троши турбината 4 път
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: троши турбината 4 път
да не си спорите за две различни неща
смукателен колектор и изпускателен колектор (генерация)

смукателен колектор и изпускателен колектор (генерация)
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Да използвам темата да не пускам нова.
И аз съм в списъка със заминало турбо
Сигурно има епидемия
Вчера като се прибирах от Пловдив и след един завой, при подаване на газ се чу едно пресвирване все едно превъртя съединителя. Рекох си сигурно си наместих маховика
Обаче отзад започна да пуши леко синьо а колата започна да свири нещо. Спрях на една отбивка и турбото вече не го чувах както преди, чуваше се едно свирене но като на лагер с паднала циментация, едно звънтене или по скоро като просвирване. Както и да е, сега ми предстои ремонт на турбо и дано да става за рециклаж че за ново няма пари!
Имам следните питания:
1. От какво може да е заминало турбото? Нито ми е свирила, нито съм я напъвал, даже карах лекичко. Съмнявам се в клапана, после ще го гледам. Аз ще го рециклирам ама искам да отстраня проблема който го е предизвикал че да няма после "чупи турбо за втори път"
2. Какво трябва да почистя и да сменя преди да сложа новото турбо? Филтър картерни газове е сменен преди 30 хил, ще го сменя макар че предишния го смених на 50 и не беше задръстен като тоя. А тоя с който взех колата направо се беше издул от мръсотии. Маслото ми е на 13 хил, ще го сменя и него! Кулера ще почистя, всмукателен колектор, турбо пътища. Нещо друго пропускам ли?
3. Мога ли да си сваля турбото пред нас, без канал или да търся канал? Тука майсторите не ми вдъхват доверие а и аз имам известни технически знания и умения, не съм с две леви ръце.
Предварително мерси за отговорите колеги!
И аз съм в списъка със заминало турбо


Вчера като се прибирах от Пловдив и след един завой, при подаване на газ се чу едно пресвирване все едно превъртя съединителя. Рекох си сигурно си наместих маховика

Имам следните питания:
1. От какво може да е заминало турбото? Нито ми е свирила, нито съм я напъвал, даже карах лекичко. Съмнявам се в клапана, после ще го гледам. Аз ще го рециклирам ама искам да отстраня проблема който го е предизвикал че да няма после "чупи турбо за втори път"

2. Какво трябва да почистя и да сменя преди да сложа новото турбо? Филтър картерни газове е сменен преди 30 хил, ще го сменя макар че предишния го смених на 50 и не беше задръстен като тоя. А тоя с който взех колата направо се беше издул от мръсотии. Маслото ми е на 13 хил, ще го сменя и него! Кулера ще почистя, всмукателен колектор, турбо пътища. Нещо друго пропускам ли?
3. Мога ли да си сваля турбото пред нас, без канал или да търся канал? Тука майсторите не ми вдъхват доверие а и аз имам известни технически знания и умения, не съм с две леви ръце.
Предварително мерси за отговорите колеги!

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: троши турбината 4 път
ами чувал съм , че турбините са слаби на двулитровите мотори , а и зависи на колко километра е , предишния как е експлоатирал и с какво масло , сменял ли е масления сепаратор...
почисти си интеркулера и останалите турботръби и нов маслен сепаратор както каза...
вдигни я пред вас на трупчета и давай !
пс и маслото 5/30 !
почисти си интеркулера и останалите турботръби и нов маслен сепаратор както каза...
вдигни я пред вас на трупчета и давай !
пс и маслото 5/30 !
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Ами на 240 хил е мотора, маслото ми е такова, 5W30. За турбините и аз съм чувал че са слаби но на фейсовите двулитрови, N47 дето се водят. Те са по малки и изцедени.
От един път изтропа, или нещо я е разбило или просто си и дошъл момента за смяна.
Значи утре я почвам, свалям и давам за рециклиране. Надеждата ми е че става за рециклиране защото я спрях, не съм я карал така, звука е звънлив а не е много разтропан и не пушеше много. Ама това ще се види като я сваля.
От един път изтропа, или нещо я е разбило или просто си и дошъл момента за смяна.


- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
О
т близо 60 хиляди. Но не съм усетил промяна в работата и, нито повече шум, нито нищо. А и не карам колата спортно. Или нещо да я е счупило, някакъв боклук да е засмукала или просто да си е дошло времето на турбината.


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Всичко е долу, свалено! И турбото и колектора и маркучите и кулера. Дайте идея с какво да го чистя колеги! По скоро кулера и колектора. Кулера нямаше масло, омаслен е но вътре нямаше масло да изтича. А по колектора има вътре нагар и мръсотии. На турбинката едната перка е счупена, сигурно това я е разцентровало. Ама къде ли е причината?






- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: троши турбината 4 път
такива работи ги мия с бензин , има и други препарати сигурно , но не съм ползвал . Тази перка , сигурно нещо е преминало , ама какво ... парчето намери ли ?
жалко , щом няма масло в кулера , турбината ти е била здрава до последно , за втулките става въпрос
жалко , щом няма масло в кулера , турбината ти е била здрава до последно , за втулките става въпрос
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Парче не намерих, може и да е изпаднало когато я свалях. Иначе жалко наистина защото си беше добра и не съм имал шумове или нещо което да ми показва че си отива. Нито масло ми е горяла нито нищо. Въпроса е какво може да е минало, какво може да я е счупило? 


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: троши турбината 4 път
Иво причината предполагам е от луфт в оста на турбината...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Турбината има луфт и то доста но дали е от чупенето или чупенето от луфта не знам 


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: троши турбината 4 път
Ivo_Borisov написа:Турбината има луфт и то доста но дали е от чупенето или чупенето от луфта не знам
От луфта е... трябва да е изстъргала/задрала когато се е счупила (перката в студения охлюв тя задира от луфт обикновенно)- предполагам си го чул. Не е задължително да протече масло... трябва сега да си набавиш О рингчета, и маркучите за смазване на турбината с нови, по добре е!
П.С. сега пак прочетох чул сия...
Последна промяна LUCIFER'S на 11 Юни 2011, 20:52, променена общо 1 път
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Маркучето е едно и една тръбичка, тях имаш предвид нали? А О-ринговете кое е, тези които се слагат в големите маркучи за въздуха ли? 


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: троши турбината 4 път
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
9 дефтунките
3,9...,7, 13, 11 е хубаво да се сменят
Провери си за всеки случай, дали нещо отгоре- филтър картерни газове, или от дебитомера, или от тръби не се е отчупило и затъкнало на турбинката... Но, ако е е с луфт, ще имаш доста драно/износване по охлюва- от това е станало, най вероятно. Ако ще рециклираш, те ще ти кажат от какво е...
9 дефтунките
3,9...,7, 13, 11 е хубаво да се сменят
Провери си за всеки случай, дали нещо отгоре- филтър картерни газове, или от дебитомера, или от тръби не се е отчупило и затъкнало на турбинката... Но, ако е е с луфт, ще имаш доста драно/износване по охлюва- от това е станало, най вероятно. Ако ще рециклираш, те ще ти кажат от какво е...

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: троши турбината 4 път
Да сега видях в една тема в Е46 че си писал кое е хубаво да се смени и кои са о-пръстените. Ще ги сменя! Ще почистя всичко за да съм сигурен че няма да има боклуци в системата и да не мисля и рециклираната турбина дали няма да се счупи 


61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани