ТДС- Градско охлажда повече от колкото извънградско?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Новобранеца, не се сьрди термостата е 80 гр,тои тдс-а и без туи се на рьба вьрви не е хубаво с термстат на по високи градуси
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Ами моя се е родил с 88 градуса, вървял е 10 години така и аз сложих пак такъв и вече 50 хиляди без проблем;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Проблемът е в това, че афтърмаркет или тези термостати, на които не пише БМВ отварят общо взето когато си решат. В реалоем за тдс дават на 80 гр. да отваря термостата. Аз като взех моята смених всички подозрителни елементи по охл. система, включително термостата. Предложиха ми Валер 1:1 с оригинала, само дето на оригинала освен Валер имаше и малка щампичка БМВ. И двата на 92 градуса пише, че отварят, викам си ок, 30 лв. напред. Да ама не... Като я настъпя над 4к оборота и отива на 102 градуса, зима лете няма значение, радиатори, едно друго, всичко промито профилактирано, сменено... Разтече ми се тялото на термостата. Та после ново тяло + оригинален термостат и сега повече от 98 градуса в движение не съм видял, 4к, 5к, 6к обороти... Като спреш на място е нормално да вдигне малко, щото и помпата не върти вече бързо. Идеята е, че и с афтърмаркет термостат може да случиш, но има някаква вероятност... С оригинала си на сигурно 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
точноWALL написа:Аз си мисля, че истината между 80 и 88 градуса се крие в това колата за какъв климат е призведена. На ТДС определено за нашия климат (особенно за лятото) 80 ще му е по-добре. Иначе в аутодатата е 88 ама тя е английска програма и там е по-хладно

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Кой както. Ето ви една снимка от TIS. Който иска да си ползва Autodata. За сведение - в TIS, когато има вариации за различните климатични пояси - те са пояснени. В случая няма.


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Моя пък е на 92, аз да взема да го сменя май. Интересното е, че от както измихме радиаторите, температурата не достигига до повече от 95 градуса по никакъв повод.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани