ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от e39 FEN » 14 Май 2010, 19:14

ваноса си се движи трудно и мазно, само ми трябва човек да ми зацепи валовете като хората :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от anzak » 14 Май 2010, 20:40

тоя дето ще ти зацепва валовете трябва да има специални инструменти - скоби оптегач .... не е за всеки работа
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от Sesko » 14 Май 2010, 22:25

e39 FEN написа:ваноса си се движи трудно и мазно, само ми трябва човек да ми зацепи валовете като хората :yes:

Ела до тука и ще го оправим :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от e39 FEN » 15 Май 2010, 0:32

anzak написа:тоя дето ще ти зацепва валовете трябва да има специални инструменти - скоби оптегач .... не е за всеки работа



Е няма ли такъв в София да ми го нагласи ванусчето :dunno: ?
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от dbanchev » 15 Май 2010, 10:18

Колега и аз съм на същото положение като теб. Смених о ринговете но явно не са го зецепили като хората вануса и колата ми е умряла отсякъде. Препоръчайте някой колега дето ги зацепва тия ваноси като хората, че аман от майстори вече- садират кожи само а резултат......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от spacepl » 15 Май 2010, 11:37

Далчеко сте ми, на 21, 22 и 23 съм на бал на Божурище, но едва ли ще ми остане време да зацепим ваносите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от El Diablo » 15 Май 2010, 14:31

Пишете ЛС на колегата NAPSTERS

тои има сервизче и кара същата е39-ка с М52 и го знае мотора наизуст.. е верно неговия мотор е малко понапомпан и няма нищо общо с обикновена б20ка ама е в нещата с този мотор, а и тои е сменял доста такива О-Рингове

за София става на дума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от spacepl » 15 Май 2010, 14:48

Със какво го е напомпал колегата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от El Diablo » 15 Май 2010, 15:49

Обърни се към него, драсни му ЛС, предполагам ще издаде таината :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 16.07.2009
Местоположение: София
Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от kamendc » 17 Май 2010, 11:03

след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от Sesko » 17 Май 2010, 11:53

spacepl написа:Със какво го е напомпал колегата ?

Я да каже и на мене ако може :lol:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от spacepl » 17 Май 2010, 13:05

kamendc написа:след като се разбра проблема, може би няма нужда и от моето мнение, но нека все пак го кажа:
когато аз си проверявах ваноса, майстора (кольо архитекта) ползваше софтуер, с който може да му прави тест - тоест да подаде сигнал към клапана и да го включи. по принцип той се включва на високите обороти, но този тест го кара да се включи и на празен ход - тогава оборотите падат от 7-800 до 4-500. по това се познавало включва ли ваноса.
та при мен включваше и се отказах да ги сменям о-ринговете, макар че на диагностиката даваше грешка във ваноса, нещо от рода на vanos mechanical jamming.


Ваноса и в двата случая си работи, но в единия не работи както трябва, тоз "архитект" да извади една таблица и във движение със "софтуера" да провери какво е отместването на вала в градуси и какво трябва да бъде, а и след като дава грешка във ваноса защо мислиш, че всичко е ОК + това ваноса работи постоянно когато си във движение, не само след 3000 оборота, просто тогава се усеща разликата - това е все едно да кажеш че турбото се включва след определени обороти, а то всъщност си върти постоянно и след определени обороти започва да напомпва качествено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от e39 FEN » 17 Май 2010, 17:50

Вчера пак бях в сервиза, майстора отвори ваноса и го презацепи, но колата пак се държеше по същия начин, не и ли даваш гас падат оборотите и гасне за секунди.. направи и диягностика и излезе датчик колянов вал... :shock:
и никакви други грешки. Точната грешка която показа компа беше: Camshaft Pos. Signal... аз го разбирам като датчик колянов вал, майстора каза същото.

Та колеги бихте ли казали дали е възможно от заминал датчик да прави мизерийте

По междудругото след презацепването на ваноса колата живна малко, след 3000 оборота върви по-добре от преди, но проблемите с падането на оборотите и гасненето останаха!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от tsb_bg » 17 Май 2010, 18:14

e39 FEN написа:... Точната грешка която показа компа беше: Camshaft Pos. Signal... аз го разбирам като датчик колянов вал, майстора каза същото....

Camshaft означава разпределителен вал :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Re: ПРОБЛЕМ след смяна на О-пръстени на Ванос-а

Мнение от e39 FEN » 17 Май 2010, 18:19

абе знам че нещо ги бъркам двете, обаче хич не ми стана ясно защото веднъж показа Camshaft после показа Crankshaft... ела го разбери кое ми е преебано :mhihi: :mhihi:

Аз трябваше да си отида при човек който найстина разбира, обаче сега покрай тия балове и матури толкова ми е пламнала главата че не ми се занимаваше да търся читави сервизи по София, накрая ще сменявам части докат не се опрай.. на тва ми мирише на мене :mhihi: :twisted:

То и аз много много не гледах какво показва компа вчера на диагностиката, просто мернах че показа и двете, накрая човека каза колянов вал :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook