525tds плочка на ГНП
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
zvetiko написа:И за колегите ,които се решили да си правят там плочките-цяла ГНП втора ръка може да се намери за 350лв.Цялата работа с рециклирането на плочката е доста неясна и не се знае точно за какво ще дадете тези 150лв.Ако след пръскането с някакви тайнствени спрейове съчетани най-вероятно със заклинания и ръсене на плочката със светена вода , плочката ви даде пак дефект,не е ясно как стоят нещата с прословутата гаранция от 5 години-ако не сте от неговият град как точно ще отидете при него-качвате колата на пътна помощ и давате няколко стотин лева или дани ще дойде да ви дръпне до сервиза си.![]()
Бате, вместо да пишеш глупости, помоли, администраторите да проследят от кое АйПи пиша аз и от кои АйПита са другите мнения, дали има разлика в градовете и доставчика за интернет...
Ще те помоля и отново да не ме нападаш, защото тук пиша за да ви помогна да не се ръсите безпричино и без гаранция... А ти ако не вярваш, писах на доста места, можем да се обзаложим, че това което казвам е пълна истина, а не те нападам и да говоря глупости...
Усещам как ще преостановя работа по автомобили от БМВ форума...
Успех колеги...
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Пич, защо им се връзваш толкова? Остави ги да си говорят, на който си пипнал колата, не те е запомнил с лошо.
hobotqnin написа:пич що им се връзваш толкова.остави ги да си говорат.на който си пипнал колата не те е запомнил с лошо
Прав си колега, но аз съм изключително точен тип, и не искам да ме плюват хора които и абер си нямат от това за което говорят, а аз с моята практика, знам какво правя и гарантирам за действията си...
Успех на всички колеги...
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Дани, абе в неделя(28.12.) ще работиш ли? Че тая седмица ще сменям разпръсквачи и гарнитурки на помпата и ако излезе и плочка, да мина на връщане от София през Монтана да я пипнеш? Колко време отнема цялата процедура?
Излишната нафта е на капака отстрани, към тръбите.
Излишната нафта е на капака отстрани, към тръбите.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
dani_94 написа:Прав си колега, но аз съм изключително точен тип, и не искам да ме плюват хора, които и абер си нямат от това, за което говорят, а аз с моята практика, знам какво правя и гарантирам за действията си...hobotqnin написа:Пич, защо им се връзваш толкова? Остави ги да си говорят..
Успех на всички колеги...
Бате, знам за какво ми говориш. Нали ми оправихте плочката на мойта кола(сивия тдс)?! Само трябва да мина да ми регулираш количеството гориво тези дни. Хайде, спорна седмица и го карай по лежерно.

- Govando
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: F10
Здравейте колеги,
ето Ви два любопитни факта:
четвъртък (08.01.2009г.) мой колега от работата, каращ Опел Омега 2.5 ТД (двигател М51 на BMW) ми се похвали, че е решил проблем с прословутата помпа, който го мъчил година и половина. Ходил е до Монтана, свързал се е с Дани (намерил е телефона тук) и проблема му е бил решен. Беше достатъчно настойчив и убедителен, та реших и аз да пробвам. В края на краищата ставаше въпрос за доста по-малка сума от подмяна на цялата електроника. В събота (10.01.2009г.) след уговорка предишния ден по телефона, тръгнахме за Монтана. В 9.30 сутринта бяхме там. За около 15-20 минути свали плочката, прати ни да пием кафе и ни каза след час да се върнем, но след 40 минути се обади, и каза, че е готов, попита къде сме, за да дойде да ни вземе. Когато се върнахме за още 20 минути сглоби помпата, направи настройките и запали колата. На въпроса какво дължа, каза да пробвам колата и да кажа има ли разлика - тогава ще говорим за пари. Качих се и подкарах една съвсем различна кола. Все едно не беше моята. Искам само да кажа, че преди интервенцията помпата беше "грохнала" - гаснеше м/у първа и втора, тресеше на празен ход, имаше един диапазон в оборотите, при който ускоряваше "накъсано". Ходих на диагностика в "***" сервиз, където ми казаха, че помпата е за смяна. Та, на въпроса - като резултат, двигателя просто заспа. Всички проблеми просто изчезнаха. Разхода на гориво спадна с около литър. От година карам тази кола, но така не е работила никога. Искам да изкажа благодарност на Дани от Монтана, независимо какво се говори за него. Човекът е супер коректен и според мен чудесно разбира какво точно прави. Ако някой колега има проблем с износена помпа, го съветвам да се обърне към него.
п.с. Ако някой се колебае, може да пише на ЛС и ще се видим някъде, за да види сам как върви колата сега.
ето Ви два любопитни факта:
четвъртък (08.01.2009г.) мой колега от работата, каращ Опел Омега 2.5 ТД (двигател М51 на BMW) ми се похвали, че е решил проблем с прословутата помпа, който го мъчил година и половина. Ходил е до Монтана, свързал се е с Дани (намерил е телефона тук) и проблема му е бил решен. Беше достатъчно настойчив и убедителен, та реших и аз да пробвам. В края на краищата ставаше въпрос за доста по-малка сума от подмяна на цялата електроника. В събота (10.01.2009г.) след уговорка предишния ден по телефона, тръгнахме за Монтана. В 9.30 сутринта бяхме там. За около 15-20 минути свали плочката, прати ни да пием кафе и ни каза след час да се върнем, но след 40 минути се обади, и каза, че е готов, попита къде сме, за да дойде да ни вземе. Когато се върнахме за още 20 минути сглоби помпата, направи настройките и запали колата. На въпроса какво дължа, каза да пробвам колата и да кажа има ли разлика - тогава ще говорим за пари. Качих се и подкарах една съвсем различна кола. Все едно не беше моята. Искам само да кажа, че преди интервенцията помпата беше "грохнала" - гаснеше м/у първа и втора, тресеше на празен ход, имаше един диапазон в оборотите, при който ускоряваше "накъсано". Ходих на диагностика в "***" сервиз, където ми казаха, че помпата е за смяна. Та, на въпроса - като резултат, двигателя просто заспа. Всички проблеми просто изчезнаха. Разхода на гориво спадна с около литър. От година карам тази кола, но така не е работила никога. Искам да изкажа благодарност на Дани от Монтана, независимо какво се говори за него. Човекът е супер коректен и според мен чудесно разбира какво точно прави. Ако някой колега има проблем с износена помпа, го съветвам да се обърне към него.
п.с. Ако някой се колебае, може да пише на ЛС и ще се видим някъде, за да види сам как върви колата сега.
- glendower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Veliko turnovo
ГНП
На мен колеги също ми гаснеше от 1 на 2 и мислех, че е от мен
Ама като взех една добавка за гориво против замръзване и се оправи работата сега не гасне вече 1 месец не ми е правило проблем. Незнам може и от нещо др. да е гаснела да не е от ГНП.

Ама като взех една добавка за гориво против замръзване и се оправи работата сега не гасне вече 1 месец не ми е правило проблем. Незнам може и от нещо др. да е гаснела да не е от ГНП.
- Govando
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: F10
Колега, и при мен беше така. Сипвах добавки, двутактово масло и наистина в началото вършеха работа, но след 30000 км. в бг. електрониката на ГНП наистина се предаде и добре, че чух за Дани.
... щото алтернативата е нова електроника или вт. употреба ( без гаранция ).
... щото алтернативата е нова електроника или вт. употреба ( без гаранция ).
Re: а
asasin18 написа:xenond написа:карай така и моита е така сипвай двутактово масло полови литър на един резервоар
ти май беше пуснал тема че я продаваш (перфектна) нали![]()
Колега бегай до супердизел на околовръсното там ще ти я оправат, тва с тия масла в резервоара е просто смешно и жалко
Ами май правилно си мисля по някой път , че много хора незнаят какво всъщност означава думата "перфекрна" за една кола и го използват този израз за колите си като ги продават без колите да отговарят на тази дума. Това твърдение го използвайте , когато колата няма абсолютно никакви забележки от всякаква гледна точка. Аз затова му искам на моя TDS по висока цена , защото съм използвал тази дума правилно в обявата за колата. И такива експерименти с " масло в резервоара" не са правени , а е сменена ГНП с оригинална BMW имам документ за това , и който купи колата сигурно няма да му се наложи да пуска или взима участие в такава тема и в много други в този форум.

А по темата , най добре е смяна на помпата , единия вариант е нова , но имайте впредвид , че цената е доста висока , а другия е да вземете рециклирана помпа , предлага се във "Вари 2000" мисля , че само с поръчка.
Последна промяна ///sasho на 22 Мар 2009, 21:12, променена общо 1 път
плочка гнп
Колега от три месеца съм по сервизи с този проблем и моето мнение е нова плочка и смяна о пръстен на гнп за 1522 лв в нн сервиз в дружба и краи на проблемите .Преди това съм дал 1200 лв по кандидат маистори които правят само това от години и стигнах до 2700 лв за ремонт на тази плочка.Затова съвсем приятелски съвет ако я правиш за теб това е варианта а иначе 300 лв от арабите на симеон или 500 за цяла помпа и докато изкара.Надявам се да сум ти бил полезен ако те интересуват повече подробности от тези три месеца без кола и спонсориране на кандидат маистори на дизели поши ми на личния.
кола ли ами купи си бмв.
- Govando
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: F10
Govando написа:Колега, и при мен беше така. Сипвах добавки, двутактово масло и наистина в началото вършеха работа, но след 30000 км. в бг. електрониката на ГНП наистина се предаде и добре, че чух за Дани.
... щото алтернативата е нова електроника или вт. употреба ( без гаранция ).
Не искам да се повтарям, но...
аз все още нямам рекламация та... ако някой иска да се увери с очите си, да пише на ЛС и сам ще се увери.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Govando написа:Govando написа:Колега, и при мен беше така. Сипвах добавки, двутактово масло и наистина в началото вършеха работа, но след 30000 км. в бг. електрониката на ГНП наистина се предаде и добре, че чух за Дани.
... щото алтернативата е нова електроника или вт. употреба ( без гаранция ).
Не искам да се повтарям, но...
аз все още нямам рекламация та... ако някой иска да се увери с очите си, да пише на ЛС и сам ще се увери.
Eй, ако ще му правиш реклама - НЕДЕЙ, щото не ми се разхожда до тая Монтана пак. Аз като му казах още на място, че колата е по зле той к`во направи?????????? Ще ти кажа НИЩООООООООО, забъхта с един чук по помпата и спука капака

Секи сам да преценява колко е читав майстор!
- Govando
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: F10
И..... в крайна сметка какво се случи?
Питам не да се заяждам а, за да разберем как се е решил при теб проблема колега.
И не се опитвам да правя реклама на който и да било, просто в моя случай проблема наистина беше решен евтино и резултата е отличен.
При положение, че човека ми беше препоръчан от колега, при който случая е бил идентичен не ми се вярва просто да съм имал случаен "късмет",
това е!
Питам не да се заяждам а, за да разберем как се е решил при теб проблема колега.
И не се опитвам да правя реклама на който и да било, просто в моя случай проблема наистина беше решен евтино и резултата е отличен.
При положение, че човека ми беше препоръчан от колега, при който случая е бил идентичен не ми се вярва просто да съм имал случаен "късмет",
това е!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Govando написа:И..... в крайна сметка какво се случи?
Питам не да се заяждам а, за да разберем как се е решил при теб проблема колега.
И не се опитвам да правя реклама на който и да било, просто в моя случай проблема наистина беше решен евтино и резултата е отличен.
При положение, че човека ми беше препоръчан от колега, при който случая е бил идентичен не ми се вярва просто да съм имал случаен "късмет",
това е!




Най ме издразни, че след поредната проба, накрая ми вика - ми умна дюза, измери си съпротивлението, ако е под 90 ома си за нова, ако пак не се оправи верига, ако и пак.............. е в крйна сметка, той тея работи не може ли да ги види, за дюзата по специално говоря, а не да ми троши капака и да ми казва като се прибереш земи си регулирай сам помпата, абе спирам, че пак набрах емоция.
Ясно, че не е за заяждане, но тоя Дани не е чак такъв виртуоз. Нека, който чете да знае, че пак има вариант да не му се оправи колата. Щото, вие с още един колега бяхте май от първите дето са ходили при него и ......... други мнения няма, та за това пиша.
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани