Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя... В немските форуми пише, че е достатъчно само едни стяжки с болт да се сложат вместо оригиналните, които се стискат с клещи и с годините пропускат парите. И моето цялото казанче отдолу беше омаслено все едно самото то е спукано. Но освен отгоре ми течеше и откъм радиатора, та смених и маркучите.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя... В немските форуми пише, че е достатъчно само едни стяжки с болт да се сложат вместо оригиналните, които се стискат с клещи и с годините пропускат парите. И моето цялото казанче отдолу беше омаслено все едно самото то е спукано. Но освен отгоре ми течеше и откъм радиатора, та смених и маркучите.
Ами какво да ти кажа, по-добре да ти кажа аз през какво минах:
1.Купих ново казанче, смених го и пак започна да омаслява (старото омасляваше около капачката и около маркучите, новото започна да омаслява само около маркучите).
2.Купих си хубави скоби (не от 1.20лв), отрязах по 1см от края на маркучите, защото бяха разширени, стегнах хубаво и пак протече
3.Протече и от страната на помпата (маркуча без щуцера) и при него същата процедура като Т.2 и пак протече
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
mad_presley написа:Ами какво да ти кажа, по-добре да ти кажа аз през какво минах:
1.Купих ново казанче, смених го и пак започна да омаслява (старото омасляваше около капачката и около маркучите, новото започна да омаслява само около маркучите).
2.Купих си хубави скоби (не от 1.20лв), отрязах по 1см от края на маркучите, защото бяха разширени, стегнах хубаво и пак протече
3.Протече и от страната на помпата (маркуча без щуцера) и при него същата процедура като Т.2 и пак протече
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата
Аз съм решил да прескоча точки 1,2 и 3 и сменям директно казанче и маркучи
Ще споделя има ли ефект или минавам на последното изречение от поста на колегата
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата

Моите маркучи и казанчето също сълзяха но след като ги разглових , почистих казанчето(вътре беше ужас , чернотия до шия) маркучетата също ги почистих до колкото можах сложих ги пак , видях от къде сълзи и се оказа че скобичките които затягат маркучето към казанчето горе издали багажа . Просто смених скобичките стегнах ги хубаво и проблеми нямам маркучите си стоят сухи , само че казанчето отгоре съвсем малко видях масло . И от тогава колеги хидравликата ми стана муцка. пробвайте няма да съжалявате ДЕКСТРОН 3 му е майката. Преди 3 месеца смених хидравличното масло , мерих го вчера не е мръднало. Така че колега не ти коства много отиди купи си 2 скобички и пробвай. Успех!
BMW ®
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
hellsgate написа:.. Просто смених скобичките стегнах ги хубаво и проблеми нямам маркучите си стоят сухи
Не четеш колега!Там където си тръгнал бос, аз се връщам с гумени ботуши

tsb_bg написа:Аз съм решил да прескоча точки 1,2 и 3 и сменям директно казанче и маркучи
Ще споделя има ли ефект или минавам на последното изречение от поста на колегатаСега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата
Точно за това го написах така, за да си спестите времето и парите, като се прескочат мислите за минаване тънко

Всякакви други интервенции са неефективни и работят по максимум 3-4 месеца.Който се опита да ме убеди в противното, ще се наложи да го докаже подобаващо, защото с това казанче и маркучи се боря от 1 година, докато смених всичко (маркучи и казанче)

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:И капачката ли купува нова, луд?
Хм, хвана ме на тясно.Въобще не понмя, защото го купувах миналата година началото на лятото.Имам някакви спомени, че казанчето беше с капачка, но не съм сигурен.
Гледам, че и цената му се е променила, аз имам някакви спомени за 70лв, а сега гледам е на цена 82лв

Самата капачка не е важна, по-важен е О-пръстена.Той поне не е скъп:
Номенклатурен номер : 32411128333
Описание : О-ПРЪСТЕН
Ед.цена (с ДДС) : 3.10 BGL
Трябва да поразровя фактурите за по-сигурно.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги заболяха ме пръстите да пиша ,не сменаяйте казанчето ,само маркучите ,всички течове идват от тях ,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
i4koo написа:Колеги заболяха ме пръстите да пиша ,не сменаяйте казанчето ,само маркучите ,всички течове идват от тях ,успех
И аз така мисля, но аз първо купих казанчето

Сега погледнах фактурата.Капачка не съм купувал, само казанче и О-пръстен

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
mad_presley написа:bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата
Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368
"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.
ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: ре
ПИЧ бери си маслините и портокалите и отваряй по често капака да си проследиш творението,защото 5 човека ти казват че са пробвали и пак протичат.Дано при теб да не станеbera написа:mad_presley написа:bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата
Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368
"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.
ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: ре
I.V.G. написа:bera написа:ПИЧ бери си маслините и портокалите и отваряй по често капака да си проследиш творението,защото 5 човека ти казват че са пробвали и пак протичат.Дано при теб да не станеmad_presley написа:bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата
Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368
"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.
ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....
ако си искаш мога да ти намеря работа при мене да береш мандарини и маслини...ако не можеш да си плащаш вноските за апатрамента или все още живееш на квартира или при майка си???
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани