Казанчето на хидравликата и маркучите, въпрос

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 17 Мар 2009, 22:23

Смених ги,да видим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Мар 2009, 22:42

В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя... В немските форуми пише, че е достатъчно само едни стяжки с болт да се сложат вместо оригиналните, които се стискат с клещи и с годините пропускат парите. И моето цялото казанче отдолу беше омаслено все едно самото то е спукано. Но освен отгоре ми течеше и откъм радиатора, та смених и маркучите.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Мар 2009, 22:58

bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...


Казанчето се сменя заедно с хидравличното масло заради вградения на дъното му филтър, който не се сменя самостоятелно, а не защото тече или се пука (ако няма механична повреда - удар)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 17 Мар 2009, 23:13

bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя... В немските форуми пише, че е достатъчно само едни стяжки с болт да се сложат вместо оригиналните, които се стискат с клещи и с годините пропускат парите. И моето цялото казанче отдолу беше омаслено все едно самото то е спукано. Но освен отгоре ми течеше и откъм радиатора, та смених и маркучите.

Ами какво да ти кажа, по-добре да ти кажа аз през какво минах:
1.Купих ново казанче, смених го и пак започна да омаслява (старото омасляваше около капачката и около маркучите, новото започна да омаслява само около маркучите).
2.Купих си хубави скоби (не от 1.20лв), отрязах по 1см от края на маркучите, защото бяха разширени, стегнах хубаво и пак протече
3.Протече и от страната на помпата (маркуча без щуцера) и при него същата процедура като Т.2 и пак протече

Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 17 Мар 2009, 23:24

Интересното беше, че допреди да сменя маслото, не течеше. Смених - разтече се. :roll:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Мар 2009, 23:34

mad_presley написа:Ами какво да ти кажа, по-добре да ти кажа аз през какво минах:
1.Купих ново казанче, смених го и пак започна да омаслява (старото омасляваше около капачката и около маркучите, новото започна да омаслява само около маркучите).
2.Купих си хубави скоби (не от 1.20лв), отрязах по 1см от края на маркучите, защото бяха разширени, стегнах хубаво и пак протече
3.Протече и от страната на помпата (маркуча без щуцера) и при него същата процедура като Т.2 и пак протече

Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:


Аз съм решил да прескоча точки 1,2 и 3 и сменям директно казанче и маркучи

Ще споделя има ли ефект или минавам на последното изречение от поста на колегата

Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:
:mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 17 Мар 2009, 23:52

Моите маркучи и казанчето също сълзяха но след като ги разглових , почистих казанчето(вътре беше ужас , чернотия до шия) маркучетата също ги почистих до колкото можах сложих ги пак , видях от къде сълзи и се оказа че скобичките които затягат маркучето към казанчето горе издали багажа . Просто смених скобичките стегнах ги хубаво и проблеми нямам маркучите си стоят сухи , само че казанчето отгоре съвсем малко видях масло . И от тогава колеги хидравликата ми стана муцка. пробвайте няма да съжалявате ДЕКСТРОН 3 му е майката. Преди 3 месеца смених хидравличното масло , мерих го вчера не е мръднало. Така че колега не ти коства много отиди купи си 2 скобички и пробвай. Успех!
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Мар 2009, 0:10

hellsgate написа:.. Просто смених скобичките стегнах ги хубаво и проблеми нямам маркучите си стоят сухи

Не четеш колега!Там където си тръгнал бос, аз се връщам с гумени ботуши ;)

tsb_bg написа:Аз съм решил да прескоча точки 1,2 и 3 и сменям директно казанче и маркучи

Ще споделя има ли ефект или минавам на последното изречение от поста на колегата

Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:
:mhihi:


Точно за това го написах така, за да си спестите времето и парите, като се прескочат мислите за минаване тънко :D
Всякакви други интервенции са неефективни и работят по максимум 3-4 месеца.Който се опита да ме убеди в противното, ще се наложи да го докаже подобаващо, защото с това казанче и маркучи се боря от 1 година, докато смених всичко (маркучи и казанче) :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 18 Мар 2009, 0:16

И капачката ли купува нова, луд?
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Мар 2009, 0:46

bmw_n00b написа:И капачката ли купува нова, луд?

Хм, хвана ме на тясно.Въобще не понмя, защото го купувах миналата година началото на лятото.Имам някакви спомени, че казанчето беше с капачка, но не съм сигурен.
Гледам, че и цената му се е променила, аз имам някакви спомени за 70лв, а сега гледам е на цена 82лв :roll:

Самата капачка не е важна, по-важен е О-пръстена.Той поне не е скъп:
Номенклатурен номер : 32411128333
Описание : О-ПРЪСТЕН
Ед.цена (с ДДС) : 3.10 BGL

Трябва да поразровя фактурите за по-сигурно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 18 Мар 2009, 1:02

Колеги заболяха ме пръстите да пиша ,не сменаяйте казанчето ,само маркучите ,всички течове идват от тях ,успех ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Мар 2009, 1:23

i4koo написа:Колеги заболяха ме пръстите да пиша ,не сменаяйте казанчето ,само маркучите ,всички течове идват от тях ,успех ;)

И аз така мисля, но аз първо купих казанчето :D Може и да мине само с едно хубаво измиване.

Сега погледнах фактурата.Капачка не съм купувал, само казанче и О-пръстен ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 22 Апр 2009, 19:22

mad_presley написа:
bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:



Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368

"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.


ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: ре

Мнение от I.V.G. » 23 Апр 2009, 14:26

bera написа:
mad_presley написа:
bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:



Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368

"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.


ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....
ПИЧ бери си маслините и портокалите и отваряй по често капака да си проследиш творението,защото 5 човека ти казват че са пробвали и пак протичат.Дано при теб да не стане :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: ре

Мнение от bera » 23 Апр 2009, 14:32

I.V.G. написа:
bera написа:
mad_presley написа:
bmw_n00b написа:В крайна сметка не става ясно казанчето има ли смисъл да се сменя...
Сега вече съм с ново казанче и нови маркучи и сега ако протече, сменям колата :mrgreen:



Проблема е качеството на работа според мен колега....
виж тук как съм го направил....няма грешка...вече не тече....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 68#1593368

"имах аналогичен проблем -"КАЗАНЧЕТО НА ХИРАВЛИКАТА И МАРКУЧИТЕ ИЗЛИЗАЩИ ОТ НЕГО ОМАСЛЕНИ" и всички БМВ-та ,на които съм отварял капака с тоя проблем.
И си викам тука става нещо...може да иска 200-300лв за ремонт ,НО !!!!
Нали съм по евтините решения (все пак работя в гръцка фирма ,а там пари се дават в много, много краен случай, и ако в края на годината си изхарчил по малко пари от предвидения бюджет ти дават 2 бона бонус) ,реших да помисля преди да купувам.
Избърсах хубаво казанчето и маркучите и продължих да карам.... след време отворих капака и проследих от къде тече точно -ОТ КРАИЩАТА НА ДВАТА МАРКУЧА КОИТО ВЛИЗАТ В КАЗАНЧЕТО И ОТ КАПАЧКАТА НА КАЗАНЧЕТО- МЕЖДУ РЕЗБАТА.
-----------------------------------------------
РЕШЕНИЕТО:
Сложих две нови скоби на маркучите (като го подрязах малко в края да махна уширената вече част) и ги стегнах мъжката.
На капачката на казанчето сложих една семеринга или гарнитура с кръгло сечение и я завих яко.


ти не може да смениш 200 чарка за едно толкова дребно нещо и да дадеш толкова пари,....това е срамно направо....добре ,че не си ми син....
ПИЧ бери си маслините и портокалите и отваряй по често капака да си проследиш творението,защото 5 човека ти казват че са пробвали и пак протичат.Дано при теб да не стане :winky:




ако си искаш мога да ти намеря работа при мене да береш мандарини и маслини...ако не можеш да си плащаш вноските за апатрамента или все още живееш на квартира или при майка си???

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook