Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
boksioraE39 написа:Dirty M5 driveR написа:За Фобос съм чувал само хубави неща. И не се лъжи по обикновени газови, излизат по-евтини като покупка, ама после... няма да коментирам. Пък и като чета какво споделят колегите, ако инжекциона е добър и монтиран кадърно, разликата между газ и бензин ще я усетиш само в джоба
+1
+ още 1!
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
fore написа:Аз съм с ГИ на Фобос. БМВ 1998 520и двоен ванос, автомат. Нямам оплаквания откъм работа на самия инжекцион, но разхода ми е 9-10 л/100км извънградско и 17-20л/100км в София без да я натискам. Не знам дали този разход идва от автоматика, но нещо не съм доволен от крайния резултат, като пак казвам, че нямям никакви оплаквания откъм вървеж, динамика, преминаване на газ итн.... Само разхода ме ебава.
а на бензин колко ти дава разход
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
+1 Миналата събота Бургас-Варна и обратно с малко въртене в Варна - 30лв. газ сиреч 23литра-270км. показваше километража и свърши като разделя литрите на километрите разхода ми е 8,5лтр. на 100км. за какво ми е малолитражка .... като те горят повече. ... най ми е яко някои като ми каже как го караш тва нещо ... 

Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
здр колеги има ли някой който да ми прати настройките на ги фобос за м52 б20,взех си кабел за фобоса и искам да сравня настройката с мойта ...Като гледам доста настройки могат да се правят ,съмнявам се газаджийте да си играят с всичко подробно.
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
здравейте колеги!
карам 520и 150 коня автомат. харчеше ми 18 градско 11 извънградско, като немога да кажа, че не съм я натискал.
преди 2 седмици сложих фобос1 при едни момчета в горна баня и съм адски доволен! 1420 лева ми излезе всичко. Колата си запази пълната мощност, икономайзера си работи, борд компа си работи. Просто няма разлика. Не обичам да препоръчвам сервизи но в случая немога да не го направя- http://www.eurogas-bg.net
разхода на колата в града се качи малко, а извънградския падна. 1 резервоар бенз е 160 кинта горе долу, 1 газ е 60 лева. зареждам почти на същите интервали от километри. сами можете да пресметнете изгодата.
горещо го препоръчвам! особено за колегите които правят над 3000 км на месец.
карам 520и 150 коня автомат. харчеше ми 18 градско 11 извънградско, като немога да кажа, че не съм я натискал.
преди 2 седмици сложих фобос1 при едни момчета в горна баня и съм адски доволен! 1420 лева ми излезе всичко. Колата си запази пълната мощност, икономайзера си работи, борд компа си работи. Просто няма разлика. Не обичам да препоръчвам сервизи но в случая немога да не го направя- http://www.eurogas-bg.net
разхода на колата в града се качи малко, а извънградския падна. 1 резервоар бенз е 160 кинта горе долу, 1 газ е 60 лева. зареждам почти на същите интервали от километри. сами можете да пресметнете изгодата.
горещо го препоръчвам! особено за колегите които правят над 3000 км на месец.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
ildivvy написа:Колко излиза поставянето на газов инжекцион към днешна дата?"Фобос" или друга?Може и на Л.С. ако трябва.
Уредбата Фобос 1 е 1300лв, но с всички екстри става 1650 - с по добри и бързи дюзи, бутилка на мястото на резервната гума, зареждачка при капачката на бензина, по мощен изпарител (за автомобили над 150 коня) и годишен преглед

Моите лични впечатления от сервиза им в Долни Богоров: след ден и половина монтаж се наложи да вися още един ден за настройки, смяна на газовия комп и един датчик при условие, че само трябваше да мина да я взема

Другото е, че бяха изпуснали доста от антифриза и не бяха доляли достатъчно вода, но добре че го видяхме в началото на настройките иначе

Но всичко това го отдавам на голямата натовареност на сервиза (имаше доста коли) но нямаше нужда да ме чакат да се задвижат да довършат нещата докрай, при условие че ми казаха че са готови

Иначе монтажа беше на ниво, бяха изпълнили всичките ми прищевки, включително скрит монтаж на бутона и максимално голяма бутилка, за настройките на място и в движение отделиха много време за да настроят газовата добре и според моите изисквания

Заключението е, че Фобос 1 е доста добър вариант, софтуера му е много добър и дава много голяма свобода за настройки, но според мен най добрия вариант за монтаж е при мочетата в Горна Баня (Еврогаз), просто в Долни Богоров е претоварено и трябва да имаш доста свободно време и по здрави нерви

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Аз щото не разбирам ама да попитам. Какъв е този разход от 18 литра градско? При положение че на много от колегите им гори по 13 градско бензин. Смятам че повече от 14 градско газ е много.
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
landolin написа:ildivvy написа:Колко излиза поставянето на газов инжекцион към днешна дата?"Фобос" или друга?Може и на Л.С. ако трябва.
Уредбата Фобос 1 е 1300лв, но с всички екстри става 1650 - с по добри и бързи дюзи, бутилка на мястото на резервната гума, зареждачка при капачката на бензина, по мощен изпарител (за автомобили над 150 коня) и годишен преглед

quote]
Здравейте колеги!
Предстои ми да се включа и аз в отбора на "газифицираните". Колата е Е39, 09.1998, М52Б20TU. Газовата ще е ФОБОС, същокато цитираните по-горе. Едно питане : от сервиза ми казаха, че монтажа на зареждачката при капачката на бензина е трудно и били свързано с някакво "изрязване на ламарина" от вътрешната страна на багажника. Верно ли е това и какви може да са последствията, ако настоявам все пак зареждачката да е там ?
Благодаря предварително!
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Здравейте отново.
Първо на колегата който пита за 18 разход. Става вапрос за автоматик. Както знаем при БМВ доста се качва разхода от тази екстра поне при тези стари модели. Който ви каже че му гори 12 градско 100% ви лъже или НЕ кара в София и гали педала. А и как искате шестак мотор конструиран през 1995 да харчи малко?! Няма как. Иначе извънградско съм си супер доволен от разхода. 8-9-10-11... зависи от настроението
И на другия колега които пита за поставяне на зареждачката за газта при резервоара- никак не е сложно стига да отидеш на място кадето са го правили. Погледни в сайта на Еврогаз снимките, помисли си че са качили снимки само на 5-10% от колите които са правили и сам прецени. Около 50 лева струваше тази глезотия.
Аз съм им фен защото вече 5000км карам и си свиркам. На зареждане си спестявам по 60-70 лева, а колата се държи супер на пътя. Даже се замислям да сменям на МЕТАН..... още около 1000 лева е инвестицията а се пести още повече.
Защо да даваме толко пари за бенз дори да ги имаме и да протестираме срещу нещо, което няма как де се промени, като има пропан-бутан и метан...?! Това си е истината!
Първо на колегата който пита за 18 разход. Става вапрос за автоматик. Както знаем при БМВ доста се качва разхода от тази екстра поне при тези стари модели. Който ви каже че му гори 12 градско 100% ви лъже или НЕ кара в София и гали педала. А и как искате шестак мотор конструиран през 1995 да харчи малко?! Няма как. Иначе извънградско съм си супер доволен от разхода. 8-9-10-11... зависи от настроението



И на другия колега които пита за поставяне на зареждачката за газта при резервоара- никак не е сложно стига да отидеш на място кадето са го правили. Погледни в сайта на Еврогаз снимките, помисли си че са качили снимки само на 5-10% от колите които са правили и сам прецени. Около 50 лева струваше тази глезотия.
Аз съм им фен защото вече 5000км карам и си свиркам. На зареждане си спестявам по 60-70 лева, а колата се държи супер на пътя. Даже се замислям да сменям на МЕТАН..... още около 1000 лева е инвестицията а се пести още повече.
Защо да даваме толко пари за бенз дори да ги имаме и да протестираме срещу нещо, което няма как де се промени, като има пропан-бутан и метан...?! Това си е истината!
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
колеги а някой има ли представа дали от отоплението на дросела м52б20 единичен ванос
може да се вземе вода за испарителя и достатъчен ли ще е дебита?
може да се вземе вода за испарителя и достатъчен ли ще е дебита?
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
n_dinkov написа:колеги а някой има ли представа дали от отоплението на дросела м52б20 единичен ванос
може да се вземе вода за испарителя и достатъчен ли ще е дебита?
Няма да е достатъчен, вземи вода от входа на клапаните на парното.

Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Проблема е че явно газаджиите нещо са объркали понеже като пусна парното примерно на 16 градуса без значение дали е на топло или студено и испарителя замръзва
- Koksan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
n_dinkov написа:Проблема е че явно газаджиите нещо са объркали понеже като пусна парното примерно на 16 градуса без значение дали е на топло или студено и испарителя замръзва
Предостатъчен е дебита от Отоплението на дросела! Аз захранвам от там изпарител за 250коня кола!

А на парното - клапаните ако са в ред - лятото въобще няма да са топли маркучите! 3 дена тествах и нищо не постигнах! При вързан изпарител на дросела, температурата на газта ми е около 38-39 градуса - в задръстване се качва дори до 44-45! Ти прецени дали му стига!

"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Аз съм с БРЦ ,но метанов инжекцион монтиран в Италия ,така си я купих преди година и нямам никакви проблеми.И като вървене -доволно,а като разходи
.Кюстендил-София -Созопол и същия маршрут на обратно 85 лв, По тънко от това ,здраве му кажи.А когато искаш да се правиш на (Шофер )цък бензина и фиуууу.




- StAnIsLaF_
-
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 10.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520IA E39
Re: Е39 520и съвет за Газов инжекцион
Аз сложих Фобос и съм много доволен за сега. Колата е 520I автомат.
Излезе ми 1150лв което мисля,че е доста добра цена
Излезе ми 1150лв което мисля,че е доста добра цена

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани