Tурбото?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Tурбото?

Мнение от LUCIFER'S » 09 Ное 2009, 18:13

Колега нека ти огледат и "горещия охлюв" на турбината за пукнатина или от гарнитурата на турбото и шапламента и самия шапламент за пукнато. Защото ако студена се пали и се тръгва веднага.... пукат колектор (чугунен!) и турбо...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Tурбото?

Мнение от doomy525 » 09 Ное 2009, 19:08

От както съм я взел сутрин докато не излезе от синиото над 1.5 оборота не я карам и чак вече като отиде на средата лека полека започвам нормално да карам. Това го знам още преди да я взема, понеже много ме беше страх от такъв двигател :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Tурбото?

Мнение от ясен николов » 10 Ное 2009, 20:15

да не е издухала катализатора и да свисти повечко ,,турбото,,поне така се получава като го няма .само като идея :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e65 730d SE
Мечтае да кара: m5

Re: Tурбото?

Мнение от optimist » 10 Ное 2009, 23:20

Колекторите на ТДС-а кви са да не би пластмасови виж там да не е ключа към особения звук :arrow:
Изображение

You sooooo want to hate these guys – they brag about the Ultimate Driving Machine and dammit they deliver exactly what they promise. In every sector expect definitive build quality and peerless engineering

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Tурбото?

Мнение от I.V.G. » 11 Ное 2009, 1:12

Абе колега ,да не си си махнал катализатора и да са ти сложили само тръба на неговото място,че аз така фучех като хала?
:paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Tурбото?

Мнение от doomy525 » 11 Ное 2009, 1:43

Не съм махал нищо от колата, всичко си е фабрично по нея. Само консумативи съм сменял и вече не знам какво да правя. Утре имам час в сервиз и дано вече се разбере от какво е, че така ме е страх да я карам. Мериха турбото пак днеска - всичко в перфектни стойности. Не мгоа да разбера от какво може да е тогава. Притеснява ме едно само - защо бута масло? Днеска съм долял 500 грама за има няма 40 км. А до сега, преди да изкочи тоя звук за 50 000км не е бутала и грам преди да сменя маслото. Нямам обяснение вече аз за себе си.. Върви си пак по същия начин, не е губила мощност, нито нищо..
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Tурбото?

Мнение от ясен николов » 11 Ное 2009, 10:31

турбо щом харчи толкова масло :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Tурбото?

Мнение от doomy525 » 11 Ное 2009, 13:45

Добре де, как може да е турбо при положение, че е в нормите и на компютър и нито има масло по маркучите нито нищо. Дърпа си и си ускорява както преди, само звука е друг ?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Tурбото?

Мнение от ясен николов » 11 Ное 2009, 20:07

фтулката е с хлабина и сигментите пускат масло иначе проблем с надуването явно няма :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Tурбото?

Мнение от doomy525 » 17 Ное 2009, 16:53

Здравейте отново, колеги. След близо седмица висене по сервизите и без правене на никакъв ремонт по колата се разбра от какво е. Колата от към двигател и турбо са в абсолютно нормално стойности. Днеска при огледа се погледна и нафтовата помпа - където е проблема. На 2 места изтича нафта и масло от нея и от там идва самия проблем - загуба на маслото. Другия проблем със съскането се оказа катализатора. За нафтовата помпа разбрах, че в Ловеч ги рециклират, така ли е? А за катализатора какво ще ме посъветвате? Ако се махне после усеща ли се разлика във вървежа, разхода и т.н. ?
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Tурбото?

Мнение от Ivo_Borisov » 17 Ное 2009, 21:20

За катализатора мога да ти кажа че освен малко повече да се чува турбото няма да усетиш негативен ефект.Аз съм ги махнал и няма нищо лошо,нито откъм вървеш нито откъм разход :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Tурбото?

Мнение от bera » 17 Ное 2009, 21:52

doomy525 написа:Здравейте отново, колеги. След близо седмица висене по сервизите и без правене на никакъв ремонт по колата се разбра от какво е. Колата от към двигател и турбо са в абсолютно нормално стойности. Днеска при огледа се погледна и нафтовата помпа - където е проблема. На 2 места изтича нафта и масло от нея и от там идва самия проблем - загуба на маслото. Другия проблем със съскането се оказа катализатора. За нафтовата помпа разбрах, че в Ловеч ги рециклират, така ли е? А за катализатора какво ще ме посъветвате? Ако се махне после усеща ли се разлика във вървежа, разхода и т.н. ?


Катализатора го разкарай, и си сложи средно гърне или не слагай, твоя работа.
Разход/вървеж смятам, че ще се оптимизират след премахването му.
А за помпата предполагам ,коя семеринга ти е заминала и меша маслото с нафтата имах тоя проблем на един МАН с Бош помпа, цапаше нафтата с масло. Ами няма какво да се вайкаш това се ремонтира (стига да не е пукнат корпуса на помпата). Сваля се смянят се гарнитурките, семерингите и пак се слага, палиш и караш. Във всеки сервиз където правят помпи ще ти извършат услугата, вече виж къде е по-евтино и кой работи качествено.
Успех с ремонта.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Tурбото?

Мнение от Ilko Ivanov » 17 Ное 2009, 23:25

Бера,пак се изказа Некомпетентно ! :mhihi: Къде в роторната помпа видя масло и мазане бе ??? На тоя МАН помпата мога да се обзаложа че е била редова и за това е с мазане :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Tурбото?

Мнение от doomy525 » 18 Ное 2009, 0:20

Aми утре помпата най вероятно ще се свали от колата и ще се прати или за Русе или за Ловеч. Преди да я оставя в серввиза беше на автомивка да измият двигателя и отдолу всичко да падне, да се види от къде тече това масло и тая нафта, защото няколко дена преди да стане тоя фал като отворя капака мирише на нафта много. И когато бях днеска в сервиза като се качи на стенда и се запали и като е на 1 място колата започва едно сълзене от маркучетата. От никъде другаде, нито тече нито капе и не мога да си го обясна и аз това масло, но..
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Tурбото?

Мнение от bera » 18 Ное 2009, 0:48

ivanov 530d написа:Бера,пак се изказа Некомпетентно ! :mhihi: Къде в роторната помпа видя масло и мазане бе ??? На тоя МАН помпата мога да се обзаложа че е била редова и за това е с мазане :mrgreen:

Да и една семеринга изтърваше и нафтата в резетвоара беше черна (мешана с масло). На ТДС-а тоя семеринг ,който е на вала който излиза от помпата и отива на зъбното колело и ангренажната верига не се ли скапва и да се получава същото?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook