тракане на клапани

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 19 Мар 2009, 21:38

:) какви неща ми говориш за глави двигатели на скраб и тем подобни....? :) според мене в най лошия случай освен повдигачи да се наложи да се сменят разпределителен вал и кобилици ...

ти така с подобни заключения можеш да накараш някой хладилник на ескимос да продаде или направо да взема да си подаря колата... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 19 Мар 2009, 21:55

Ооо.... я ходи се спасявай....
и гледай да не ти заредят някъде дизел заради тракането
:mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 20 Мар 2009, 23:06

Гледам, че проверяваш темата си... Послушай ме замери си налягането и ако е добре тогава премини към смяна на повдигачи (не са евтини 24 бр. са + труд...) Отиди за диагностиката (кое трака със сигурност и налягането ) в оторизиран сервиз. Това тракане на повдигачите може да е от износена помпа, биелни или основни лагери на колянов вал. Губи налягане от там и е недостатъчно за повдигачите... ако няма достатъчно налягане до главата то и валовете не се мажат добре недостатъчен демферен маслен слой на лагерите на разпр. вал (там са алуминиева сплав) износването е на главата (половината лагер е главата и капаче което за някои модели атомобили има ремонтно) не се износва толкова вала, кобилици тук няма от чукането се разбива и леглото на повдигача (главата). Там работната хлабина е важна, дори и на нов повдигач заради износено легло чукането е факт. Както си решиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 21 Мар 2009, 10:21

Благодаря за мнението, което е доста полезно написано по този начин... и със сигурност ще ми е от помощ ... днес ще замеря налягането на маслото на масления филтър... обаче незная в кой сервиз да ида, а днеска е и събота...?



п.п Чудя се дали ще стане някоя голяма беля ако мина около 600 км така, че ми се налага другата седмица и да пътувам?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 21 Мар 2009, 10:46

колега ако можеш замери налягането ако е добре патувай ако не отложи защото ве4е отива на по голяма бела но щом не ти свети лампичката за маслото на ниски обороти почти сам сигурене че вдига налягане и ще се разминеш само с смяна на повдигачи но за всеки случай си провери налягането датчика да не ти прави някоя мизерия и да не светва лампата

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 21 Мар 2009, 11:20

само на масления филтър ли да замеря налягане или и другаде.. с какъв уред става и какво трябва да е налягането?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 M54B30
Мечтае да кара: BMW X6 M Power

Мнение от idle_hands » 22 Мар 2009, 13:50

колеги искам само да попитам,значи като си взех колата несе чуваше да работи двигателя.Значи смених маслото и филтрите и ме наиграха с 10-40 маи ТОТАЛ беше и колата малко се поушоми.Махнах го и си поръчах 5-40 longlife-98 на БМВ и пак работи шумно от под капака.Та мисълта ми е това нормално ли е и от какво може да бъде,а и като че ли има някакво леко почукване ама само като се заслушаш повечко.Ако някой знае как може да се оправи пак да си е тиха моля да помогне
Колата си е Е39-ка 520и
Последна промяна idle_hands на 22 Мар 2009, 17:10, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: БУРГАС

Мнение от smetkata » 22 Мар 2009, 15:14

значи колега той се слага на мястото на датчика за налягането на маслото и ти показва точно колко нялягане вдига в момента мисля че нормално при загрял двигател трябва да е около 0.7 бара не по малко говорим на обороти а на 1500 2000 оборота трябва да е около 3 бара може и отгоре

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Мнение от nenchomarinov » 22 Мар 2009, 15:49

Благодаря на всички за помощта на някоя сбирка искам да почерпя :) между другото ако днеска има някъде сбирка кажете къде и с удоволствие бих дошъл да се запозная с някои от вас колеги..


Относно моите проблеми вчера ходих до сервиза на Никола Дановски и както се предполага той ще бъде доктор на красавицата ми и ми обясни че това с повдигачите не е кой знае какъв проблем и е нормален за нашите е39 на повечко километри и ще я лекуваме с някакво специално масло ....

та за резултата след около седмица ще пиша пак...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 22 Мар 2009, 18:18

idle_hands написа:колеги искам само да попитам,значи като си взех колата несе чуваше да работи двигателя.Значи смених маслото и филтрите и ме наиграха с 10-40 маи ТОТАЛ беше и колата малко се поушоми.Махнах го и си поръчах 5-40 longlife-98 на БМВ и пак работи шумно от под капака.Та мисълта ми е това нормално ли е и от какво може да бъде,а и като че ли има някакво леко почукване ама само като се заслушаш повечко.Ако някой знае как може да се оправи пак да си е тиха моля да помогне
Колата си е Е39-ка 520и


Ако това е станало след първата смяна най-вероятно двигателя е бил с добавка в маслото- глупав търговски трик...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 M54B30
Мечтае да кара: BMW X6 M Power

Мнение от idle_hands » 27 Мар 2009, 17:38

ами да нещо такова,защото смених всичко и в течение на времето започна да се чува вече леко по леко.Мерси много ще си имам едно наум вече.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 20.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw E39
Мечтае да кара: M5

Е колеги след мъките

Мнение от nenchomarinov » 08 Апр 2009, 19:33

Е колеги след мъките в борбата с некадърни майстори, оберджии и прехвалени сервизи като D&N ... нещата се оказаха съвсем различни


Вчера бях при Никола Дановски ( Sachcs) в Люлин и пича за отрицателно време локализира проблема - оказа се че веригата ми е за смяна та в събота му я оставям и ще пиша за резултата след това

Относно хората които имат подобен проблем освен проверки за щума повдигачи проверете и веригата, НО при СПЕЦИАЛИСТ защото иначе може още веднъж да си купите колите..... !

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook