надолу,защото стана една голяма боза :idea:


Търсиш букса с 2 кабела,някъде около рейка ти,ако не намериш такав,вземи една букса и прекарай 2-та кабела до GM модула и там ги връзваш по следния начин

от буксата на рейката 1 pin=>9pin на GM черен/бял
oт буксата на рейката 2pin=>11 pin на GM черен/червен

Тази букса я мушкаш в буксата на новата рейка която си взел вече със сервотроник :!:

След което пробвай дали работи сервотроника,ако не работи трябва да промениш с NCS няколко реда от кодировката на колата в GM-a


ТОВА Е,ако не ти е ясно,не пипай нищо да не плачеш после :idea:


Здравейте , мисля да монтирам сервотроник на кола която е с обикновенна рейка.
Някъде из темите бях прочел че се пуска още един кабел от таблото до GM модула(който трябва да е GM HIGH ) , има ли такова нещо или само тези
2 кабела са необходими за да стане цялата процедура ??
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от zAcK » 06 Авг 2014, 9:06

ares2 написа:колеги тоя филтер в казанчето сменя ли се? и дали да си сменя течността? сега като е студено рейката ми не е доволна нещо и попрескача докато загреее колата


За казанчето на хидравликата и хидравличната течност ли питаш :shock:
Ако е за същото, не случайно вдигнах старите теми, че има хора, които такива неща не правят, нямало смисъл, или пестели :shock: :banghead:

Ето тук има доста изписано по въпроса:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=90019

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=138065
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от ares2 » 06 Авг 2014, 11:56

може ли някои да препоръча за хидравлика от 97' - 98' каква течност да купя?
искам да долея или дори да я заменя до колкото е възможно
на капачката ми пише АТФ онли
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от zAcK » 06 Авг 2014, 12:27

ares2 написа:може ли някои да препоръча за хидравлика от 97' - 98' каква течност да купя?
искам да долея или дори да я заменя до колкото е възможно
на капачката ми пише АТФ онли


Какво не разбра от написаното? Ако не вярваш на писанията ни, ходи в BMW.
Цените на маслото за хидравликата в BMW са идентични на тези в магазините!
Миналата седмица ги проверявах! :bchug: Пък и ти трябва литър. Няма смисъл от тънки сметки :banghead:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от m@rtin » 09 Авг 2014, 20:34

m@rtin написа:
meha написа:Човече,обясних ти доста подробно няколко пъти вече,ти продължаваш да се чудиш! Или четеш между редовете или и и хабер си нямаш от колата която правиш :dunno:

Ще го направя за последно и се надявам да не продължи да се разводнява темата надолу,защото стана една голяма боза :idea:


Търсиш букса с 2 кабела,някъде около рейка ти,ако не намериш такав,вземи една букса и прекарай 2-та кабела до GM модула и там ги връзваш по следния начин

от буксата на рейката 1 pin=>9pin на GM черен/бял
oт буксата на рейката 2pin=>11 pin на GM черен/червен

Тази букса я мушкаш в буксата на новата рейка която си взел вече със сервотроник :!:

След което пробвай дали работи сервотроника,ако не работи трябва да промениш с NCS няколко реда от кодировката на колата в GM-a


ТОВА Е,ако не ти е ясно,не пипай нищо да не плачеш после :idea:


Здравейте , мисля да монтирам сервотроник на кола която е с обикновенна рейка.
Някъде из темите бях прочел че се пуска още един кабел от таблото до GM модула(който трябва да е GM HIGH ) , има ли такова нещо или само тези
2 кабела са необходими за да стане цялата процедура ??


Някой който е слагал сервотроник няма ли да сподели?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Неоправяема хидравлика!!!

Мнение от kalingk » 09 Авг 2014, 23:14

Пуска се и 3ти от таблото до гм модула.за да може според скоростта на колата да става по стегнат при по висока скорост.Иначе може и без него,но както се върти на място така ще бъде и при 180км

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook