МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин
milenskia525 написа:Dimitroff написа:Колега...няма как от помпа за високо налягане да работи колата на 5 цилиндъра...
Така е разбира се,но жалко е като има такива хора,които се обаждат неподготвени и само подвеждат хората,а да не казвам че в много случаи се харчат и доста парички за няма нищо!
Неподготвен си ти - аз съм чел колата на място - показанията на дюзата бяха критични, колата работи на 5 цилиндъра.
Към автора на темата - колега - не виждам причина да се свалят останалите 5 дюзи и да се проверяват - това си е твоя воля ?!
Когато ми се обади по телефона и ми обясни, че като поработи колата заработва на 6 цилиндъра (единият път в 22:30...аз живея за колата ти-да знаеш!!) те посъветвах да се направи тест с колби ПРЕДИ да се свалят дюзите - просто за да се потвърди, че проблема е във въпросната дюза!
Грешки свързани с помпата и предналягане нямаше , но аз въпреки това гледах налягането, което дава - напълно нормално - затова и казах, че трябва да направиш един тест с колби на дюзите и ще стане ясно дали съм прав или не.
2 дни по-късно ти ми звъня и ми каза, че сте свалили дюзаТА и и правите тест с колби... помниш ли какво ти казах аз - "е как и правите тест с колби на свалена дюза???"...аз лично нямам идея как се прави тест с колби при вече свалена дюза?! (нямам представа и защо сте я сваляли при положение, че не сте я тествали с колбите на колата и ако е отчела проблем - сваляйте, но ако е наред - няма смисъл).
Вместо да закачите дюзите за 5-6-7 минутки ти си избрал да ги сваляш сам (и 6те!), а после аз съм кривия и виновния...е няма как да стане просто.
Дойдох, прочетох ти колата, казах ти какво трябва да направиш, за да е сигурно и си тръгнах - не съм ти искал пари за услугата!
От там-нататък - ти си си решил какво да правиш (въпреки, че те посъветвах НАЙ-НАПРЕД да се замерят дюзите с тест с колби и тогава да се процедира нататък!).
Сега се опитваш да ме изкараш виновен мен

Теста с колби отнема 5 минутки и е елементарен - ти обаче си решил да не ме послушаш и да сваляш наред...всичките...и после да ми обясняваш, че било трудоемко и сложно...еми...трудоемко е щото си го решил ти - ако ме беше послушал - всичко щеше да свърши за 5 минутки и щеше да е ясно дали е виновна дюзата (която пак казвам - беше в критични стойности - лично аз ти показах и ти се съгласи, а на всичкото отгоре - през цялото време колата работеше на 5 цилиндъра!).
Пак казвам - въпреки, че дюзата имаше много лоши стойности и колата колата работеше на 5 цилиндъра - два пъти ти казах - преди да се свалят - най-напред - тест с колби!!!
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин
LUBO 555 написа:За това се почва винаги от “малкия дявол“
Помпата под седалката не излиза на диагностика,за това е първото,което се проверява,Лесно се намира читава за проба и се сменя за 10 мин.
Не се сърди,че са те подвели.Вярвам не е било умишлено.Колегата с най-добри намерения ти предложи помощ.
Приеми го от положителната страна.
Не се сърдя на никой. Само споменах какво съм направил.
Радвам се,че е било малкия дявол,и че реших проблема само с Помпа и филтър.
Сигурен съм,че момчето е било савсем добронамерено,за да се опита да ми помогне !
Хубав и успешен ден на всички .
Re: МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ !!! НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 2600об/мин
Dimitroff написа:milenskia525 написа:Dimitroff написа:Колега...няма как от помпа за високо налягане да работи колата на 5 цилиндъра...
Така е разбира се,но жалко е като има такива хора,които се обаждат неподготвени и само подвеждат хората,а да не казвам че в много случаи се харчат и доста парички за няма нищо!
Неподготвен си ти - аз съм чел колата на място - показанията на дюзата бяха критични, колата работи на 5 цилиндъра.
Към автора на темата - колега - не виждам причина да се свалят останалите 5 дюзи и да се проверяват - това си е твоя воля ?!
Когато ми се обади по телефона и ми обясни, че като поработи колата заработва на 6 цилиндъра (единият път в 22:30...аз живея за колата ти-да знаеш!!) те посъветвах да се направи тест с колби ПРЕДИ да се свалят дюзите - просто за да се потвърди, че проблема е във въпросната дюза!
Грешки свързани с помпата и предналягане нямаше , но аз въпреки това гледах налягането, което дава - напълно нормално - затова и казах, че трябва да направиш един тест с колби на дюзите и ще стане ясно дали съм прав или не.
2 дни по-късно ти ми звъня и ми каза, че сте свалили дюзаТА и и правите тест с колби... помниш ли какво ти казах аз - "е как и правите тест с колби на свалена дюза???"...аз лично нямам идея как се прави тест с колби при вече свалена дюза?! (нямам представа и защо сте я сваляли при положение, че не сте я тествали с колбите на колата и ако е отчела проблем - сваляйте, но ако е наред - няма смисъл).
Вместо да закачите дюзите за 5-6-7 минутки ти си избрал да ги сваляш сам (и 6те!), а после аз съм кривия и виновния...е няма как да стане просто.
Дойдох, прочетох ти колата, казах ти какво трябва да направиш, за да е сигурно и си тръгнах - не съм ти искал пари за услугата!
От там-нататък - ти си си решил какво да правиш (въпреки, че те посъветвах НАЙ-НАПРЕД да се замерят дюзите с тест с колби и тогава да се процедира нататък!).
Сега се опитваш да ме изкараш виновен мен![]()
Теста с колби отнема 5 минутки и е елементарен - ти обаче си решил да не ме послушаш и да сваляш наред...всичките...и после да ми обясняваш, че било трудоемко и сложно...еми...трудоемко е щото си го решил ти - ако ме беше послушал - всичко щеше да свърши за 5 минутки и щеше да е ясно дали е виновна дюзата (която пак казвам - беше в критични стойности - лично аз ти показах и ти се съгласи, а на всичкото отгоре - през цялото време колата работеше на 5 цилиндъра!).
Пак казвам - въпреки, че дюзата имаше много лоши стойности и колата колата работеше на 5 цилиндъра - два пъти ти казах - преди да се свалят - най-напред - тест с колби!!!
Няма проблеми,не се опитвам да изкарам никой виновен!!!
Съжелявам,че съм имал неблагоразумието да ти звънна в 10:30ч.,но за мен,когато колата има някакаъв проблем,аз не спя и се боря с него денонощно,но това разбира се си е лично мой проблем.
Аз съм си виновен,за свалянето на всички дюзи,но го направих с ПРЕВАНТИВНА цел,защото карам колата от 6 години,и исках да съм сигурен,че всичко с дюзите е наред.
Благодаря за диагностиката,точна беше,вдигнахме стойностите на 6-та дюза до нормалните.
Проблема е разрешен,няма виновни и лоши чувства,всичко е наред!!!
Хубав ден и успешна седмица желая,може да разчиташ на мен също на помощ когато с каквото мога в професионален план,тъй като съм адвокат,и е възможно да мога да съм полезен някога с нещо...

33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани