ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
ваноса си се движи трудно и мазно, само ми трябва човек да ми зацепи валовете като хората 


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
тоя дето ще ти зацепва валовете трябва да има специални инструменти - скоби оптегач .... не е за всеки работа
Барай шишарката Минкеее ....
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
e39 FEN написа:ваноса си се движи трудно и мазно, само ми трябва човек да ми зацепи валовете като хората
Ела до тука и ще го оправим


- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
anzak написа:тоя дето ще ти зацепва валовете трябва да има специални инструменти - скоби оптегач .... не е за всеки работа
Е няма ли такъв в София да ми го нагласи ванусчето


- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Колега и аз съм на същото положение като теб. Смених о ринговете но явно не са го зецепили като хората вануса и колата ми е умряла отсякъде. Препоръчайте някой колега дето ги зацепва тия ваноси като хората, че аман от майстори вече- садират кожи само а резултат......
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Далчеко сте ми, на 21, 22 и 23 съм на бал на Божурище, но едва ли ще ми остане време да зацепим ваносите.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Пишете ЛС на колегата NAPSTERS
тои има сервизче и кара същата е39-ка с М52 и го знае мотора наизуст.. е верно неговия мотор е малко понапомпан и няма нищо общо с обикновена б20ка ама е в нещата с този мотор, а и тои е сменял доста такива О-Рингове
за София става на дума
тои има сервизче и кара същата е39-ка с М52 и го знае мотора наизуст.. е верно неговия мотор е малко понапомпан и няма нищо общо с обикновена б20ка ама е в нещата с този мотор, а и тои е сменял доста такива О-Рингове
за София става на дума
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Със какво го е напомпал колегата ?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Обърни се към него, драсни му ЛС, предполагам ще издаде таината 

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
spacepl написа:Със какво го е напомпал колегата ?
Я да каже и на мене ако може

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
kamendc написа:след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.
Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
Вчера пак бях в сервиза, майстора отвори ваноса и го презацепи, но колата пак се държеше по същия начин, не и ли даваш гас падат оборотите и гасне за секунди.. направи и диягностика и излезе датчик колянов вал...
и никакви други грешки. Точната грешка която показа компа беше: Camshaft Pos. Signal... аз го разбирам като датчик колянов вал, майстора каза същото.
Та колеги бихте ли казали дали е възможно от заминал датчик да прави мизерийте
По междудругото след презацепването на ваноса колата живна малко, след 3000 оборота върви по-добре от преди, но проблемите с падането на оборотите и гасненето останаха!

и никакви други грешки. Точната грешка която показа компа беше: Camshaft Pos. Signal... аз го разбирам като датчик колянов вал, майстора каза същото.
Та колеги бихте ли казали дали е възможно от заминал датчик да прави мизерийте
По междудругото след презацепването на ваноса колата живна малко, след 3000 оборота върви по-добре от преди, но проблемите с падането на оборотите и гасненето останаха!

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
e39 FEN написа:... Точната грешка която показа компа беше: Camshaft Pos. Signal... аз го разбирам като датчик колянов вал, майстора каза същото....
Camshaft означава разпределителен вал

- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а
абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано

Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене
То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал


Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене


То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал


63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]