Каква профилактика правиме на Бимите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 08 Ное 2008, 18:38

катализатора мисля че на всяко е39 трябва да се избуши това е ясно, но защо говорите за профилактика само при дизеловите модели на е39 и по точно само тдс :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 08 Ное 2008, 18:54

Ca_Ma написа:катализатора мисля че на всяко е39 трябва да се избуши това е ясно, но защо говорите за профилактика само при дизеловите модели на е39 и по точно само тдс :D


Ми кой каквото има:) Аз понеже съм решил ТДС-ката да я държа в кондиция постоянно и за това за нея пиша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 09 Ное 2008, 22:24

Здравейте, бихте ли казали какво сте прочели в Е34 та правите тази профилактика.

Нещо гледам много шосейни изтребители има напоследък - ама предимно от онез КН.... и ПК..... :mhihi:, и то малолитражки, летят с поне 120 и к`во кат е изпреварил БМВ и се друса като в каруца и са с якетата по тях, айде стига толкоз.


Поздрави и мноооооого безаварийни км. :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 09 Ное 2008, 22:37

NikiNikolov написа:Здравейте, бихте ли казали какво сте прочели в Е34 та правите тази профилактика.

Нещо гледам много шосейни изтребители има напоследък - ама предимно от онез КН.... и ПК..... :mhihi:, и то малолитражки, летят с поне 120 и к`во кат е изпреварил БМВ и се друса като в каруца и са с якетата по тях, айде стига толкоз.


Поздрави и мноооооого безаварийни км. :driving:


Не те разбрах, колега? За коя точно профилактика питаш? И кой лети и къде се друса?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 09 Ное 2008, 22:48

ja написа:Не те разбрах, колега? За коя точно профилактика питаш? И кой лети и къде се друса?


:mhihi: :mhihi: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 09 Ное 2008, 23:34

За добро или лошо направих пълна профилактика ако може тъка де се каже:
Първо - четири гуми Мишелин алпин пилот А3 235/45/17 - 2240 лв.
Второ - джанти 4 бр. 17 - ки - 2200 лв.
Трето - смених плочка на ГНП - 1180 лв.
Четвърто - дебитомер - 360 лв.
Пето - смяна кожен салон - 1300 лв.
Фарове HELLA + ксенон - 1640 лв.
Стопове - 680 лв.

Иначе всички останали манипулации: масла / двг, скорости, диферинциал, хидравлика /пълна диагностика, проверка на спирачната система, антифриз, чистачки, стелки гумени БМВ и т.н.

Е на това му се вика профилактика
:mhihi: :bcry: :mhihi: :bcry: :mhihi:
Последна промяна Venkata на 10 Ное 2008, 0:00, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 09 Ное 2008, 23:36

Venkata написа:За добро или лошо направих пълна профилактика ако може тъка де се каже:
Първо - взех четири нови гуми Мишелин алпин пилот А3 - 2240 лв.
Второ - джанти 4 бр. 17 - ки - 2200 лв.
Трето - смених плочка на ГНП - 1180 лв.
Четвърто - дебитомер - 360 лв.
Пето - смяна кожен салон - 1300 лв.
Фарове HELLA + ксенон - 1640 лв.
Стопове - 680 лв.

Иначе всички останали манипулации: масла / двг, скорости, диферинциал, хидравлика /пълна диагностика, проверка на спирачната система, антифриз, чистачки, стелки гумени БМВ и т.н.

Е на това му се вика профилактика
:mhihi: :bcry: :mhihi: :bcry: :mhihi:


Браво, много повече от профилактика:)

Я кажи сега от къде взе дебитомера и защо го смени? Проблеми ли ти правеше или профилактично?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 09 Ное 2008, 23:58

Дебитомера ми го достави сервиза в който ми го смениха, а иначе колата непрекъснато ми заглъхваше и на всяка диагностика ми го изписваше като грешка след това колата не е същата :mhihi:
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 10 Ное 2008, 0:16

Бах тази профилактика 10 000 хилки :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 10 Ное 2008, 0:16

i4koo написа:Бах тази профилактика 10 000 хилки :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:shock: :mhihi:

Venkata даи снимки на твоята кола, тая че излезне некоя арнаа булка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 10 Ное 2008, 0:55

Venkata написа:За добро или лошо направих пълна профилактика ако може тъка де се каже:
Първо - четири гуми Мишелин алпин пилот А3 235/45/17 - 2240 лв.
Второ - джанти 4 бр. 17 - ки - 2200 лв.
Трето - смених плочка на ГНП - 1180 лв.
Четвърто - дебитомер - 360 лв.
Пето - смяна кожен салон - 1300 лв.
Фарове HELLA + ксенон - 1640 лв.
Стопове - 680 лв.

Иначе всички останали манипулации: масла / двг, скорости, диферинциал, хидравлика /пълна диагностика, проверка на спирачната система, антифриз, чистачки, стелки гумени БМВ и т.н.

Е на това му се вика профилактика
:mhihi: :bcry: :mhihi: :bcry: :mhihi:
Ама ти сериозно ли :shock: :
обичам BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 10 Ное 2008, 10:41

Напълно сериозно :mhihi:
Снимки ще кача скоро

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 10 Ное 2008, 13:16

Те на това му се вика профилактика, имаш вече нова кола, само масла и нафта/бензин, и само :driving:, нищо друго.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 10 Ное 2008, 14:43

Venkata написа:Дебитомера ми го достави сервиза в който ми го смениха, а иначе колата непрекъснато ми заглъхваше и на всяка диагностика ми го изписваше като грешка след това колата не е същата :mhihi:
Поздрави


Колега, а когато смени плочката на ГНП усети ли разлика в поведението на колата или плочката и дебитомера ги смени едновременно.
Моята плочка е тръгнала също, защото колата пали по-трудно когато е топла и играе аванса, когато се закачи на комп. диагностика, въпреки сменените ангр. вериги, но все още не ми се дават 1000 лв. за нова плочка :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 10 Ное 2008, 15:46

:shock: Дай боже на всяка Бима такава профилактика - ежегодно :mhihi:
Кефят ме такива маниаци, истински фенове на марката, които ще
предпочетат да направят всичко за колата си, вместо да купуват
някой по-сгънат следващ модел (Е60 примерно). Като гледам има
и още доста Е34-ки които се радват на такава паддръжка :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook