Светна количката на таблото !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 04 Май 2009, 23:18

gorota написа:
meha написа:най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......

1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора ;)
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня ;)
И аз така направих преди няколко месеца,и вобще не се забелязва и си решваш проблема за напрет :yes:


Абе и аз изрязах пластмасовата основа на която е закрепен номера (че вече и двете лампи изгоряха отзад), ама не иска да излиза плафона, защото опира в номера (ъгъла между номера и равнината в която е плафона е по-малък от 90 градуса). Вие как го направихте бе колеги? Аз се опитах да го понапъна, ама не ще - има една черна лента около номера (на самия номер) която е по-изпъкнала и опира в нея и не ще да минава по-натам...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 05 Май 2009, 16:32

Аз ще ти кажа как - огъваш номера и така друг начин няма .. или го махаш напълно с нита . Днес сменях едната крушка лявата - нагънах номера без да го махам друг начин не виждам :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 576
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Мнение от hrpopov217 » 05 Май 2009, 19:33

Преди да режете, да огъвате номера и разни такива интервенции първо повдигнете леко номера за да видете дали нита е хванат за купето. Защото при мен нита явно е дошъл къс и не беше хванал багажника, а само номера и пластмасовата подложка под него и си го извадих точно за 5 мин. без да огъвам и да чупя нищо и нита също не съм го бутал.А колкото до индикацията за изгоряла крушка:малкия борд не показва изгоряла крушка на номера.Поне при мен нищо не показа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 05 Май 2009, 19:44

hrpopov217 написа:Преди да режете, да огъвате номера и разни такива интервенции първо повдигнете леко номера за да видете дали нита е хванат за купето. Защото при мен нита явно е дошъл къс и не беше хванал багажника, а само номера и пластмасовата подложка под него и си го извадих точно за 5 мин. без да огъвам и да чупя нищо и нита също не съм го бутал.А колкото до индикацията за изгоряла крушка:малкия борд не показва изгоряла крушка на номера.Поне при мен нищо не показа.
И при мен не показва, мисля че на всички колеги с малкия борд не показва ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 05 Май 2009, 20:45

Клеги,снимал съм как става интервенцията със номера,снимките мойете да видите във галерията ми,дано съм бил полезвн.
BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 05 Май 2009, 22:53

gorota написа:Клеги,снимал съм как става интервенцията със номера,снимките мойете да видите във галерията ми,дано съм бил полезвн.

:yes: Мерси за снимките колега. При теб като гледам има доста място и се получава. При мен номера заедно с пластмасовата подложка е закрепен супер плътно до плафоните горе и мога да извадя плафона около сантиметър навън, след което опира в черната лайсна на номера. Ще трябва друго решение да се прилага...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 05 Май 2009, 23:14

hrpopov217 написа:Преди да режете, да огъвате номера и разни такива интервенции първо повдигнете леко номера за да видете дали нита е хванат за купето. Защото при мен нита явно е дошъл къс и не беше хванал багажника, а само номера и пластмасовата подложка под него и си го извадих точно за 5 мин. без да огъвам и да чупя нищо и нита също не съм го бутал.А колкото до индикацията за изгоряла крушка:малкия борд не показва изгоряла крушка на номера.Поне при мен нищо не показа.

да ама ако видичките , които хващат пластмасовата кора на номера за капака са под номера тогава кво правим както е при мене :roll: . Няма значение номера го огънах аз сега остава да се моля да не изгори и дясната. :)
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 24.06.2009

Мнение от mirizlivpor » 25 Юни 2009, 2:49

Здравейте, колеги! При мен се случи по-странен проблем - днес както карах през родните разбити улици изведнъж светна лампата за ляв стоп. Действително не свети, но когато сложих нова крушка също не светна. Проверих набързо кабелчетата, но всичко си изглежда както трябва. Някакви съвети? Става въпрос за '02 525d.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 25 Юни 2009, 8:55

mirizlivpor написа:Здравейте, колеги! При мен се случи по-странен проблем - днес както карах през родните разбити улици изведнъж светна лампата за ляв стоп. Действително не свети, но когато сложих нова крушка също не светна. Проверих набързо кабелчетата, но всичко си изглежда както трябва. Някакви съвети? Става въпрос за '02 525d.


Провери си всички крушки отзад,задна,допълнителни за мъгла....много често лапичките не горят от жичката ,а от стълбчето(крачето) на което стои волфрамовата жичка и си изглежда като здрава. Вгледай се внимателно във всяка крушка за малко топче като заварка по крачетата. Провери си и третия стоп.
Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: Plovdiv

Мнение от filibeto » 25 Юни 2009, 10:45

Ще използвам темата на колегата да попитам,та при мен изобщо не свети количката дори като дам на контакт никаква количка ни отворени врати нищо.Дали е от LCM модула. :roll:
Благодаря.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 25 Юни 2009, 11:28

Колегата нямаш борд комп. ;) затова
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 30.08.2008
Местоположение: Plovdiv

Мнение от filibeto » 25 Юни 2009, 11:39

**Novobraneca написа:Колегата нямаш борд комп. ;) затова

Вярно е,аз се чудех защо дори под ъгъл не се виждаха контури на количка/изобщо е нямало/.
Благодаря.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 25 Юни 2009, 12:05

Има тема как е прави интервенция от никакъв борд към малък, а колегата мад пресли направи от никакъв борд към голям. Ако ти се занимава потърси и виж мисля че да си направиш интервенция поне за малък борд не е толкова трудно. Успех
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook