пали не като топал двг и испушва бял облак
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
.
Адаш ако е от свещите ще тресе докато запали,не след това,а и ще изпуши ,но не бяло.
Дъно колегата не е описал правилно проблема или по-точно облака с белия пушек.
Адаш процедурата за проверка на свещите е съвсем проста. Нека да започне от по дребните неща, за да ги отхвърляме едно по едно нещата и да сме сигурни в констатацията на проблема.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колега ако мирише на икарус и на изоряла нафта махай катализаторите,аз имах същия проблем.А за пушека може и ланда сондите,и всичко което казват колегите.Подгряващите свщи служат само за запалване,други свещи дизла няма 

BMW
.
Колега ако мирише на икарус и на изоряла нафта махай катализаторите,аз имах същия проблем.А за пушека може и ланда сондите,и всичко което казват колегите.Подгряващите свщи служат само за запалване,други свещи дизла няма Laugh
Като незнаете нужните знания за двигателите не говорете глупости да се излагате само. За първи път чувам дизелов двигател със ламбда сонда. Моля ви мислете преди да напишете някоя глупост.
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
- dj_den82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Re: .
Колега трябва да те разочаровам от 2002г се слагат и на дизела,мисля ,че на комън реил има ето прочети. http://www.bosch.bg/bg/start/images/boschauto_07.pdf
Последна промяна gorota на 09 Апр 2009, 21:52, променена общо 2 пъти
BMW
- dj_den82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
не мисля че е от катализатора!!!при студен мотор, например като го паля сутрин изпушва бял облак и пали малко със зор.
като се стопли мотора и като го понастъпя изкарва черен пушек .сякаш съм запалил отзад в багажника сума ти галоши.
като се стопли мотора и като го понастъпя изкарва черен пушек .сякаш съм запалил отзад в багажника сума ти галоши.
защо мислиш,че не е от катализатора?dj_den82 написа:не мисля че е от катализатора!!!при студен мотор, например като го паля сутрин изпушва бял облак и пали малко със зор.
като се стопли мотора и като го понастъпя изкарва черен пушек .сякаш съм запалил отзад в багажника сума ти галоши.
Не само при запушен катализатор ,а при запушено гърне дори,колата пуши много повече и има специфичен мириз

Пак ти казвам,ако си сигурен за облака бял дим -не карай така колата,че ще стане по-зле,а вземи мерки докато е с време

Re: .
Няма нищо колега,темата е за тдс,а той нали няма такива сонди....Д-то е друга приказкаgorota написа:Колега трябва да те разочаровам от 2002г се слагат и на дизела,мисля ,че на комън реил има ето прочети. http://www.bosch.bg/bg/start/images/boschauto_07.pdf

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
А по помпата има ли някакави течове? Ако тече може и от там да мирише. Препоръчително е да си изчистиш цедката в резервоара, да се провери помпата дали е наред и да намериш някой да ти я центрова като хората. Ако не губи антифриз няма как да е от глава или гарнитура, катализатора и той много лесно се проверява с почукване, а и ако си върви и има ряз при по-високи скорости значи си е ок. Ето ти домашно тука - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 3%F8%E5%EA
ПП И във връзка с долния коментар, който случайно е на автора на горепосочената тема, мога да кажа само "Евала!"

ПП И във връзка с долния коментар, който случайно е на автора на горепосочената тема, мога да кажа само "Евала!"

Последна промяна bmw_n00b на 09 Апр 2009, 22:20, променена общо 1 път
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Извинявайте, че се бъркам в темата, ама като я прочетох цялата си зададох въпроса: "Някой прави ли разлика между дизелов и бензинов двигател?"...
Към автора на темата: Колега, двигателя на Е34 и Е39 (ТДС-а) е един и същ, а колегата ivan. определено е светило на този мотор...
Към автора на темата: Колега, двигателя на Е34 и Е39 (ТДС-а) е един и същ, а колегата ivan. определено е светило на този мотор...
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Със трудното палене може да са свешти(подгряващи),може само една да ти е заминала и затова трудно да пали,като изгорят 2-3 няма да пали.dj_den82 написа:не мисля че е от катализатора!!!при студен мотор, например като го паля сутрин изпушва бял облак и пали малко със зор.
като се стопли мотора и като го понастъпя изкарва черен пушек .сякаш съм запалил отзад в багажника сума ти галоши.

BMW
- dj_den82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
djagata написа:dj_den82 написа:здравеите!!! колата я купих преди няма и месяц.
мотора е много запазен както и купето.
турбото няма едно петанце, и зву4и много добре , всеедно 4е свирка ниакои на висок тон.
проблема е като я запаля , испушва много (гъст бял дим) и работи сякаш на 3 цилиндара ,ама това е само за ниаколко секунди и
после се оправя.
след като се стопли .... запо4ва да мерише много(на зла гад) на нафта !!!всеедно 4е не е изгоряла както трябва.
като се стопли на 90 градуса колата и я карам в града със малка скорост ( не пуши )но като реша да я настъпя,
искарва черен дим.
Колега,
Провери си първо свещите. Сигурен съм, че поне три имаш неработещи. След свещите е центровката. Преди да ти продадат колата пичовете са въртели помпата наслуки докато са уцелили някаква центровка (всичко с цел заблуда на купувача)
При теб вероятно центровка ще може да се направи след смяна на веригите. Тогава ще ти изчезне пушенето, няма да го има притрисането и ще усетиш, че имаш повече коне под капака.
Дюзите ги отложи за след 1 000 000 км.
ПП Центровката направи при човек който си разбира от работата. И не му се радвай много на свирката на това турбо.![]()
колега !!!!!
много ти благодаря ,за готиният съвет и акъл !.....колко не питах , значе никои не можеше, да ми отговори както хората.
но ти ме насочи много добре ,както ми каза така ще я почвам няма какво,първо( свещи) след това и останалото....... но както гледам маи ще се
наложи да направя центровката.
не казжам нищо за другите
учаснитци във форума ,те също много помогнаха.
благодаря много на всички !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Колега губу ли ти антифриз?
Надува ли маркучите?
Питам те защото,ако е от това което си мисля ,може да докараш някой воден удър на мотора
Пиши какво се е оказало на края,да не тръгне някой колега да купува бяло пушещ тдс и продавача да вземе да му обяснява,че е от избягала центровка.
При здрав мотор накъдето искаш я върти помпата НИКОГА няма да пропуши бели облаци.
Дъно скоро си решиш проблема и да се радваш на колата.
Успех
Надува ли маркучите?
Питам те защото,ако е от това което си мисля ,може да докараш някой воден удър на мотора

Пиши какво се е оказало на края,да не тръгне някой колега да купува бяло пушещ тдс и продавача да вземе да му обяснява,че е от избягала центровка.
При здрав мотор накъдето искаш я върти помпата НИКОГА няма да пропуши бели облаци.
Дъно скоро си решиш проблема и да се радваш на колата.
Успех
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани